Audi S6 quattro, A6 2.5TDI

Népszerűség: 9.88
elbowS6
elbowS6 autója
Helyezés:
130
Kategória:
X-trem
Párbajok
Nyert:
33
Vesztett:
14
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
S6 gyari: 6,5sec
2.5TDI gyari: 11,4sec
1/8 mérföld
Tokol 2006.10.22.: 9,005sec@121,68km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 8,536sec@130,72km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
1/4 mérföld
gyari: 14,92s
Tokol 2006.10.22.: 14,049sec@154,99km/h
K26, motronic, MTM chip, 220kPa
Kiskunlachaza 2011.09.10.: 13,285sec@165,78km/h
VEMS, E85, 220kPa
mostani konfig 300kPa (2bar)
timeslip
Max. sebesség
S6 gyarilag 250km/h-nal tilt
2.5TDI 190km/h
Teljesítmény
S6: 169 kW;227 PS @ 5,900RPM
2.5TDI: 85kW;115 PS @ 4000RPM
Tömeg
S6 1700kg
2.5TDI 1500kg
Nyomaték
S6: 350Nm @ 1,950RPM
2.5TDI: 265Nm @ 1900RPM
Motor
Motor
S6: AAN blokk 2226ccm, garrett GT3582R, nagy intercooler es olajhuto, siemens deka 1000cc@4bar injektorok, scat H-beam hajtokarok, ARP csavarok, walbro 255l/hr AC

2.5TDI: 5 henger, AAT
PwRacing

Hajtás
S6: QUATTRO antrieb, 6 sebesseges TORSEN valto, TILTON 3 tarcsas kuplung
2.5TDI: fronthajtas
Elektronika
S6: Versatile Engine Management Systems
VEMS, irhato motorvezerlo elektronika
launch control, ALS, shift light, shift cut, alpha N meg amit akartok... :)
2.5TDI: gyari
Légszűrő
HKS 200mm, 100-as szajjal
Kipufogó
Sefi fele 76mm-es savallo rendszer egy atmeno dobbal 80-as veggel

AutoSchäfer

Gyújtás
Bosch F5DPOR, 3,2FSI gyujtotrafok
Egyéb
40mm BOV, FMIC 70-es csovezes, behozutekercs az ALS-nek, kitamasztas a leomlonek


2012-2013-as szezon

launch teszt; 5500RPM ~0.5bar

Sefi baratom Audi 200 2.2 20V turbo quattroja

511loero es 710nM egy PWRacing utcai BMW-ben

launch control-t teszteltunk

havas mokazas

ALS ejszaka

Milan baratom ALS-en is csiszoltunk kicsit

gyorsitas 4-ben
Nyári felni konfiguráció
Gumi
valtozo,
225/45R17, 225/40R18, 215/35R19, 225/35R19
Felni
nyaron:
8,5x18 Porsche, keystone cup polir (eladva)
9x19 porsche cayenne matt aranyra fenyezve (eladva)
8x18 porsche cayenne (meg csinalgatom, hogy szep legyen...)
telen:
7,5x17 VW Touareg V10
uj project a lobster claw...

wheel-whores
Futómű
Rugók
eibach 40/40mm
Gátlók
kayaba SR
Fékek
elol: Porsche Cayenne 4.5S 330mm tarscsak Boxster nyergekkel es Ferodo DS2000 betetekkel
(hamaros felkerul a cayenne 6 dugattyus nyereg es 350mm-es tarcsa)
haul: Porsche 944/928 300mm tarcsak 928 nyergekkel, Mintex betetekkel
(hamaros felkerul a boxster 4 dugattyus nyereg es a 292mm-es tarcsa)
Merevítők
toronymerevito elol es Mercedes Terrell
Egyéb
5x130 Audi RS2 kerekagyak, tocsavar...
Külső Optika
Karosszéria
avant, jel nelkuli hutoracs, RS4/6 stilusu lokos elol, a gepteton zarhato aerocatch leszoritok
Kiegészítők
antenna
Fénytechnika
projektoros fenyszoro, xenon 6000K
Dekor
S emblema a bal hatso ajton, VEMS matrica a jobb hatson, www.PWRacing.hu es GoPro matrica pedig a popojan... :)
Egyéb
Nincs RS4-es Audim. Nem vagyok versenyző, és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül több ezer autótulaj tudja mire gondolok, ha azt mondom RS6.
A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök ha az emberek összekeverik a "többit" az Audival.
Büszkén gondolok az S1, RS2 Legendákra, és számos más Audi típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket,a Quattro hajtást, és a Porsche fékrendszert.
Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igen is a Konszern autók vannak a legközelebb az aszfalthoz!
Belső Optika
Festés, dekor
karbon betet
Ülések
szurke recaro quattro ulesek
Kormány
gyari audi quattro
Kiegészítők
turbo- es olajnyomasmero ora, VEMS display
Fénytechnika
piros muszerfal es VEMS kijelzo hattervilagitas
HIFI / Multimédia
Fejegység
Alpine CDA-7998R
Erősítő
Helix E40 Esprit a szettnek
Helix H1000 Esprit a subnak
Hangszórók
magas: Macrom EXT.T28
kozep: Alpine SPX-177R
mely: Pioneer TS-W2504SPL
Egyéb
audison connection szerelek, audison connection sunos hangszoro kabel, impact IP8550 RCA, 35-os kabelezes

woofersetc

amp-perfomance

Legfrissebb képek

Legfrissebb kommentek

puppy88
#5094
2013. március 05. 19:15
0
mazsola87
#5093
2013. március 02. 22:45
0
koxemplax
#5092
2013. február 28. 20:06
0
tbiro
#5091
2013. február 28. 11:25
hello!
csak most olvasom, hogy írtál. Örülök ha segített, jó a rajtolós videó
0
gtig60
#5090
2013. február 27. 23:13
0
Adamo
#5089
2013. február 27. 11:56
0
[Nord]
#5088
2013. február 27. 01:35
Az alja menthetetlenné vált, vizsgán már nem ment volna át, így eladtam.
Akkoriban triplázták meg a 125 kW feletti telj.adót is.
0
[Nord]
#5087
2013. február 26. 01:00
Sajnos az E85 ára már irreálisan drága, a hidrogén meg egy újabb monopolium lenne, az elektromos inkább a megújulók irányába mutat.
Nincs már meg a Starion, de már egyszer kérdezted és írtam is.
Most ez van helyette.
0
[Nord]
#5086
2013. február 25. 20:31
Világos amit irtál, meg persze érthető a GTX esetében az ára még elég durva, annyival nem jobb.
5 hengeresnél te tudod mi a helyzet, nekem most V6 van ott totál más a helyzet mivel 2 bank van.
Szerencsére most nem érint a turbosítás, egyre jobban érdekel a tisztán elektromos meghajtás, bár egyenlőre még horror áron rakható össze egy ilyen config de pár év és egyre elérhetőbb lesz.
Ha érdekel nézd meg a Tesla Model S-t hogy merre tart a technológia.
0
Szólj hozzá Te is!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
puppy88
#5094
2013. március 05. 19:15
mazsola87
#5093
2013. március 02. 22:45
koxemplax
#5092
2013. február 28. 20:06
tbiro
#5091
2013. február 28. 11:25
hello!
csak most olvasom, hogy írtál. Örülök ha segített, jó a rajtolós videó
gtig60
#5090
2013. február 27. 23:13
Adamo
#5089
2013. február 27. 11:56
[Nord]
#5088
2013. február 27. 01:35
Az alja menthetetlenné vált, vizsgán már nem ment volna át, így eladtam.
Akkoriban triplázták meg a 125 kW feletti telj.adót is.
[Nord]
#5087
2013. február 26. 01:00
Sajnos az E85 ára már irreálisan drága, a hidrogén meg egy újabb monopolium lenne, az elektromos inkább a megújulók irányába mutat.
Nincs már meg a Starion, de már egyszer kérdezted és írtam is.
Most ez van helyette.
[Nord]
#5086
2013. február 25. 20:31
Világos amit irtál, meg persze érthető a GTX esetében az ára még elég durva, annyival nem jobb.
5 hengeresnél te tudod mi a helyzet, nekem most V6 van ott totál más a helyzet mivel 2 bank van.
Szerencsére most nem érint a turbosítás, egyre jobban érdekel a tisztán elektromos meghajtás, bár egyenlőre még horror áron rakható össze egy ilyen config de pár év és egyre elérhetőbb lesz.
Ha érdekel nézd meg a Tesla Model S-t hogy merre tart a technológia.
[Nord]
#5085
2013. február 25. 01:26
szasza90
#5083
2013. február 24. 14:09
rambustibi
#5082
2013. február 24. 13:18
[Nord]
#5081
2013. február 22. 17:35
MongooseTS
#5080
2013. február 20. 17:10
hooligirl
#5079
2013. február 20. 09:29
VWoli
#5078
2013. február 19. 00:11
vwoodoo
#5077
2013. február 17. 21:53
Prv.!
vwoodoo
#5076
2013. február 17. 16:25
koxemplax
#5075
2013. február 17. 13:23
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 5374 találat 269 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.