Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 10.2 A gyári adat. Nem mértem, de a 121 ló eléggé viszi a gépet.
- 1/8 mérföld
-
A Zene: "Depeche Mode - Personal Jesus"
Tekerd föl a hangerőt, és hallgasd végig. Nagyon jó!
Nézd meg a video klippet. Bár ez a Marilyn Manson féle változat. Ez is nagyon jó!
----------------------------------------------------------------
SCA-TEAM Honlapja Nézzed megfele! :-)
VERSENY EREDMÉNYEK:
2000. óta majdnem minden hangnyomás kategóriában versenyeztem. (sok-sok kupa, és bajnoki cím)
És persze a hangminőség is mindig fontos volt.
----------------------------------------------------------------
VAN EGY KÉPTÁRAM 31 ALBUMMAL, KB. 850 FÉNYKÉPPEL, ÉS SOK ÉRDEKESSÉGGEL.
NÉZD MEG MEGÉRI ;-)
EMMZOLEE KÉPTÁRJA (katt. ide)
- 1/4 mérföld
- -----------------------------------------------------------------
EZT NÉZD MEG!!
Szenzációs!
Fuvola, és beatbox 1 személyben!!!
- Max. sebesség
- -----------------------------------------------------------------
Ha van IWIW ismerőskeresőd, és szereted a hangerőt, keress rá a: Hangnyomás Klub , vagy az [Autohifi] nevekre.
:-))
- Teljesítmény
- -----------------------------------------------------------------
Az Erősítőim kívül-belül
Focal FP4.75 KÉPEK
- Tömeg
- Focal FP1.800 KÉPEK
Motor
- Hajtás
- -----------------------------------------------------------------
2008 Tököl Kvalifikációnk VIDEO
----------------------------------------------------------------
Agymosás a Corsával a nézők kedvéért :-) VIDEO
-----------------------------------------------------------------
Corsa Tatabánya 153,9dB VIDEO
----------------------------------------------------------------
Corsa Nyírbogát 2000W!! 151,6dB VIDEO
----------------------------------------------------------------
- Elektronika
- Elektronika? Arról annyit tudok, hogy minden elektronika füsttel működik, és ha az elszáll, akkor többé már nem működik. :-)
- Légszűrő
- még gyári később akarok direkt szűrőt.
- Kipufogó
- kétcsövű sport dob
- Gyújtás
- miféle kérdések ezek??
- Egyéb
- 8 gyertyás!!!
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyáron: . . Nankang 205/40 R17 W XL
Télen: . . Kléber Krisalp 185/65 R14 T
- Felni
- Nyáron: . . Kosei Racing Evo Penta 7 X 17" ET38
Télen: . . Alfa 33 gyári soklukú Alu. 5.5 X 14" ET38
Futómű
- Rugók
- Gyári
- Gátlók
- Erősítettek.
- Fékek
- Elöl léghűtéses tárcsa, hátul dob.
- Merevítők
- Nincs. Hacsak be nem baszok és én merevedek le. :-))
Külső Optika
- Karosszéria
- No rozsda :-))
- Légterelők
- Az első lökhárító alatt van egy gumicsík.
- Kiegészítők
- Sötétített fólia az ablakokon. (3M)
- Fénytechnika
- H.I.D. Xenon 5000K 55W, és fehér ledes helyzetjelzők. + Ledes utastér világítás, meg még sok helyen.
- Dekor
- Alu rácsok elöl hátul, itt, ott.
Belső Optika
- Festés, dekor
- Pezsgő metál
- Ülések
- Állítható magasság, meg ilyenek.
- Kormány
- is
- Kiegészítők
- Gyerek ülés
- Fénytechnika
- Az összes lámpám szokott villogni ha oda ba.. ok a zenecuccnak :-)) 2000W
- Egyéb
- -------------------------------------------------------------------
VAN EGY ÚJ KEDVENCEM!
Magnat ADR-300
-------------------------------------------------------------------
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Érintőképernyős, DSP-s fej.
Clarion - DXZ 948 RMP
- Erősítő
- Focal FP 4.75 erősítő 4X81,7W (4 ohm) az első szettre fél aktívban,
És egy
Focal FP 1.800 1 csatornás a subnak 1X445.9W (4 ohm), különben 1 ohm stabil.
A teljesítmény adatok, a gyári mérési jegyzőkönyvből valóak.
- Hangszórók
- - Carpower DT284 magas sugárzó
- Épített hangváltó Bi-amp
- Radikal Audio, Reference System 16-os mélyközép
- Módosított hangváltó, Bi-amp
- 2db Mac Reference Sub 250 a mélyeknek, isobar bekötéssel, egy 32 literes reflex dobozban.
vagy
-Earthquake Magma 12 Az igazi infra hangoknak.
- JBL P1020e 25cm Igaz hangú mélyekkel.
- Egyéb
- Kábelek: - 70 Quadrátos tápkábel
-Hangszóró kábel: Schwaiger Glosk 3.2
-RCA: Cordial CGK-175 kábelek, Furutech FP-126 Pulsar dugókkal.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
hátnem jött be sajna igazából semmilyen változást nem hozott. Lényegi különbség nem volt.Lehet csak az ujj ajtó panel segítene.Viszont meg van hogy mitől hallunk más poziciót az autóban mélyközép ügyileg.A méretünkből adódó kükönbségek miatt vagyis tetöbbet takarsz a bal középböl és ezért van a csuszás kipróbáltam otthon
Vagyis szar az elhelyezése .
Vagyis szar az elhelyezése .
0
0
Profilképek
Na ma este a kiemelőpanelt fixáltam le a kárpithoz.
Atomstabil lett.
Megéztem azt is , hogy hogyan tudnám a csövet rögzíteni a kárpithoz.
Végülis arra is megvan a megoldás.
Haladgatunk szépen lassan , csak úgy óvatosba , ahogy a maestro javasolta...valóban ki kell élvezni az alkotás minden percét...
Atomstabil lett.
Megéztem azt is , hogy hogyan tudnám a csövet rögzíteni a kárpithoz.
Végülis arra is megvan a megoldás.
Haladgatunk szépen lassan , csak úgy óvatosba , ahogy a maestro javasolta...valóban ki kell élvezni az alkotás minden percét...
Na holnap megkérdezem a pitonosokat mi a helyzet ezzel a lappal...
hátnem jött be sajna igazából semmilyen változást nem hozott. Lényegi különbség nem volt.Lehet csak az ujj ajtó panel segítene.Viszont meg van hogy mitől hallunk más poziciót az autóban mélyközép ügyileg.A méretünkből adódó kükönbségek miatt vagyis tetöbbet takarsz a bal középböl és ezért van a csuszás kipróbáltam otthon
Vagyis szar az elhelyezése .
Vagyis szar az elhelyezése .
A GTA sportos, könnyű modellt sejtet, és úgy hírlik, 265 lóerőt sajtoltak ki az 1,7 literes, turbófeltöltéses benzinmotorból.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Atomstabil lett.
Megéztem azt is , hogy hogyan tudnám a csövet rögzíteni a kárpithoz.
Végülis arra is megvan a megoldás.
Haladgatunk szépen lassan , csak úgy óvatosba , ahogy a maestro javasolta...valóban ki kell élvezni az alkotás minden percét...