Honda Civic dyttus ツ

Népszerűség: 9.79
dyttus
dyttus autója
Népszerűség:
9.79
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Max. sebesség
Eddig 160, tovább nem mentem vele :)
Teljesítmény
Gyári 90, most 125 körül lehet
Tömeg
950 Kg
Nyomaték
130 Nm
Motor
Motor
gyárilag 1.5 (D15B2) 5gen Civic blokk

- komplett szívótuning swap!
- központi befencskendezésről hengerenkéntire alakítva
- D16A6 gyújtáselosztó
- PM6 ECU + chip
- D16A6 szívósor
- teljes motortéri kábelköteg
- D16A6 hengerfej
A motor teljesen felújítva!!
Hajtás
Első
Elektronika
- PM6 ECU
- chipelve
- rajtprogram (4000-nél)
- hidegindítási program
Légszűrő
Direktszűrő rendszer
Kipufogó
Katalizátor konverter,
- Középdobtól végig új cső, sportdobbal, ovál véggel
Gyújtás
D16A6 gyújtáselosztó
- NGK gyertyák
Egyéb
Nagyon nagy köszönet Pfeifer Zoliéknak a motorfelújításért :)

..................|||/.......................
..................(0 0)......................
.....,--ooO----(_)---------------.....
.....| ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ |......
.....| - Köszi a támogatást! - |.....
.....| ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ |......
.....'--------------------Ooo----'.....
.................|__|__|.....................
..................| | | |.....................
................ooO..Ooo..................
Nyári felni konfiguráció
Gumi
- Nyáron: - elöl: Pirelli P5000 Drago
- hátul: Kumho Ecsta 195/50 R15
-Télen: 15" Kumho
Felni
15" Rial Viper ET37 4x100
Futómű
Rugók
JDM állítható ültetőrugók (25 mm - 100 mm) by: importtuning
Gátlók
Gyári
Fékek
1.6-os hátsó futómű, tárcsafékesre átalakítva
Nissin féknyergek kékre fújva
Egyéb
Az életet álommá kell átalakítani, s álmunkból valóságot formálni!
Külső Optika
Karosszéria
széééépppp :)
Teljesen kilakatolva, szóró gittezve, nyáron jön az új fény :)
eddig:
- díszlécek leszedve, patentok helye lefalazva
- csomagtartó letisztítva
- ablaktörlő helye lefalazva
Légterelők
Gyári hátsó spoiler
Kiegészítők
Napfénytető :)
Dekor
- Civic 4G, gonosz majom, domo és Hello Kitty matrica a hátsó szélvédőn, Paul Walker matrica az első szélvédőn
- Carstyling, JDM, SKUNK2, Illest matrica az oldal ablakokon
- Boci matrica a lökhárítón
- Első lámpák fóliázva, szemöldökkel
- Honda jelek metál lilára fújva
- Az ajtókon a műanyagok karbonozva
- Ablaktörlők karbonozva
Egyéb
A csomitartóért hatalmas köszönet SK-nak
Belső Optika
Festés, dekor
- Szellőzők metál lilára fújva, a belseje ezüst, rózsaszín mintával
- Belső kilincsek rózsaszínre fújva
- További műanyagok metál lila festékkel lefújva :)
- Km óra belseje karbonozva, egyedi számlappal, mutatók rózsaszínre fújva
- Kormány közepe karbonozva
- Hamutartó karbonozva
Ülések
1.6 plüss kagyló ülések
Kormány
Gyári
Kiegészítők
Playboy nyuszis szőnyeg garnitúra, playboy nyuszkás övpárnák :)

- SKUNK2 flip-flop váltógomb
- TypeR pedálok
- alumínium taposók
- utólagos távirányítós kp. zár
- elektromos tetőablak
- elektromos ablakok
- elektromos tükrök
- ablakfelhúzó modul (záráskor felhúzza az ablakokat)
HIFI / Multimédia
Fejegység
- Pioneer DEH-2900MPB 4*50 watt
Erősítő
- Carpower HPB - 1502 // 500/750 Watt
2 csatornás, 500 Watt RMS hidalva 4 ohmon!
Hangszórók
- Blaupunkt GT420 4 utas 20cm hangszórók az ajtóban
- Mac Audio 16 cm a kalaptartóban
- 32 centis HERTZ EBX-300R mélynyomó 500/1000 watt
Egyéb
- 1 Farad-os dietz kondi
- 35-ös tápkábel
- Dietz RCA kábel


( /)
( . .)
c('')('')



Facebookon itt vagyok

Hamar lezúzza a fejed az ötödik emelet,
Ha te fölöslegesen veszed a szádra a nevemet!


A versenyzés művészet. De aki szenvedéllyel csinálja,az az igazi művész! És az érzés mikor a szerelem,a bosszú és a benzin egyszerre pörgeti fel a motrot.....

Legfrissebb képek

Pancsizott

Csavarogtunk :)

Pancsiztunk egyet

mindjárt kész :D

A lámpák fóliázása :)

Ezt is lefújtam :)

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Zach
#120
2011. június 28. 10:25
0
Gep13
#119
2011. június 28. 09:15
Az igen akkor tényleg nagyon gazdaságos kis paripa.

Hát sajnos ebben a korban szinte az összes autó elkezd már rohadni amit használnak is, és nem fűtött garázsban tartanak gyűjtés céljából. Enyémen is akad egy két pont amit már lakatolni kell majd. Csak most más nagyobb átalakítások lesznek majd utána lesz rá keret. Szerintem ha most lett megcsinálva és jól alá dolgozott a fényező akkor nem lesz vele egy jó darabig problémád. Bár sajnos olyan tartós már sosem lesz mint amikor a gyárból kijött. Annyit érdemes esetleg megtenni, hogy a kényesebb pontokat (ahol szeret rohadni) gyakrabban kell takarítani és igyekezni kell sármentesen tartani pl a sárvédőíveket, hogy ne tudjon tartósan nedves, párás maradni. Meg 1-2 évente tavasszal kifújni üregvédővel az üregeket. Az sokáig tudja konzerválni. Vigyázz rá mert szép és jó autó!

Vidámság!
0
-Corsika-
#118
2011. június 28. 07:19
0
peti74
#117
2011. június 27. 22:51
0
redy02
#116
2011. június 27. 22:27
innen is 10pötty Szerelmem Imádlak
0
Redy
#115
2011. június 27. 22:25
a mai 10pötty Életem Imádlak
0
kky560
#114
2011. június 27. 19:50
0
adyz
#113
2011. június 27. 19:47
0
Gep13
#112
2011. június 27. 11:00
Persze nem csak töréses emlékeink vannak vele. Mindig elvitt mindenhová minket, nagyon kevés probléma volt vele. A mienk 1988/12 havi. 1991-be vettük meg mi. Előtte mindig wartburgjaink voltak. Gondolhatod 10 évesen mikor megláttam a házunk előtt úgy bámultam rá mint borjú az újkapura. Nézelődtem bele nem hittem el, hogy elektromosan működnek az ablakok stb, ugye akkoriba a mi szemünkbe gyerekként attól függött melyik autó mennyire gyors, hogy mennyi van írva az órájába. Gondoltam magamba micsoda sportverda ez szép világosszürke belsővel. El nem tudtam képzelni ki van nálunk egy ilyen "sportautóval". Bementem a házba egy számomra tök idegen emberke beszélgetett a szüleimmel. Na mondom akkor meg van a tulaj. Mikor elment akkor tudtam meg, hogy azért volt nálunk mert megvettük az autót és nálunk írták az adásvételit. Akkor szerettem meg nagyon a fordokat és azóta is én a ford, opel, vw 3-asból a fordokat tartom a legtöbbre. Pedig az első saját autóm egy golf volt. Úgy is volt, hogy azt cserélem egy golf 3 gti-re aztán tök véletlenül ez az E36 lett belőle azóta pedig más autó nem jöhet szóba.

Nagyon tetszik, hogy ilyen szépen rendbekaptátok a jószágot. Ritkán látni ma már az utakón ebből a kasznisból jó állapotút. Pedig ez a formavilág nekem sokkal jobban bejön mint a mai autók amiken minden gömbölyű és tök egyformák.

Vidám hetet!

0
Szólj hozzá Te is!
Zach
#120
2011. június 28. 10:25
Gep13
#119
2011. június 28. 09:15
Az igen akkor tényleg nagyon gazdaságos kis paripa.

Hát sajnos ebben a korban szinte az összes autó elkezd már rohadni amit használnak is, és nem fűtött garázsban tartanak gyűjtés céljából. Enyémen is akad egy két pont amit már lakatolni kell majd. Csak most más nagyobb átalakítások lesznek majd utána lesz rá keret. Szerintem ha most lett megcsinálva és jól alá dolgozott a fényező akkor nem lesz vele egy jó darabig problémád. Bár sajnos olyan tartós már sosem lesz mint amikor a gyárból kijött. Annyit érdemes esetleg megtenni, hogy a kényesebb pontokat (ahol szeret rohadni) gyakrabban kell takarítani és igyekezni kell sármentesen tartani pl a sárvédőíveket, hogy ne tudjon tartósan nedves, párás maradni. Meg 1-2 évente tavasszal kifújni üregvédővel az üregeket. Az sokáig tudja konzerválni. Vigyázz rá mert szép és jó autó!

Vidámság!
-Corsika-
#118
2011. június 28. 07:19
peti74
#117
2011. június 27. 22:51
redy02
#116
2011. június 27. 22:27
innen is 10pötty Szerelmem Imádlak
Redy
#115
2011. június 27. 22:25
a mai 10pötty Életem Imádlak
kky560
#114
2011. június 27. 19:50
adyz
#113
2011. június 27. 19:47
Gep13
#112
2011. június 27. 11:00
Persze nem csak töréses emlékeink vannak vele. Mindig elvitt mindenhová minket, nagyon kevés probléma volt vele. A mienk 1988/12 havi. 1991-be vettük meg mi. Előtte mindig wartburgjaink voltak. Gondolhatod 10 évesen mikor megláttam a házunk előtt úgy bámultam rá mint borjú az újkapura. Nézelődtem bele nem hittem el, hogy elektromosan működnek az ablakok stb, ugye akkoriba a mi szemünkbe gyerekként attól függött melyik autó mennyire gyors, hogy mennyi van írva az órájába. Gondoltam magamba micsoda sportverda ez szép világosszürke belsővel. El nem tudtam képzelni ki van nálunk egy ilyen "sportautóval". Bementem a házba egy számomra tök idegen emberke beszélgetett a szüleimmel. Na mondom akkor meg van a tulaj. Mikor elment akkor tudtam meg, hogy azért volt nálunk mert megvettük az autót és nálunk írták az adásvételit. Akkor szerettem meg nagyon a fordokat és azóta is én a ford, opel, vw 3-asból a fordokat tartom a legtöbbre. Pedig az első saját autóm egy golf volt. Úgy is volt, hogy azt cserélem egy golf 3 gti-re aztán tök véletlenül ez az E36 lett belőle azóta pedig más autó nem jöhet szóba.

Nagyon tetszik, hogy ilyen szépen rendbekaptátok a jószágot. Ritkán látni ma már az utakón ebből a kasznisból jó állapotút. Pedig ez a formavilág nekem sokkal jobban bejön mint a mai autók amiken minden gömbölyű és tök egyformák.

Vidám hetet!

-Corsika-
#111
2011. június 27. 07:06
moskvich01
#110
2011. június 26. 19:36
mokus0104
#109
2011. június 26. 19:00
Szép estét!!! És kellemes hetet kívánok!!!
AttiLADA
#108
2011. június 26. 17:50
Köszönöm szépen!
peti74
#107
2011. június 26. 17:26
kky560
#106
2011. június 26. 16:36
Lada 1500
#105
2011. június 26. 16:08
Ha kész van a Lada lenézek!
Gep13
#104
2011. június 26. 16:05
Na az király Mi is dédelgetjük azt az álmot, hogy majd felújítjuk és jó lesz buli autónak. De szerintem már abból nem lesz semmi. Legutóbb mikor mentünk vele buliba hajnlba órral beestünk egy beton árokba. Mikor kirántottuk egy másik autóval akkor meg nekiment az egyik haver suzukijának. A vicc az volt az egészbe, hogy össz-vissz a hátsó indexbúra tört el. Az az autó már nagyon sokat megélt nálunk volt egyszer totálkáros akkor kapott egy másik kasznit. Aztán volt több kisebb nagyobb kocanásos balesete meg 1x-er belém jött egy kamion. Azt is egész minimális sérülésekkel megúszta. Az egész nullás le volt zárva. Szóval ha az az autó beszélni tudna... De mindenki nagyon szerette/szereti a családban. A fogyasztása még ennek az 1.6-nak is egész elfogadható 7l-el simán eljárt. Gondolom a diesel társa jóval kevesebbet szippant.

Jó pihenést!

peti74
#103
2011. június 26. 12:25
G.Hooligan
#102
2011. június 26. 11:43
adyz
#101
2011. június 25. 19:32
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 35420 találat 1771 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.