Honda Accord Coupe

Népszerűség: 9.94
Lnemeth
Lnemeth autója
Helyezés:
136
Kategória:
Saloon
Párbajok
Nyert:
86
Vesztett:
115
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
8,9s gyári adat
Max. sebesség
220km/h
Teljesítmény
151+
Tömeg
1390kg
Nyomaték
200+
Motor
Motor
2.2i - F22B5
Hajtás
Első kerék

Elektronika
Gyári
Légszűrő
Gyári
Kipufogó
Jelenleg gyári
Gyújtás
Gyári
Egyéb
Egyedileg készített ShortShifter
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyáron: BFGoodrich Profiler G 215/45
Télen: BFGoodrich 195/60
Felni
Nyáron: O.Z 17"
Télen: Acél felni 15"
Futómű
Rugók
Skunk2 rugók -60mm
Külső Optika
Karosszéria
Sötétzöld

Kiegészítők
Márkajel nélküli hűtőrács, lyukak és minden hiba eltüntetve az első lökhárítón
Fénytechnika
H.I.D Xenon 8000K
Helyzetjelzőként is világító első és oldalsó indexek
Egyéb
LLumar fólia körbe elöl 35%-os hátul 25%-os
Belső Optika
Festés, dekor
Középkonzol+műszerfal matt feketére fújva majd lakkozva.
Ülések
Vaj színű bőr ülések elöl piros betéttel és ülésfűtéssel :)
Kormány
Gyári bőr
HIFI / Multimédia
Fejegység
Blaupunkt Bermuda MP35

Erősítő
Blaupunkt GTA475 800W-os 4 csatornás

Hangszórók
Blaupunkt GT Series 16cm-es 105W-os szett elöl
Clarion 2utas 240W-os ovál a kalaptartóban
JBL GTO 1260BR 250/1000W-os mélynyomó

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

bandis4
#1727
2009. április 26. 00:46
+ARÉNA
0
Matej
#1726
2009. április 22. 15:42
koszi szepen
eleg sokat allt ott mert mind a 4 kereket polirozni kellett, meg futomuallitas is volt
lehet, hogy mar tobbet nem jon szegedre
azaz remelem hamar el fog kelni
0
kis_stadi
#1725
2009. április 16. 06:18
Hát a Prelude-val mert tesó is hozza az övét csak még én se tudom mert bedöglött a honda s még nem tudom mennyibe fog kerülni ha sokba akkor nem valószínű hogy én megyek
0
kis_stadi
#1724
2009. április 15. 02:01
Szia barátom te mész erre a nemzetközi Honda találkozóra szombaton??
0
D.a.n.n.y
#1723
2009. április 07. 16:06
0
kis_stadi
#1721
2009. április 06. 23:18
0
Erko
#1720
2009. április 05. 16:15
0
Desh
#1719
2009. április 04. 13:38
Hali!Volt a Seat,és egy 2-es golf-al ment!A 2-es akkorát húzott + nagyon t füttyentett a turbó!Szerintem nagyon jó volt,megérte kimenni!
0
Szólj hozzá Te is!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
bandis4
#1727
2009. április 26. 00:46
+ARÉNA
Matej
#1726
2009. április 22. 15:42
koszi szepen
eleg sokat allt ott mert mind a 4 kereket polirozni kellett, meg futomuallitas is volt
lehet, hogy mar tobbet nem jon szegedre
azaz remelem hamar el fog kelni
kis_stadi
#1725
2009. április 16. 06:18
Hát a Prelude-val mert tesó is hozza az övét csak még én se tudom mert bedöglött a honda s még nem tudom mennyibe fog kerülni ha sokba akkor nem valószínű hogy én megyek
kis_stadi
#1724
2009. április 15. 02:01
Szia barátom te mész erre a nemzetközi Honda találkozóra szombaton??
D.a.n.n.y
#1723
2009. április 07. 16:06
kis_stadi
#1721
2009. április 06. 23:18
Erko
#1720
2009. április 05. 16:15
Desh
#1719
2009. április 04. 13:38
Hali!Volt a Seat,és egy 2-es golf-al ment!A 2-es akkorát húzott + nagyon t füttyentett a turbó!Szerintem nagyon jó volt,megérte kimenni!
Erko
#1718
2009. április 04. 13:11
Desh
#1717
2009. április 04. 00:37
Hello!Láttalak ám!!!
De mi az a 2 első kerék?Azt hittam látok valamit,hogy úgy jöttél ki,de aztán mégse!
Viszont a hangja nagyon király!!!
kis_stadi
#1716
2009. április 01. 23:28
tyutyu77
#1715
2009. március 30. 12:25
Hajrá!!!!
olajgomba
#1714
2009. március 26. 12:00
kihivtalak
D.a.n.n.y
#1712
2009. március 25. 12:06
kis_stadi
#1711
2009. március 24. 22:43
Hát ha csak azt nézzük hogy egy JBL mély van benne meg egy Rokford szett ahhoz képest meglepő hogy 134,4 db-t nyomott.Kár hogy nem jöttél ki legalább dumáltunk volna egyet.
kis_stadi
#1710
2009. március 23. 22:00
Masiniszta
#1709
2009. március 23. 02:40
A DOHC VTEC motorok rendkívül erősek és nagy teljesítményűek. A B16A egyszerű utaci használatánál először 160, napjainkban pedig 170 lóerőt hozott ki a gépből. A finomhangolt szuper B16B motor az új JDM EK-szériánál, tehát a Honda Civic Type-R típusnál 1595cm3-nél 185 lóerőt termelt.

A DOHC VTEC kiváló teljesítményt nyújt magánál az utcai változatánál is. Ugyanis az E-DC2 Integra Si-VTEC motorja 180 lóerőt hoz ki 1797cm3-is DOHC VTEC B18C motorjával. Ez felér az RPS-13 típusú, DOHC Turbo-Intercooled motort használó Nissan 180 SX, 1, 8 literes, „csak” 175 lóerős géppel.
A VTEC motorok egyik alternatív változata, ahol a Honda ezekben a motorokban speicális, ugyanakkor minőségi kipufogórendszert használ. A SOHC VTEC motorokat gyakran állították a DOCH VTEC ’másodhegedűseként’, de ez az állítás téves. Ugyanis a SOHC motorfejek sokkal keskenyebbek és ezáltal könnyebbek, mint nagyobb és jobbnak titulált DOCH testvérének. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a SOHC motortípus sokkal ’kívánatosabb’, mint a DOHC engine. Így tehát elmondhatjuk azt is, hogy a SOHC VTEC kategóriájában a legjobban sikerült modell.

A SOHC himbái el vannak választva egymástól, ugyanakkor továbbra is szomszédságban állnak egymással.
A SOHC VTEC kivitelezésénél, a Honda két himba közé tett egy „vadasabb” vezérlőbütyköt a szelepek kifogástalan működése végett.
A SOHC VTEC motorok az alap SOHC motortípus továbbfejlesztett és nagyobb teljesítményt adó motorok közé sorolandó. A D15B típusú motort, melyet a Civic/Civic Ferio VTi modellek (EG-szériánál 1991 - 1995 között) használtak, 130 lóerőt voltak képesek produkálni 1493 cm3 mellett. Ezt a fajta motort egyébként erősebb, 1, 6-os vagy butított 1, 8 literes DOHC motoroknál szokták használni!
A SOCH motoroknál használt VTEC technológia egyik változata a VTEC-E implementáció (E vagy Economy). A VTEC-E kifejlesztésénél azt az elméletet követték a mérnökök, hogy a levegő keringjen a motorkamrákban, így előállítva több levegőt és plusz üzemanyagot. A VTEC-E munkavégzés közben egy szelepet mindig inakítvvá tesz.
A SOHC VTEC-E motortípusnál egyetlen vezérlőbütyköt építettek rá a vezérműtengelyre. Igazából ez vezérlőbütyök egy ’gyűrű’ formáját adja. Működés közben ez azt jelenti, hogy motorhoz tartozó himbát nem fogja aktiválni, ami azt a tulajdonságot hordozza magában, hogy a motor valójában 12 szelepes módon fog működésbe lépni. Ennek a végeredménye egy örvénylő ciklus lesz. A VTEC eközben aktiválni fogja a szelepeket, így akár 16 szelepes módban is üzemelhet a motor kiváló fordulatszám mellett. A Honda mérnökei kifejlesztettek egy olyan adagoló rendszert 12 szelepes változatnál, melynél a levegő-üzemanyag aránya körülbelül 20:1.
Így a SOHC VTEC-E motor hajtotta EG-széria típusú Civic ETi kedvező üzemanyagfogyasztással rendelkezik, tehát fogyasztása literenként 20 km, vagy jobb!
Érdemes megjegyezni, hogy a 1, 5 literes SOHC VTEC-E motor, melyet a JDM Honda Civic ETi típus használt, 92 lóerős volt. Ez lényegesen kevesebb mint amit egy alap 1, 5 lieteres 1.5l SOHC motor produkálna, mely a kettős Keihin porlasztókkal eléri a 100 lóerőt. A SOHC VTEC a D15B típusú motornál 130 lóerőt könyvelt el. Ez bizony 30%-kal több mint az alap SOHC motor teljesítménye!
Most hasonlítsuk össze a SOHC VTEC és a SOHC VTEC-E motortípusokat. A Honda mérnökei rájöttek arra, hogy a kettőt össze is lehetne ’olvasztani’, tehát a kettőből készíteni egyet. Végül így alkották meg a 3-szakaszos VTEC motort. A 3-szakaszos VTEC technológiát a D15B típusú, 1, 5 literes SOHC motornál használják, mely így dupla teljesítmény ad a motornak.
Desh
#1708
2009. március 22. 12:29
Hello!Pár új képpel hoztam Kedvenc látogatós támim!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 1867 találat 94 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.