Lada 2101

Népszerűség: 9.82
Drag
Drag autója
Népszerűség:
9.82
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
1/8 mérföld
14:275
Max. sebesség
150 km/óra
Teljesítmény
60+
Motor
Motor
1200ccm
Kipufogó
50-es rendszer
Egyéb
Zsuk karbi,Fényezett motortér
Nyári felni konfiguráció
Gumi
185/65
Felni
Rial 6×13" vagy lemezfelni téligumival meg Auchanos disztárcsával
Futómű
Fékek
1500-ös szervófék
Egyéb
Gyári orosz futómű
Külső Optika
Karosszéria
Első kötény,GSI beömlő,Szárny,Átalakitott hűtőrács,Morcositás
Légterelők
Első ajtón van
Kiegészítők
Cápauszony antenna disz,golflabda betörte a szélvédő effekt,Kipuff felett aluprotektor,Króm rendszámtartó,
Fénytechnika
Kék neon a kötény mögött,küszöbök alatt,hűtőrács mögött,kék led a fényszóróban és a ködlámpában,strobi a ködlámpában
Dekor
Pisman+suzuki jel a hátsó szélvédőn
Egyéb
Fehér első és oldal indexek,sötétitett hátsó lámpabúra,
Belső Optika
Festés, dekor
Fekete plüss műszerfal kárpit,-kalaptartó -A oszlop,-Ajtó diszlécek,Sárga plüss ajtó kárpit -Tetőkárpit
Ülések
2107
Kormány
Sportkormány egyedi agy boritás
Kiegészítők
Alu pedálok,Sárga bőr váltóbomb és váltózsák,Alu ajtónyitó gombok,
Fénytechnika
Kék neon az ülések alatt és a hátszó szélvédő tetején,kék műszerfal világitás,Kék kesztyütartó világitás,
Egyéb
Egyedi sárga számlap,Egyedi kapcsolótábla,
HIFI / Multimédia
Fejegység
Clarion DB 328R
Erősítő
Mac Audio Red Attack 2500
Hangszórók
Mac Audio premium 2,16 , MX 69,4 ,MX 25 subcső

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

MrFly
#57
2004. február 29. 10:49
Azért mert neked Porsche-d van nem kell le trézni a másik autóját...
Nem mindenkinek telik Porschéra!!!


Drag: Ment a 10-es!
0
testdriver
#56
2004. február 28. 20:07
hát ez nagyon tré autó
0
stadi
#55
2004. február 28. 16:57
0
MrFly
#54
2004. február 28. 10:50
10+2!
0
Norbert
#53
2004. február 28. 09:27
Ment ma is a 10+2 pont az arénában
0
lancsia
#52
2004. február 27. 16:51
ment a zsíroscska
0
Siki
#51
2004. február 26. 11:08
Kiegészítés:
Főtengely könnyítés esetén nem kell a dugó szoknyáján csökkenteni, így kisebbet billeg a hengerben - kicsit nagyobb élettartam.
Ami viszont fontos: lökettérfogat növekedés + Sűrítési viszony növekedés! (Mert síkra járnak a dugók, nem úgy mint egy gyári 1500-ben. Az ottani 8.8:1 -es gyári sűrítés helyett 11:1 körüli lesz!!!) Emiatt a nagy teljesítmény és nyomaték különbség. És ha már csinálsz, legalább 1600-ost, mert bőven kiadja mindkét blokk, de később úgyis megbánnád a 100 köbcentit
0
Ladaracer
#50
2004. február 25. 20:12
Nem tudom mennyire vagy tisztában a zsugor fogalmával, egy pár szóban leírom. Zsugormotort 1,2-es és 1,3-as motorból lehet csinálni, ha nincs nagyon felfúrva akkor 1,2-ből 1,5 1,3-ból 1,6-os motor lesz. Ezt úgy csinálják, hogy 1,2-es 1,3-as motorba beleteszik a gyári 1,5-ös főtengelyét, aminek nagyobb a lökethossza +4 db rövidített hajtókar(innen a zsugor elnevezés) és így összerakják. A dugattyú szoknyájából le kell egy kicsit szedni, hogy ne érjen bele a főtengelybe. Mivel a dugattyú átmérője változatlan a lökethossz viszont nagyobb így nagyobb a térfogat is. Egyetlen hátrány, hogy mivel nagyobb szögben dől meg a hajtókar egy picit jobban kopik a henger fala. Ez a többletkopás azért nem vészes, viszont mindenféle képpen csak jó minőségű dugattyúval és olajjal érdemes használni, akkor hosszú az élettartama.
0
Drag
#49
2004. február 25. 14:27
Köszi!
Majd még meglátom!Egyelőre egz 1500-ös zsugoron gondolkodom!
0
Szólj hozzá Te is!
39 40 41 42 43 44 45 46
MrFly
#57
2004. február 29. 10:49
Azért mert neked Porsche-d van nem kell le trézni a másik autóját...
Nem mindenkinek telik Porschéra!!!


Drag: Ment a 10-es!
testdriver
#56
2004. február 28. 20:07
hát ez nagyon tré autó
MrFly
#54
2004. február 28. 10:50
10+2!
Norbert
#53
2004. február 28. 09:27
Ment ma is a 10+2 pont az arénában
lancsia
#52
2004. február 27. 16:51
ment a zsíroscska
Siki
#51
2004. február 26. 11:08
Kiegészítés:
Főtengely könnyítés esetén nem kell a dugó szoknyáján csökkenteni, így kisebbet billeg a hengerben - kicsit nagyobb élettartam.
Ami viszont fontos: lökettérfogat növekedés + Sűrítési viszony növekedés! (Mert síkra járnak a dugók, nem úgy mint egy gyári 1500-ben. Az ottani 8.8:1 -es gyári sűrítés helyett 11:1 körüli lesz!!!) Emiatt a nagy teljesítmény és nyomaték különbség. És ha már csinálsz, legalább 1600-ost, mert bőven kiadja mindkét blokk, de később úgyis megbánnád a 100 köbcentit
Ladaracer
#50
2004. február 25. 20:12
Nem tudom mennyire vagy tisztában a zsugor fogalmával, egy pár szóban leírom. Zsugormotort 1,2-es és 1,3-as motorból lehet csinálni, ha nincs nagyon felfúrva akkor 1,2-ből 1,5 1,3-ból 1,6-os motor lesz. Ezt úgy csinálják, hogy 1,2-es 1,3-as motorba beleteszik a gyári 1,5-ös főtengelyét, aminek nagyobb a lökethossza +4 db rövidített hajtókar(innen a zsugor elnevezés) és így összerakják. A dugattyú szoknyájából le kell egy kicsit szedni, hogy ne érjen bele a főtengelybe. Mivel a dugattyú átmérője változatlan a lökethossz viszont nagyobb így nagyobb a térfogat is. Egyetlen hátrány, hogy mivel nagyobb szögben dől meg a hajtókar egy picit jobban kopik a henger fala. Ez a többletkopás azért nem vészes, viszont mindenféle képpen csak jó minőségű dugattyúval és olajjal érdemes használni, akkor hosszú az élettartama.
Drag
#49
2004. február 25. 14:27
Köszi!
Majd még meglátom!Egyelőre egz 1500-ös zsugoron gondolkodom!
Ladaracer
#48
2004. február 25. 14:12
A gázhoz egy pici fojtás kell akkor megy faszán, a sportlégszűrő meg levegőtöbbletet ad, ami benzinhez jó, de gázzal sokkal gyengébben megy. Faterom 12 éve gázzal autózik, elég jól kitapasztalta hogy jó a beállítás, kevesebb levegővel tuti jobban megy.
skoallat
#47
2004. február 25. 14:07
Adhatsz neki egy kicsivel nagyob előgyújtást is.De arra nagyon figyelj hogy a karbi amível próbálkozól ne legyen eldefórmálódva ,mert ha még valahól farsott szív,akkor tényleg nem lesz jó soha,és megfulad a motor a levegőtől.
És hamár itt vagyok meg is kenlek egy kicsi kis zsírrral
skoallat
#46
2004. február 25. 11:07
SZia!!
7-éve gázos a kocsim,és légszűrő sincs rajta,szerintem csak beállitás kérdése,igaz elég sokk időt ellehet vele pepecselni amíg beállitod,de ha rájösz akkor,már teljesitmény vesztésed se lesz gázal annyira érzékelhető.

skoallat
#45
2004. február 24. 22:25
Csak azt szeretném kérdezni,hogy a gáz miat miért ne lehetne sport légszürö??
Ezt igazából nem értem.
Azért dobok egy 9-est rá!!!
rhantos525
#44
2004. február 24. 20:23
Zsíros aréna
rhantos
#43
2004. február 24. 19:26
Zsíros aréna
Norbert
#42
2004. február 24. 17:43
Ment a 10 ma is+aréna
Night
#41
2004. február 24. 17:07
A sebességgel nem vagyok csak megelégedve! Egy ien autotól a 150 az lószar...
Saughassy
#40
2004. február 24. 17:01
Mmm hátsókerék rulz és még szép állapotban is van. Gratula, repült egy 8as!
Ladaracer
#39
2004. február 24. 16:59
Helló Ladás testvér, simán nyered a párbajt, én is besegítettem.
MrFly
#38
2004. február 24. 16:16
Zsír + aréna! (arénában már reggel toltam)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
39 40 41 42 43 44 45 46
Összesen 917 találat 46 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.