Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Passz
- 1/8 mérföld
- Passz
- 1/4 mérföld
- Passz
- Max. sebesség
- Passz
- Teljesítmény
- 170 + Chip -> Thx Subi!
- Tömeg
- 1430 Kg
- Nyomaték
- Passz
Motor
- Motor
- 2.5 V6 24V
- Hajtás
- Elsőkerék
- Elektronika
- Gyári
- Légszűrő
- Gyári
- Kipufogó
- Gyári
- Gyújtás
- DIS
- Egyéb
- ---->>>> http://forum.calibraclub.net <<<<----
---->>>> www.calibrateam.eu <<<<----
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: 215/40 R17 majd 205/40 R17, s újra 215/40 17
Téli: 205/50 R16
- Felni
- 1. BBS RC 8x17
2. Audi RS2 gyári 7x17"-os felni. Porsche C2 Turbo Design
3. Vissza a gyökerekhez: BBS RC 8x17
4. Gyári 6x16 ET 49 195/50 16-al!
5. BBS RX 7,5x17" ET 47
Futómű
- Rugók
- Irmscher -20 mm
- Gátlók
- Állítható keménységű sárga Koni
- Fékek
- Elől: 57 mmes dugattyúk, Ate Powerdisc 288x25 tárcsa + Fémszálas fékcső + EBC Blackstuff
Hátul: 38 mmes dugattyúk, NK 270x10 tárcsa + Fémszálas fékcső + EBC Blackstuff
Külső Optika
- Egyéb
- Vonóhorog!!! -:)))
Belső Optika
- Ülések
- Szövet
- Kormány
- Gyári újrabőrözve
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Clarion
- Egyéb
- Mindenért köszi Andris!
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Hali!
Azért azt áruld már el légyszi, hogy honnan tippelted meg a 97-et! Mert elmondhatom, hogy az elmúlt években +fordult a kezem alatt jó pár Calibra, de csak úgy fotó alapján a pontos évet nem merem +tippelni.
Te nem sajnálod, hogy a Tied nem Last Edition? Mert én sajnálom 1 cseppett, hogy az enyém se az.
Nos, én úgy tudom, hogy Keke Edition csak fehér volt, de azt váltotta a DTM Edition ha jól emlékszem 96-ban és abból a fehéren túl volt fekete, sárga, sőt talán még 1éb színű is.. Úgyhogy *intem simán fax, a hirdető. :D
Amúgy 1 ismerősnek volt Kekéje: 2.0 16V ecotec, de még klíma se volt benne! És ha jól emlékszem, az is 95-ös volt. Amúgy sokban, nem különbözik a széria Calitól, max ami érhet is rajta valamit, az a -20mm-es Irmscher futómű!
Kecsó? Őszinte leszek! Nem vagyok az a talira járó ember. De nagyon minimális esély van rá, hogy tiszteletemet teszem ott.
Nekem pályán beáll 1 adott hőfokra (fogalmam sincs, hogy mennyire , de talán olyan 95 körülire) és el se mozdul. Viszont ha lejövök róla vagy a városban kólbászolok/dugulok, akkor hamar eléri a ventilátor szintet a drágám. Amúgy Neked hol kapcsol a ventilátor, mert a calibrafórumon, azt állítják, hogy a "fehér műszer"-esek (modell frissítettek), mind 100 fok fölött kapcsolnak ventit, de saját tapasztalatom *int, ez nagyon nem így van. Nekem olyan 96-97 foknál kapcsol.
17"-es kerekek, nem fogják vissza nagyon pályán a Tiedet? Mert én úgy vettem észre, hogy a 205/55 R15 után ezek a 225/45 R16-ok kissé +fogják a picimet, főleg 200 fölött. :( Viszont cserébe, ha bemelegszenek a gumik (*intem kicsit lassan melegszenek ezek a Yokok :/ ) úgy kanyarodok, mint a villamos!
Tényleg, a Tied is 5 kézi vagy esetleg automata?
Üdv: Szemi
Ui.: Bocsi a szófosásért! :D
Azért azt áruld már el légyszi, hogy honnan tippelted meg a 97-et! Mert elmondhatom, hogy az elmúlt években +fordult a kezem alatt jó pár Calibra, de csak úgy fotó alapján a pontos évet nem merem +tippelni.
Te nem sajnálod, hogy a Tied nem Last Edition? Mert én sajnálom 1 cseppett, hogy az enyém se az.
Nos, én úgy tudom, hogy Keke Edition csak fehér volt, de azt váltotta a DTM Edition ha jól emlékszem 96-ban és abból a fehéren túl volt fekete, sárga, sőt talán még 1éb színű is.. Úgyhogy *intem simán fax, a hirdető. :D
Amúgy 1 ismerősnek volt Kekéje: 2.0 16V ecotec, de még klíma se volt benne! És ha jól emlékszem, az is 95-ös volt. Amúgy sokban, nem különbözik a széria Calitól, max ami érhet is rajta valamit, az a -20mm-es Irmscher futómű!
Kecsó? Őszinte leszek! Nem vagyok az a talira járó ember. De nagyon minimális esély van rá, hogy tiszteletemet teszem ott.
Nekem pályán beáll 1 adott hőfokra (fogalmam sincs, hogy mennyire , de talán olyan 95 körülire) és el se mozdul. Viszont ha lejövök róla vagy a városban kólbászolok/dugulok, akkor hamar eléri a ventilátor szintet a drágám. Amúgy Neked hol kapcsol a ventilátor, mert a calibrafórumon, azt állítják, hogy a "fehér műszer"-esek (modell frissítettek), mind 100 fok fölött kapcsolnak ventit, de saját tapasztalatom *int, ez nagyon nem így van. Nekem olyan 96-97 foknál kapcsol.
17"-es kerekek, nem fogják vissza nagyon pályán a Tiedet? Mert én úgy vettem észre, hogy a 205/55 R15 után ezek a 225/45 R16-ok kissé +fogják a picimet, főleg 200 fölött. :( Viszont cserébe, ha bemelegszenek a gumik (*intem kicsit lassan melegszenek ezek a Yokok :/ ) úgy kanyarodok, mint a villamos!
Tényleg, a Tied is 5 kézi vagy esetleg automata?
Üdv: Szemi
Ui.: Bocsi a szófosásért! :D
0
Jobban mondva, általában éjjel-nappal megy a topic.
0
Gondolom totózni is szoktál?
0
Te valami fenomén vagy, hogy így kitalálod a dolgokat?
Amúgy ha éjszaka fent vagy és van kedved chatelni opeles arcokkal, akkor ajánlom figyelmedbe a Minden ami OPEL! topicot!
Amúgy ha éjszaka fent vagy és van kedved chatelni opeles arcokkal, akkor ajánlom figyelmedbe a Minden ami OPEL! topicot!
0
Fénytechnika: +10LE, dekor: +15LE. És a halálos iramban *essük a Paul Walkert!
0
Amúgy mi a motorkódod?
Láttam, ismerkedsz a Cali forummal.
Láttam, ismerkedsz a Cali forummal.
0
Profilképek
Hali!
Azért azt áruld már el légyszi, hogy honnan tippelted meg a 97-et! Mert elmondhatom, hogy az elmúlt években +fordult a kezem alatt jó pár Calibra, de csak úgy fotó alapján a pontos évet nem merem +tippelni.
Te nem sajnálod, hogy a Tied nem Last Edition? Mert én sajnálom 1 cseppett, hogy az enyém se az.
Nos, én úgy tudom, hogy Keke Edition csak fehér volt, de azt váltotta a DTM Edition ha jól emlékszem 96-ban és abból a fehéren túl volt fekete, sárga, sőt talán még 1éb színű is.. Úgyhogy *intem simán fax, a hirdető. :D
Amúgy 1 ismerősnek volt Kekéje: 2.0 16V ecotec, de még klíma se volt benne! És ha jól emlékszem, az is 95-ös volt. Amúgy sokban, nem különbözik a széria Calitól, max ami érhet is rajta valamit, az a -20mm-es Irmscher futómű!
Kecsó? Őszinte leszek! Nem vagyok az a talira járó ember. De nagyon minimális esély van rá, hogy tiszteletemet teszem ott.
Nekem pályán beáll 1 adott hőfokra (fogalmam sincs, hogy mennyire , de talán olyan 95 körülire) és el se mozdul. Viszont ha lejövök róla vagy a városban kólbászolok/dugulok, akkor hamar eléri a ventilátor szintet a drágám. Amúgy Neked hol kapcsol a ventilátor, mert a calibrafórumon, azt állítják, hogy a "fehér műszer"-esek (modell frissítettek), mind 100 fok fölött kapcsolnak ventit, de saját tapasztalatom *int, ez nagyon nem így van. Nekem olyan 96-97 foknál kapcsol.
17"-es kerekek, nem fogják vissza nagyon pályán a Tiedet? Mert én úgy vettem észre, hogy a 205/55 R15 után ezek a 225/45 R16-ok kissé +fogják a picimet, főleg 200 fölött. :( Viszont cserébe, ha bemelegszenek a gumik (*intem kicsit lassan melegszenek ezek a Yokok :/ ) úgy kanyarodok, mint a villamos!
Tényleg, a Tied is 5 kézi vagy esetleg automata?
Üdv: Szemi
Ui.: Bocsi a szófosásért! :D
Azért azt áruld már el légyszi, hogy honnan tippelted meg a 97-et! Mert elmondhatom, hogy az elmúlt években +fordult a kezem alatt jó pár Calibra, de csak úgy fotó alapján a pontos évet nem merem +tippelni.
Te nem sajnálod, hogy a Tied nem Last Edition? Mert én sajnálom 1 cseppett, hogy az enyém se az.
Nos, én úgy tudom, hogy Keke Edition csak fehér volt, de azt váltotta a DTM Edition ha jól emlékszem 96-ban és abból a fehéren túl volt fekete, sárga, sőt talán még 1éb színű is.. Úgyhogy *intem simán fax, a hirdető. :D
Amúgy 1 ismerősnek volt Kekéje: 2.0 16V ecotec, de még klíma se volt benne! És ha jól emlékszem, az is 95-ös volt. Amúgy sokban, nem különbözik a széria Calitól, max ami érhet is rajta valamit, az a -20mm-es Irmscher futómű!
Kecsó? Őszinte leszek! Nem vagyok az a talira járó ember. De nagyon minimális esély van rá, hogy tiszteletemet teszem ott.
Nekem pályán beáll 1 adott hőfokra (fogalmam sincs, hogy mennyire , de talán olyan 95 körülire) és el se mozdul. Viszont ha lejövök róla vagy a városban kólbászolok/dugulok, akkor hamar eléri a ventilátor szintet a drágám. Amúgy Neked hol kapcsol a ventilátor, mert a calibrafórumon, azt állítják, hogy a "fehér műszer"-esek (modell frissítettek), mind 100 fok fölött kapcsolnak ventit, de saját tapasztalatom *int, ez nagyon nem így van. Nekem olyan 96-97 foknál kapcsol.
17"-es kerekek, nem fogják vissza nagyon pályán a Tiedet? Mert én úgy vettem észre, hogy a 205/55 R15 után ezek a 225/45 R16-ok kissé +fogják a picimet, főleg 200 fölött. :( Viszont cserébe, ha bemelegszenek a gumik (*intem kicsit lassan melegszenek ezek a Yokok :/ ) úgy kanyarodok, mint a villamos!
Tényleg, a Tied is 5 kézi vagy esetleg automata?
Üdv: Szemi
Ui.: Bocsi a szófosásért! :D
Jobban mondva, általában éjjel-nappal megy a topic.
Gondolom totózni is szoktál?
Te valami fenomén vagy, hogy így kitalálod a dolgokat?
Amúgy ha éjszaka fent vagy és van kedved chatelni opeles arcokkal, akkor ajánlom figyelmedbe a Minden ami OPEL! topicot!
Amúgy ha éjszaka fent vagy és van kedved chatelni opeles arcokkal, akkor ajánlom figyelmedbe a Minden ami OPEL! topicot!
Fénytechnika: +10LE, dekor: +15LE. És a halálos iramban *essük a Paul Walkert!
Amúgy mi a motorkódod?
Láttam, ismerkedsz a Cali forummal.
Láttam, ismerkedsz a Cali forummal.
Szeva, pajti! Kell lenni azért gyári állapotu Calibrának is.
De tény, hogy kiba...ott szép...
De tény, hogy kiba...ott szép...
8, mert a tuninghoz fénytechnika is szükséges, sőt, egyéb dekor is!!!!
Szia meghoztam a mai átlagjavitot, ha van kedved nézz be www.opelesek-portalja.gportal.hu
Szép az autód calibratárs.
Jó lenne nekem is ilyen motor!
Jó lenne nekem is ilyen motor!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!