Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- KITT-->Másik JETTA
- 1/8 mérföld
- KITT--> !!a kedvenc tuningverda!!!
- Max. sebesség
- KITT-->Jelenleg eladó DIESEL JETTA COUPE-k
- Nyomaték
- ######################################
KATT---> No Comment...........
------------------------------------------------------------
Motor
- Motor
- Mindkettő DÍÍÍZEL!!!!!!!!!!!!!
1,6TD 8VKifogástalan!
1,6D 8VKezd elfogyni 580328Km.... fogy az olaj...
------------------------------------------------------------
- Hajtás
- 4GANG!!!!!!!!!
GL GN GC de akad raktáron,ATH,és 4T-7A ötödikkel
4GANG!!!!!!!!! Komplett kuplung+bowden,és váltó+rudazatcsere történt a múlt héten! A kuplungkinyomópálca a váltóban lévő megvezetőperselyben bő 2-2,5mm radiális irányú holjátékkal bírt!! 578936Km! Ez már a 3. ÚJ SACHS kuplungszett,amióta nálunk van!
------------------------------------------------------------
- Elektronika
- A motorelektronika Úgy hiányzik nekem,mint egy "Lufiárusnak a nyílzápor" De van működő ülésfűtésem, és TDI fűtésrásegítés 3izzítógyertyával..... + beépítésre váró G3 polo6n klíma.... ennyi....
gyári centrál
------------------------------------------------------------
- Légszűrő
- Gyári 1,8 Gt. a jobb lámpa mögött lévő légterelőkkel együtt!!!!
1,6D gyári
------------------------------------------------------------
- Kipufogó
- Gyári 1.8 GT....persze katalizátor nélküli változatban.....
1,6TD
------------------------------------------------------------
- Egyéb
- Friss Olaj-, szűrők, vezérmű és ékszíjcsere! Continental szíjak, Castrol Magnatec Diesel 10W-40 b4 Olaj.....
------------------------------------------------------------
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Yokohama A 539 195/50R15
Michelin Pilot Exalto 185 60 R14
------------------------------------------------------------
Futómű
- Rugók
- G4 TDI
G4 GTI
------------------------------------------------------------
- Gátlók
- BILSTEIN gas elől SACHS_BOGE Alu hátul
Monroe Sensa-Trac2014.06.08
------------------------------------------------------------
Külső Optika
- Karosszéria
- Original VW Jetta Diesel Coupe
Original VW Jetta
------------------------------------------------------------
- Légterelők
- Valami menő gumispoiler GLI... vagymi
------------------------------------------------------------
Belső Optika
- Ülések
- Gyári szakadás-kopásmentes színazonos kárpitok,és ülések
------------------------------------------------------------
- Kormány
- 37 Cm gyári VW NEM TÜKÖRSÍMA!!!! 260 000e kilométernél!!!!
Gyári 37cm
------------------------------------------------------------
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Alpine MDA 7755r Minidisc + 10lemezes DVD tár
DENSION Dh 100ix + MiniDisc tár
De akad plusz még egy Dension Dh 100ix, Clarion VRX918R (komplett szett!!),és egy Sony Mp3...
------------------------------------------------------------
- Erősítő
- 5Way Alpine active cross (3655 3653) + Alpine erősítők,és lanzar OPTIDRIVE 2100
NINCS RÁ IGÉNY
De akad pár Pioneer Gm3000,és 3400, Infinity 102A, DLS CA21.....
------------------------------------------------------------
- Hangszórók
- Infinity Ref.
3Way MbQuart + SYRINCS BP 12-300
------------------------------------------------------------
- Egyéb
- Nem akarok űberelni senkit sem! Audio függő vagyok,de az Mp3 szeretetét meghagyom a Watt-,és Decibelhuszároknak....
Szeretem,ha a THD 0,015%,vagy az alatt van,a damping factor 180 és 200közt,az érzékenység pedig 94db felett :))))
------------------------------------------------------------
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Meg azt nem értem hogy lecseréltem a fagyállót és elkezdet szivárogni tavaly is ez volt de akkor öreg repedezett volt a cső mondjuk azt olvastam hamar elöregednek nem tudom ez mennyire igaz. Szerinted a szilikon csövek jobbak? Meg a vízcső bilincsek egy része az a gyári vagyis az amit nem kell meg húzni hanem ilyen ön feszítős de kisebb csöveken az a meg húzós van de azok után mindig húzni kell. Neked milyen van melyik a jobb?
0
na megtaláltam a szivacs épphogy fityeg rajta látom tiéden más hogy van nekem legalul teljesen bent a másik zsalu mögött van szét kell teljesen kapnom nehéz hozzá férni most csak ideiglenesen nikecellel oldottam meg már 2-3 perc múlva melegebbet fújt ma kiderül fater elment vele egy pár dolog eltér az évjáratok között valamikor csak mm-erek meg nem értem mért raktak rá lyukat a lemezre
0
Profilképek
Meg azt nem értem hogy lecseréltem a fagyállót és elkezdet szivárogni tavaly is ez volt de akkor öreg repedezett volt a cső mondjuk azt olvastam hamar elöregednek nem tudom ez mennyire igaz. Szerinted a szilikon csövek jobbak? Meg a vízcső bilincsek egy része az a gyári vagyis az amit nem kell meg húzni hanem ilyen ön feszítős de kisebb csöveken az a meg húzós van de azok után mindig húzni kell. Neked milyen van melyik a jobb?
csak huzatot akartam rá rakni gondoltam hogy valami ilyen megoldás nem voltam benne biztos nehogy eltörjem
Ha a radiátor is rossz akkor milyet vegyek meg hogy lehet kiszedni a fejtámlát? Lehet kapni a Porsche Pestnél 24 000 Ft egy oldalra de belső gumival együtt vagy itt a környéken az autó boltosnál 10 000 Ft egy oldalra de az víz elvezetővel együtt
na megtaláltam a szivacs épphogy fityeg rajta látom tiéden más hogy van nekem legalul teljesen bent a másik zsalu mögött van szét kell teljesen kapnom nehéz hozzá férni most csak ideiglenesen nikecellel oldottam meg már 2-3 perc múlva melegebbet fújt ma kiderül fater elment vele egy pár dolog eltér az évjáratok között valamikor csak mm-erek meg nem értem mért raktak rá lyukat a lemezre
Üdv kuppés kolléga neked mennyire fűt a verda faterom szerint a 2 ütemű wartburg jobban fűtött cseréltem termosztátot de még mindig gyér látom cseréltél fűtő radiátort szerinted próbáljam meg kitisztítani vagy vegyek ujjat nehéz kiszedni kösz
Hali!! Hát nem volt olcsó papírokkal meg az alkatrészekkel. Beépíteni sem volt az
Az én bölcsőm csúnyább volt, mint az a képen. Úgy el volt rohadva, hogy tulajdonképpen bármelyik pillanatban kiszakadhatott volna a lengőkar.
Elég szarul van kialakítva, de most az újat letömítettem rendesen.
Elég szarul van kialakítva, de most az újat letömítettem rendesen.
ment a párja is
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!