Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- S6 gyari: 6,5sec
2.5TDI gyari: 11,4sec
- 1/8 mérföld
- Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
- 1/4 mérföld
- gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
- Max. sebesség
- S6 gyarilag 250km/h-nal tilt
2.5TDI 190km/h
- Teljesítmény
- S6: 169 kW;227 PS @ 5,900RPM
2.5TDI: 85kW;115 PS @ 4000RPM
- Tömeg
- S6 1700kg
2.5TDI 1500kg
- Nyomaték
- S6: 350Nm @ 1,950RPM
2.5TDI: 265Nm @ 1900RPM
Motor
- Motor
- S6: AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC
2.5TDI: 5 henger, AAT
PwRacing
- Hajtás
- S6: QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung
2.5TDI: fronthajtas
- Elektronika
- S6: Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)
2.5TDI: gyari
- Légszűrő
- HKS 200mm, 100-as szajjal
- Kipufogó
- Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel
AutoSchäfer
- Gyújtás
- Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok
- Egyéb
- 40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek
2012-2013-as szezon
launch teszt; 5500RPM ~0.5bar
Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja
511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben
launch control-t teszteltunk
havas mokazas
ALS ejszaka
Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit
gyorsitas 4-ben
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19
- Felni
- nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...
wheel-whores
Futómű
- Rugók
- eibach 40/40mm
- Gátlók
- kayaba SR
- Fékek
- elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)
- Merevítők
- toronymerevito elol es Mercedes Terrell
- Egyéb
- 5x130 Audi RS2 kerekagyak, tocsavar...
Külső Optika
- Karosszéria
- avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok
- Kiegészítők
- antenna
- Fénytechnika
- projektoros fenyszoro, xenon 6000K
- Dekor
- S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)
- Egyéb
- Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!
Belső Optika
- Festés, dekor
- karbon betet
- Ülések
- szurke recaro quattro ulesek
- Kormány
- gyari audi quattro
- Kiegészítők
- turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display
- Fénytechnika
- piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Alpine CDA-7998R
- Erősítő
- Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak
- Hangszórók
- magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL
- Egyéb
- audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes
woofersetc
amp-perfomance
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Hali!
Ha tudsz, hozzál légyszíves kamerát, kéne felvenni mozgóképet, és utána összerakok belőle egy fasza videót
Ha tudsz, hozzál légyszíves kamerát, kéne felvenni mozgóképet, és utána összerakok belőle egy fasza videót
0
Profilképek
Hali!
Ha tudsz, hozzál légyszíves kamerát, kéne felvenni mozgóképet, és utána összerakok belőle egy fasza videót
Ha tudsz, hozzál légyszíves kamerát, kéne felvenni mozgóképet, és utána összerakok belőle egy fasza videót
5 henger+Turbo. Nagyon rendben van az autó.
Okey, hívj fel, ha lehet, akkor veszek ki péntekre szabit
Eddig ami biztos, hogy egyedül megyek.
Pepe tuti nem jön. Tibi meg még nem biztos.
Eddig ami biztos, hogy egyedül megyek.
Pepe tuti nem jön. Tibi meg még nem biztos.
Milyen útvonalon jöttök? Dunaföldvár felől? Mert akkor Solttól mehetnénk együtt
Hali!
Péntek délután lecuccolunk Kecskemétre?
Péntek délután lecuccolunk Kecskemétre?
Hali!
Nem tudom még, hogy megyek-e. Igazából mi a szálkai bulira készülünk. Jó lenne ha te is eljönnél. Csak audikkal megyünk
Ott alvós buli lesz, bográcsban főzöm vaddisznópörit, grillezünk, fürdünk, meg iszunk
Itt van bővebb infó
Nem tudom még, hogy megyek-e. Igazából mi a szálkai bulira készülünk. Jó lenne ha te is eljönnél. Csak audikkal megyünk
Ott alvós buli lesz, bográcsban főzöm vaddisznópörit, grillezünk, fürdünk, meg iszunk
Itt van bővebb infó
ugy lesz!!!
de idén csak a motor csere majd a többit jövöre és akkor meg eszlek vele
de idén csak a motor csere majd a többit jövöre és akkor meg eszlek vele
Dolgozgatunk amugy minden renben!
Ott renbe minden te kis kukk.
Ott renbe minden te kis kukk.
Hali!
Eddig Liqui Moly Racing 20W-60 volt benne, de ezt itthon már nagyon macerás beszerezni, ezért lett a Motul. Úgy tapasztalom, hogy jobban viseli a terhelést ezzel az olajjal (olacsonyabb az olajhőfok megtiprás után, mint a Liqui Molyval volt) Csak pozitív a tapasztalatom, egy negatív dolog van, az pedig az ára, de az autónak a legjobbat kell kapnia, hogy a legjobbat tudja nyújtani
Majdnem 100km-t mentem eddig a Motullal és még mindíg kristály tiszta
Eddig Liqui Moly Racing 20W-60 volt benne, de ezt itthon már nagyon macerás beszerezni, ezért lett a Motul. Úgy tapasztalom, hogy jobban viseli a terhelést ezzel az olajjal (olacsonyabb az olajhőfok megtiprás után, mint a Liqui Molyval volt) Csak pozitív a tapasztalatom, egy negatív dolog van, az pedig az ára, de az autónak a legjobbat kell kapnia, hogy a legjobbat tudja nyújtani
Majdnem 100km-t mentem eddig a Motullal és még mindíg kristály tiszta
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!