Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- gyári adat: 6,8 :-)
- Max. sebesség
- nem az a lényeg...
- Teljesítmény
- 237/5600rpm
- Tömeg
- 1530 :-(
- Nyomaték
- 350Nm/3200rpm
Motor
- Motor
- 3.0i turbo
SHE'S DEAD... :-(
- Hajtás
- SPEC Stage 2+ kevlár kuplung
hátsókerékhajtás L.S.D.
SHORT THROW SHIFTER egy fél kilós, tömör acél váltógombbal (pokoli)
- Elektronika
- VEMS full
- Légszűrő
- K&N
FMIC (XS-Power) kb. a gyári háromszorosa :-) teljes 3"-os csövezéssel + cryo2 (it's cool)
HKS SSQV lefújószelep
Egyedi FFIM 80mm-es TB ;-)
- Kipufogó
- Folytás nélküli egyedi építésű 3"-os rendszer
- Gyújtás
- 1JZ hengerenkénti gyújtótekercsek
- Egyéb
- alu olajhűtő termosztáttal, olajszűrő áthelyezve lökhárító mögé két darab nagyteljesítményű spal venti a hűtéshez
PT-71-B turbo
motortér részben letisztítva.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- elöl: 225/45R17
hátul 235/45R17
- Felni
- asszem ATS :-D
Futómű
- Rugók
- B+G
- Gátlók
- Koni yellow
- Fékek
- Gyári, új tárcsák, betétek
Goodridge stahlflex fékcsövek
- Merevítők
- elől Cusco merevítő
hátul állítható custom toronymerevítő
- Egyéb
- Fun ;-)
Külső Optika
- Karosszéria
- Targa
- Légterelők
- USA szárny gyári beépített pótféklámpával
- Fénytechnika
- Fehér, ledes oldalvillogók
- Dekor
- Díszcsíkok körben komplett színre fújva,
Minden felirat eltüntetve
Sárga MKIV-es Supra felirat a hátsó szélvédőn
- Egyéb
- Carbon gépháztető
Belső Optika
- Festés, dekor
- Sárga-kék ajtó-, és oldalkárpit
Sárgára áthúzott könyöklő
- Ülések
- PRO WRC Racing Komfort , kék hárompontos Sparco övvel
- Kormány
- Sparco Mugello
- Egyéb
- Sárga/zöld plazma számlapok a speedhut-tól...
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
jólvan akkor hajrá!augy grabónak is mondtam ha valami kell neked is pestről elhozom mert járkálok fel le elég gyakran!csak szólj!
0
szeva...
hogy áll a hölgyemény?:O
miko irhatod ki hogy she's reborn
hogy áll a hölgyemény?:O
miko irhatod ki hogy she's reborn
0
Szia!
Olvastam a blogokban hogy megoldottad egy srác hengerfej problémáját!
Mint hozzáértőhöz, lenne egy kérdésem...
Van egy olyan gondom, hogy ha a motor elérte az üzemi hőfokot, ami kb 95 fok általában, menet közben, de helyben állva szép lassan alapjáraton elkezdi melegíteni a vizet, míg be nem kapcsol 100 foknál a hűtőventi...
Ez az opeleknél normális? Mert azóta csinálja, hogy hengerfej tömítés volt cserélve a kocsin, síkolva nem volt, de szerelő azt mondta, hogy a hőfok jeladó gomba is be volt rohadva...
Olvastam a blogokban hogy megoldottad egy srác hengerfej problémáját!
Mint hozzáértőhöz, lenne egy kérdésem...
Van egy olyan gondom, hogy ha a motor elérte az üzemi hőfokot, ami kb 95 fok általában, menet közben, de helyben állva szép lassan alapjáraton elkezdi melegíteni a vizet, míg be nem kapcsol 100 foknál a hűtőventi...
Ez az opeleknél normális? Mert azóta csinálja, hogy hengerfej tömítés volt cserélve a kocsin, síkolva nem volt, de szerelő azt mondta, hogy a hőfok jeladó gomba is be volt rohadva...
0
hy. elvileg csütörtökön lesz lenn a hfej. Amit én kétlek
0
az, ok. de már 2hete vittem a cuccokat, de még szét sincs szedve, hogy legalább tudnám mi a baja. Lehet nem is csináltatnám meg, vennék 1 7afe mocit béle azt érzékeny búcsút váltanánk egymástól. szal most eléggé szar a kedvem.
0
Hy!
Géppel mi újság? "SHE'S DEAD... :-("
Bazz enyémmel még mindig pöcsölnek, kezdek lassan rosszul lenni.
Géppel mi újság? "SHE'S DEAD... :-("
Bazz enyémmel még mindig pöcsölnek, kezdek lassan rosszul lenni.
0
Profilképek
jólvan akkor hajrá!augy grabónak is mondtam ha valami kell neked is pestről elhozom mert járkálok fel le elég gyakran!csak szólj!
szeva...
hogy áll a hölgyemény?:O
miko irhatod ki hogy she's reborn
hogy áll a hölgyemény?:O
miko irhatod ki hogy she's reborn
Szia!
Olvastam a blogokban hogy megoldottad egy srác hengerfej problémáját!
Mint hozzáértőhöz, lenne egy kérdésem...
Van egy olyan gondom, hogy ha a motor elérte az üzemi hőfokot, ami kb 95 fok általában, menet közben, de helyben állva szép lassan alapjáraton elkezdi melegíteni a vizet, míg be nem kapcsol 100 foknál a hűtőventi...
Ez az opeleknél normális? Mert azóta csinálja, hogy hengerfej tömítés volt cserélve a kocsin, síkolva nem volt, de szerelő azt mondta, hogy a hőfok jeladó gomba is be volt rohadva...
Olvastam a blogokban hogy megoldottad egy srác hengerfej problémáját!
Mint hozzáértőhöz, lenne egy kérdésem...
Van egy olyan gondom, hogy ha a motor elérte az üzemi hőfokot, ami kb 95 fok általában, menet közben, de helyben állva szép lassan alapjáraton elkezdi melegíteni a vizet, míg be nem kapcsol 100 foknál a hűtőventi...
Ez az opeleknél normális? Mert azóta csinálja, hogy hengerfej tömítés volt cserélve a kocsin, síkolva nem volt, de szerelő azt mondta, hogy a hőfok jeladó gomba is be volt rohadva...
hy. elvileg csütörtökön lesz lenn a hfej. Amit én kétlek
az, ok. de már 2hete vittem a cuccokat, de még szét sincs szedve, hogy legalább tudnám mi a baja. Lehet nem is csináltatnám meg, vennék 1 7afe mocit béle azt érzékeny búcsút váltanánk egymástól. szal most eléggé szar a kedvem.
Hy!
Géppel mi újság? "SHE'S DEAD... :-("
Bazz enyémmel még mindig pöcsölnek, kezdek lassan rosszul lenni.
Géppel mi újság? "SHE'S DEAD... :-("
Bazz enyémmel még mindig pöcsölnek, kezdek lassan rosszul lenni.
Azért én szorítok.
SZASZ. NA HALADNAK?
szia gaijin..lesz juli 4.én mégegy ásványrárói találkozó.....volna kedved eljönni megint?nagyon örülnénk.........ha jönnél feliratkozol eseménynaptárba?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!