Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 6,6 mp
- Max. sebesség
- 240 km/h
- Teljesítmény
- 260 Le
- Tömeg
- 1590 kg
- Nyomaték
- 380 Nm
Motor
- Motor
- MZR 2.3 DISI Turbo
- Hajtás
- Haldex 4x4, hátul LSD
- Elektronika
- original
- Légszűrő
- Simota sport filter
- Kipufogó
- cat back 3" pipe
- Gyújtás
- original
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Continental Contisport 225/40 R18
- Felni
- original (fekete)
Futómű
- Rugók
- -35mm
- Gátlók
- original
- Fékek
- original
- Merevítők
- original
Külső Optika
- Dekor
- Oracal 970 matt tető és grill
- Egyéb
- fekete felnik és kipufogóvégek
Belső Optika
- Kormány
- new leather
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Bose
- Erősítő
- Bose
- Hangszórók
- Bose
- Egyéb
- aux
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Jah. Kaparászott még négyben is. Vagy nem merte már úgy tolni, mint te vagy ennyi volt tényleg. Pont ma beszéltem haverommal, neki volt összkerekes Integrale-ja, 4-en tudtuk betolni egyszer, akkorát fogtak a diffik! Lehet ennyit fog a teljesítményen az összkerék, hogy a 400 lóval nem megy el neked vagy csak mondott "400" ló volt. Kár, hogy firtatják, mikor ketten állítjuk és elég egyértelmű győzelem volt... A Subi köpte a feketét, meg a lángokat, nem éppen negyedgázzal ment... Ennyi!
0
ez a megmagyarázás, nekem ugyanúgy csúsznak a gumik mint neki, amúgy még 4ben is tekertünk, úgyhogy elég sokat korrigáltam én is, csúszós úton előny a 4*4!
0
Feron úr! a tiéd 270ló és elég nagyot kaptál még úgy is, hogy mindíg egyel kisebb fokozatból indultál! 70től 150-160ig legalább 4autót! akkor szted gondot jelentene egy 300-320le körüli subaru? az hogy 400le megvolt-e nem hiszem de sti-volt és nem gyári!
0
Ja, és nagyon szivesen megmutatom ha egyszer nagy nehezen összeáll..
0
Mindíg elcsodálkozom az ilyen furcsa eseteken....
Enyhén tuningolt 1.8T és húzott Subi....
Bár a WRX csak 225 paci, ami keréken mérve olyan 140-150 paci lehet. Biztos az lehetett.
A gépemmel éppen szenvedek.
Kapott egy 268'-os tengelyt és szeleprugókat, de sanos alig tudom elindítani. 2 percig köszörülök mire megmozdul. Olyan mint mint egy halálra herélt rallycross versenygép.
Enyhén tuningolt 1.8T és húzott Subi....
Bár a WRX csak 225 paci, ami keréken mérve olyan 140-150 paci lehet. Biztos az lehetett.
A gépemmel éppen szenvedek.
Kapott egy 268'-os tengelyt és szeleprugókat, de sanos alig tudom elindítani. 2 percig köszörülök mire megmozdul. Olyan mint mint egy halálra herélt rallycross versenygép.
0
örülök,h teccik Berrington Lewis - Here I Come a zene
0
tudom jól,h nagyon jól m1 lendületből a Peti autója, ültem is már mellette,meg mentem is vele Csak annyit mondtam,h nem hinném,h a subaru 400LE volt,ha elment neki,de ha kanyarba mentetek el,akkor lehet,h a srác rontot el vmit,mondjuk túl sok gázt nyomott és elindult volna keresztbe,ha nem veszi vissza,stb
0
Profilképek
Jah. Kaparászott még négyben is. Vagy nem merte már úgy tolni, mint te vagy ennyi volt tényleg. Pont ma beszéltem haverommal, neki volt összkerekes Integrale-ja, 4-en tudtuk betolni egyszer, akkorát fogtak a diffik! Lehet ennyit fog a teljesítményen az összkerék, hogy a 400 lóval nem megy el neked vagy csak mondott "400" ló volt. Kár, hogy firtatják, mikor ketten állítjuk és elég egyértelmű győzelem volt... A Subi köpte a feketét, meg a lángokat, nem éppen negyedgázzal ment... Ennyi!
ez a megmagyarázás, nekem ugyanúgy csúsznak a gumik mint neki, amúgy még 4ben is tekertünk, úgyhogy elég sokat korrigáltam én is, csúszós úton előny a 4*4!
Feron úr! a tiéd 270ló és elég nagyot kaptál még úgy is, hogy mindíg egyel kisebb fokozatból indultál! 70től 150-160ig legalább 4autót! akkor szted gondot jelentene egy 300-320le körüli subaru? az hogy 400le megvolt-e nem hiszem de sti-volt és nem gyári!
Ja, és nagyon szivesen megmutatom ha egyszer nagy nehezen összeáll..
Mindíg elcsodálkozom az ilyen furcsa eseteken....
Enyhén tuningolt 1.8T és húzott Subi....
Bár a WRX csak 225 paci, ami keréken mérve olyan 140-150 paci lehet. Biztos az lehetett.
A gépemmel éppen szenvedek.
Kapott egy 268'-os tengelyt és szeleprugókat, de sanos alig tudom elindítani. 2 percig köszörülök mire megmozdul. Olyan mint mint egy halálra herélt rallycross versenygép.
Enyhén tuningolt 1.8T és húzott Subi....
Bár a WRX csak 225 paci, ami keréken mérve olyan 140-150 paci lehet. Biztos az lehetett.
A gépemmel éppen szenvedek.
Kapott egy 268'-os tengelyt és szeleprugókat, de sanos alig tudom elindítani. 2 percig köszörülök mire megmozdul. Olyan mint mint egy halálra herélt rallycross versenygép.
örülök,h teccik Berrington Lewis - Here I Come a zene
tudom jól,h nagyon jól m1 lendületből a Peti autója, ültem is már mellette,meg mentem is vele Csak annyit mondtam,h nem hinném,h a subaru 400LE volt,ha elment neki,de ha kanyarba mentetek el,akkor lehet,h a srác rontot el vmit,mondjuk túl sok gázt nyomott és elindult volna keresztbe,ha nem veszi vissza,stb
hali!! örülök hogy jó lett!! ha tanács vagy bármi más kell a vashoz csak keress nyugodtan!!
Örülök, hogy ilyen élményt nyújtott az autóm és annak még jobban örülök, hogy a subaru tulajdonosát megtanítottuk kesztyűbe dudálni!!!!
Sya!Bocsi,nem direkt volt legközelebb szólj rám
Néha csak nézek de nem látok
Néha csak nézek de nem látok
Szia!Semmi gond,gondoltam hogy ritkán jársz,láttam a üziken
Én se sürün vagyok fenn.
Semmi kül. nincs velem de azért megvagyok !És te veled mizu?
Puszi
Én se sürün vagyok fenn.
Semmi kül. nincs velem de azért megvagyok !És te veled mizu?
Puszi
Csáo.Remélem hétvégén megyünk hegyiversenyre!!!
Szióka!Kellemes hétvégét!Tegnap délután láttalak szerintem,csak nem Árpinál voltál?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!