Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2002
- Tulajdonában
- 2014 óta
- Karosszéria színe
- ezüst
- Utastér színe
- fekete-szürke
- Kivitel
- coupe
- Üzemanyag
- Benzin
- Beceneve
- Kópé
- Stílusirányzat
- Stock (jelenleg)
Fogyasztás
- Városban
- 7 l/100km
- Országúton
- 5.7 l/100km
- Kombinált
- 6.5 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 9.2 mp
- Max. sebesség
- 195 km/óra
- Teljesítmény
- 107 Le
- Tömeg
- 1060 Kg
- Nyomaték
- 148 Nm
Motor
- Motor
- 1.6 16v
- Hajtás
- FWD
- Elektronika
- gyári
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- gyári
- Gyújtás
- gyári
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- BF Goodrich
- Gumi méret
- 195/55 R15
- Felni
- Borbet
- Felni méret
- 7J×15" 4×100 ET35
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- BF Goodrich
- Gumi méret
- 195/55 R15
- Felni
- Gyári Renault Megane/Scenic Alufelni
- Felni méret
- 6J×15" 4×100 ET30
Futómű
- Rugók
- eddig még gyári magas
- Gátlók
- gyárilag keményebb gátlók
- Fékek
- gyári
- Merevítők
- gyárilag merevített hátsóhíd
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári coupe
- Légterelők
- Gyári Megane Coupe szárny hátul
- Egyéb
- Lehetne írogatni a festett féknyerget, fóliázott ködlámpát, meg a többit, de ezek, semmit nem tesznek hozzá az autó teljesítményéhez, így ezeket hanyagolom :D
Belső Optika
- Festés, dekor
- van pár matrica, amik a találkozókon kaptam, vagy épp haverok hoztak ajándékba. Nem sok, csak pár megbújik :)
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Semmit. Marad ott ahol volt, ha jól gondolom.
Az első + hozzáadna, de a második az előzőt negálja.
Az első + hozzáadna, de a második az előzőt negálja.
0
Üdv.
Ezen az oldalon,azt kezdem utálni,hogy valaki felregisztrál,és egyből elkezdik fikázni hogy mekkora szar és hasonlók!
A saját autód úgy csinálod ahogy neked tetszik,nem másnak kell hogy megfeleljen!
Csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni a dolgokhoz!
Ezen az oldalon,azt kezdem utálni,hogy valaki felregisztrál,és egyből elkezdik fikázni hogy mekkora szar és hasonlók!
A saját autód úgy csinálod ahogy neked tetszik,nem másnak kell hogy megfeleljen!
Csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni a dolgokhoz!
0
Profilképek
Hagyjátok, ne basztassatok már mindenkit!
Neki így jó azt kész!
Ez a kárvájling kezd egy pöcetelep lenni!
Neki így jó azt kész!
Ez a kárvájling kezd egy pöcetelep lenni!
Semmit. Marad ott ahol volt, ha jól gondolom.
Az első + hozzáadna, de a második az előzőt negálja.
Az első + hozzáadna, de a második az előzőt negálja.
Üdv.
Ezen az oldalon,azt kezdem utálni,hogy valaki felregisztrál,és egyből elkezdik fikázni hogy mekkora szar és hasonlók!
A saját autód úgy csinálod ahogy neked tetszik,nem másnak kell hogy megfeleljen!
Csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni a dolgokhoz!
Ezen az oldalon,azt kezdem utálni,hogy valaki felregisztrál,és egyből elkezdik fikázni hogy mekkora szar és hasonlók!
A saját autód úgy csinálod ahogy neked tetszik,nem másnak kell hogy megfeleljen!
Csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni a dolgokhoz!
A kocsinak ment a 10-es, de most egy kicsit "buzi e- vagy?" leszek...
Egyik cimborám olyan helyen dolgozott, ahol foglalkoztak teljesítményméréssel...
És mivel napi szinten látott hasonlóan rommá tuningolt X lóerő++os autókat, ezért mesélt néhány ütős sztorit...
És bizony a sztorik lényege mindig ugyanaz volt... Direktrszűrő, chip, nyitott 60-as rendszer, lambda okosítás... És a végeredmény mindig ugyanaz volt... Semmi más nem történt, csak az autónak felborult a teljesítménygörbéje... A kedvező egyenletes görbe helyett törések keletkeznek a grafikonon... És a legtöbb tuner akkor lepődik meg, amikor nemhogy erősebb lesz autója mérés alapján, hanem az alacsony fordulati nyomaték eltűnik, a teljesítmény meg jó esetben marad a helyén... Bár azt mesélte, hogy lóerőben már látott 2-3 tuningból származót felbukkanni, de ez is nagyon ritka...
Szóval a SZAKEMBEREK szerint az "érzésre ennyivel több" meg az érezhetően erősebb legtöbbször annyi, hogy alul nincs nyomaték, és mikor megjön a teljesítmény akkor nagyobbnak érződik a meglódulás... A másik felét meg az ember tudatalattija teszi hozzá!!
Aki 10%-ot tud hozni egy benzines autón, az előtt bőven le a kalappal... De ez sem ilyen módosításokon szokott előjönni... A motornak van egy karakterisztikája... Én eleve egy lendkerék könnyítéssel, szigorúbb fokolású vezérműtengellyel kezdeném... Nem teszkótuninggal...
Mellesleg ez én Renault-mból is akadnak racsing példányok... És bizony a gyári kipurendszeresek pl Tökölöm rendre verik a okosított gépeket... Lehet mégsem olyan hülyék a mérnökök!
Egyik cimborám olyan helyen dolgozott, ahol foglalkoztak teljesítményméréssel...
És mivel napi szinten látott hasonlóan rommá tuningolt X lóerő++os autókat, ezért mesélt néhány ütős sztorit...
És bizony a sztorik lényege mindig ugyanaz volt... Direktrszűrő, chip, nyitott 60-as rendszer, lambda okosítás... És a végeredmény mindig ugyanaz volt... Semmi más nem történt, csak az autónak felborult a teljesítménygörbéje... A kedvező egyenletes görbe helyett törések keletkeznek a grafikonon... És a legtöbb tuner akkor lepődik meg, amikor nemhogy erősebb lesz autója mérés alapján, hanem az alacsony fordulati nyomaték eltűnik, a teljesítmény meg jó esetben marad a helyén... Bár azt mesélte, hogy lóerőben már látott 2-3 tuningból származót felbukkanni, de ez is nagyon ritka...
Szóval a SZAKEMBEREK szerint az "érzésre ennyivel több" meg az érezhetően erősebb legtöbbször annyi, hogy alul nincs nyomaték, és mikor megjön a teljesítmény akkor nagyobbnak érződik a meglódulás... A másik felét meg az ember tudatalattija teszi hozzá!!
Aki 10%-ot tud hozni egy benzines autón, az előtt bőven le a kalappal... De ez sem ilyen módosításokon szokott előjönni... A motornak van egy karakterisztikája... Én eleve egy lendkerék könnyítéssel, szigorúbb fokolású vezérműtengellyel kezdeném... Nem teszkótuninggal...
Mellesleg ez én Renault-mból is akadnak racsing példányok... És bizony a gyári kipurendszeresek pl Tökölöm rendre verik a okosított gépeket... Lehet mégsem olyan hülyék a mérnökök!
Az első képen nem kellett volna változtatni ...
huntertayl
2011. július 16. 19:31 | Válasz erre | #11
hát mivel a lambda szonda és a katalizátor és az rpm leszabályzás nincs benne ezért kb max 115-120 Le de le kéne mérni padon :P, de most így erősebb
az agyadat kene lemeretni a padon tuti defektes
2011. július 16. 19:31 | Válasz erre | #11
hát mivel a lambda szonda és a katalizátor és az rpm leszabályzás nincs benne ezért kb max 115-120 Le de le kéne mérni padon :P, de most így erősebb
az agyadat kene lemeretni a padon tuti defektes
te meg az autok vilagaba majd ha osszeraktal egy autot akkor pofazzal és nem egy ien hulladekot ami viper meg ferrari meg a faszomtudja mi ja meg lekotod a szondat azt 34 le val tobb. Igazi marha vagy inkabb a facebookra regisztraltal vna lehet tobb sikered lett vna hadiokor . aztan sztem nem en kezdtem hanem a beteg agy vilagod a +++ 3 ezer le ! peaceeeeeeee
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Neki így jó azt kész!
Ez a kárvájling kezd egy pöcetelep lenni!