Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Padon mért adat : 7.9 /95-ös benzinnel/
Most majd kiderül E85 el.
http://www.youtube.com/user/Kisgyuro
Japán rizsrakéta.....
- Max. sebesség
- Általában 230-240-et megfutja óra szerint a 17-es kerekkel is. Nekem nem szokott elfogyni az út! :))
GPS:220-230 /korral jár:-) /
- Teljesítmény
- gyári 90
Most ami benne van motor az gyári 150... :)
- Tömeg
- Gyári: 1090
Mért:1187
- Nyomaték
- Mostani gyári 195Nm.
Motor
- Motor
- Gyári 2.0 12v
Most FE 2.0I 16V DOHC duplavezérmütengelyes....
Épül a 2.0 turbó motor....
Már tiszta E85 el működik.
- Hajtás
- Nemzeti Front még,,,
- Elektronika
- Mitsubishi (gyári)
- Légszűrő
- Direkt (jsv)
- Kipufogó
- Egyedi 70-es rendszer,kat nélkül kétoldali kivezetéssel (kettő végdob) Diffúzorba kivezetve.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 205/40ZR17
YOKOHAMA PARADA Spec-2 (PA01) :-)
Téli:
205/50R17
Dunlop Wintersport,,,,
- Felni
- Nyáron:
Hijoin magasfényű ezüst,tükörpolírozott peremmel!
7×17" ET40
Télen:
GiaCuzzo Masterline
7,5*17" ET 35
Selyemfényű fekete fényezéssel,narancs peremcsíkkal.
Futómű
- Rugók
- Magic SF-1 coilovers /kemény :-) /120mm állítási lehetőséggel. De a gyári hasmagassághoz képest alapból 40mm ert ültet :-)
volt:B&G -40mm + gondolkozom hogy lentebb kéne heggeszteni a rugótányérokat 2-3 centi vel!
- Gátlók
- Most:
Magic SF-1 coilovers állítható magasságú 120mm állítási lehetőséggel. De a gyári hasmagassághoz képest alapból 40mm ert ültet :-)
D2 Racing toronycsapágy.
ami volt:Utcai sport (kárászyék által)
- Fékek
- Tárcsa Elöl 263-as
Tárcsa Hátul 258-as
Féktuskók a kocsi színére fújva.
- Merevítők
- Még nincs de készülőben van.
- Egyéb
- osztókörmódosító 15mm / oldal
Fém szelepsapka amit általában mindig lelopnak,,innen üzenem neki hogy gyorsan tekerje mert ha egyszer rajtakapom, eltöröm mindkét kezét!
Külső Optika
- Karosszéria
- 1988-as Coupe.
Az összes embléma és felirat eltávolítva.
Diszlécek körben eltüntetve.
Oldal indexek lefalazva.
Zárak, kilincsek, lehegesztve.
Gombos távirányítású ajtónyitás.
Csomagtartó ajtaja lefalazva, jeltelenítve.
Egyedi első lökhárító hűtőmaszkkal.
Diffúzoros hátsó lökös.
Köszöbspoiler.
Hátsó szárny/vr4 gyári/.
2005-2008.nov narancsos aranyos fény.
Lambó narancs fényezés (gyöngyház)2008.dec-2010.jun.
Most-------:D:D..Nagyon narancs :D zöldes,citromos,stb..képek nem adják vissza..:( de élőben jó..
- Légterelők
- Csomagtartón szárny(galant VR4 állítható dőlésszög)
- Kiegészítők
- Nekem nincs lambó ajtóm és nem is lesz,,tehát azt a csatát elvesztettem hogy kinek nyílik magasabbra az ajtaja.
- Fénytechnika
- H.I.D. H4-es 55W Bi Xenon 8000K
Zsír uj elsőlámpák :) /füst/
Fekete hátsó lámpák.(ebbe nem lehet tunying lámpát kapni)
Helyzetjelző ledesre cserélve (fehér)
Ledcsikos rendszámvilágítás.
- Dekor
- Sun Gard folia körbe,elöl 20-as,B oszloptól 05-ös.
Belső Optika
- Festés, dekor
- Belű...:-)))) minek??
- Ülések
- Gyári sport recaro...kényelmes..ez marad is..bármennyire is fotel kinézete van.
- Kormány
- 32
- Fénytechnika
- Narancs műszerfal világítás
Zöld ledes lábtér világítás,mind a 4 oldalon.
- Egyéb
- 22-év ellenére hibátlan a belső kárpit,nekem tetszik és nem is szándékozom bőröztetni,de még csak szimplán áthuzatni sem.
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- LG Mp3 Bluetooth
- Erősítő
- Sal
- Hangszórók
- Pioneer,,,,
- Egyéb
- 1f kondi
Ja és nem utolsó sorban köszönet LÉRINEK.... XD
Az autót saját kezűleg "Építettem"....mindent beleértve,,sokakkal ellentétben,,akiknek csak a szájuk jár!! ja riasztóshoz azért elvittem mert az elektronikához hülye vagyok!
A riasztóm leégett,,
Vettem egy sentinel pageres riasztót,,és beszereltem,,MŰKÖDIK:-)! De az elektronikához még mindig nem értek...:-)
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Tsáááá! láttam kint voltál Japános fesztiválon(csak videón) Stagnál a rendszer, lassan olajcsere, kiszakadt ha jól láttam a kormányműnél az egyik gumiszerű vacak , király lesz cserélni amúgy minden rendben, nem jöttetek Mazda találkozóra, pedig elég jól sikerült másnap csak úgy csúszott az ásványvíz Mikor lesz 400 ló a mazdába???? Egyik ismerős egy fiatot nyúz kb 450 el ...elképesztőőőő youtubes videón km óra 80-120-180-210 pillanatok alatt végén beszólás ....csúsznak a kerekek b...meg
0
A Mazdák között biztos találkozunk... Az enyémen megjelentek a rozsda foltok ...
0
Akkor már inkább a Mazdával,rá lehessen lesni...
0
Profilképek
17\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Tsáááá! láttam kint voltál Japános fesztiválon(csak videón) Stagnál a rendszer, lassan olajcsere, kiszakadt ha jól láttam a kormányműnél az egyik gumiszerű vacak , király lesz cserélni amúgy minden rendben, nem jöttetek Mazda találkozóra, pedig elég jól sikerült másnap csak úgy csúszott az ásványvíz Mikor lesz 400 ló a mazdába???? Egyik ismerős egy fiatot nyúz kb 450 el ...elképesztőőőő youtubes videón km óra 80-120-180-210 pillanatok alatt végén beszólás ....csúsznak a kerekek b...meg
A Mazdák között biztos találkozunk... Az enyémen megjelentek a rozsda foltok ...
Akkor már inkább a Mazdával,rá lehessen lesni...
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/brock_18_5x114_3_et48_alufelni_nyarigumikkal_mazda_kia_honda_toyota_stb
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!