Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
A C4 100/A6 előtt nem tudtak ennyire jó autót csinálni, mert nem voltak meg a műszaki feltételek, utána már nem lehetett többé ennyire jó autót csinálni, mert a designtrendek, a költséghatékonyság elavulttá tette az igazi minőséget, az örök életű mechanikába vetett hitet.
Front 6 gang, Szami 240es kevlár, egytömegű lendtkerék
Elektronika
Audi by Venesz, Győr
Légszűrő
direkt mert az fér el
Kipufogó
60as
Gyújtás
nem dohányzom
Egyéb
Nagyon megy!! de most komolyan, nagyon!!!!
Nyári felni konfiguráció
Gumi
215/35 19
Felni
VW Atheo (Touareg) 9×19
Futómű
Rugók
Eibach 60/60
Gátlók
Spax elől 10, hátul 14 lépcsőben állítható keménységű, elől 20, hátul 30mm-el gyárilag rövidített gátlók
Fékek
S6 HP2, 314/30 tárcsa, 2 dugattyús nyereg
Merevítők
toronymerevítő elől
Egyéb
Audi S6 széles nyomtávú gólyaláb elől 25mm-es osztókőrmódosítók körben
Külső Optika
Karosszéria
Audi A6 C4 hátsó lökhárító, díszlecek, tükrök, motorháztető, fényszóró és index, Audi S6 C4 komplett front, széles lökhárító, széles sárvédők index nélkül.
Fénytechnika
Xenon
Dekor
VW Club Sopron
Turbocsiga (Thx Kere)
saját designe dekor matricák
Egyéb
kurva szép!
Belső Optika
Festés, dekor
Fehér számlapok
Ülések
Audi S4 bőr Recaro állítható combtámasszal, kényelmes, hidegben hideg, melegben meleg
Kormány
S4,állítható kormányoszlop
Egyéb
Turbónyomás mérő
HIFI / Multimédia
Fejegység
Pioneer KEH9700R/DEH-P9000R
Erősítő
Pioneer GM2200
Hangszórók
DLS Reference 13 Micro Dimenion Jr1004 25ös mély zárt ládában
Tavaly mikor gond volt vele, végül hibakód törléssel sikerült orvosolni a problémát, úgy néz ki csak átmenetileg. Múlt héten megint előjött a gond, azaz 2.500-as fordulat fölött alig ment. Először csak azt hittem, a gyári cooler nem bírja a sivatagi viszonyokat, aztán rátettük a gépre. Hibakódot ugyan nem írt, de menet közben a töltőnyomás nem ment 0,6 fölé, illetve a légtömegmérő által mért mennyiség 550-600 között volt, de mester úr szerint kb. a duplájának kellene lennie. Azóta kaptunk kölcsön egy jót, és most megy rendesen, viszont azóta még gépen nem volt, és ez a töltőnyomás aggaszt kicsit. Ott kéne hagyni a kocsit, hogy átnézzék, de mivel nála nincs a szótárban a "hideg motor" fogalma, ezért próbálkozom a távdiagnosztikával.
erdekes modon nem lehet allitani a csigamon...vakumos.....de vettem mar hozza szabajzot....sok minden megvan,csak en skociaban melozok....az auto meg otthon
nekem ez az elso dizelem,mindenki nagy szamokkal dobalozik hogy mekkora teljesitmenyt lehet elerni stb.....szerinted realis ebbol a motorbol 130-140 lovat csinalni chip-el?
haaat,az igazag az hogy en mindig magamnak epitek autok,tehat ha valakinek nem tetszik az engem nem foglalkoztat.....azt hittem valamit art,vagy gyengit!
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.