Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Legyen mondjuk 10s alatt valahol...
- Teljesítmény
- Nagy program, nagy fúvókák, nagy töltés
- Tömeg
- Mértékegysége: [Kg]
- Nyomaték
- Amolyan japános: alul egy nagy nulla, aztán olyan 3000 környékén elkezd élni és most olyan 6000-ig énekel. Ha ezt megteszi ötödikben, akkor felszállási engedélyt fogok kérni Ferihegytől...
Nem is japános... A karbi (meg a rengeteg könnyítés) miatt rohadtul veszi a lapot alul is, bár a sporttengely miatt alacsony fordulati gyatra öblítés okán rángat 2000 alatt, középen fasza, felül meg elfogy, bár itt segítene a gyújtásgörbe hangolása, de szarok rá...
Motor
- Motor
- 21011
A tények pedig:
- 129mm-es hajtókarok órázva, derékszögelve
- 2103-as főtengely, köszörülve, az eddigiektől teljesen eltérő módon könnyítve 9600g
- Ablakolt, de inkább ajtózott lendkerék 3600g
- 21011-es blokk, 80mm-es furattal
- 1.3mm-t síkolt hengerfej, bővítve, polírozva, illesztve, rövidített szelepvezetőkkel, MS himbákkal
- Gaál 316/104-es tengely, síkolt-ablakolt házzal, 6 csavaros fokolókerékkel
- kerekes láncfeszítő, kontraanyás feszítőpatron (nem rugós, gyári)
- Sachs kuplung, hallos gyújtás, fúvókázgatott 2101-1107010, NGK BP6ES gyertyák, meg a többi szokásos pöcsömöccse sallangok
Ez a motor sem jöhetett létre Nyanyííí nélkül, nagy köszcsi ezért neki! :)
- Hajtás
-
Erősen haldokló ötös váltó meg hosszú diffi, mert az kell...
- Elektronika
- Nem az elektronika határozza meg, hogy mikor indul vagy épp mennyi a fogyasztása, hanem a kibaszott kedve
- Légszűrő
- A bandában sokan nem használnak légszűrőt, de azok tengelyes motorok...
Ez is egy tengelyes motor, azonban ezen van légszűrő, ráadásul jó nagy, nyitott házzal.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Téli szett: 165/65 R14 Firestone hátul, elől Fulda talán. Tojok a diszkóra, teszi a dolgát
- Felni
- Alfa Romeo 164 2.0 14"-os gyári lemezfelnije. Hihetlen, de felmegy ahogy van, semmi reszelés.
Futómű
- Rugók
- Niva rigók:
- Elől 1.5 menet vágva
- Hátul 2.5 menet vágva
- Gátlók
- Elől SBR Niva, hátul MS sárga Niva
- Fékek
- 5 év után végre meg van!
- 260mm-es, fúrt-mart hűtött tárcsa
- Úszócsapos nyereg, 48mm-es munkahengerrel
- MS Extreme kerámia fékbetét
- Egyedi nyeregtartó konzol
A rendszer többi eleme teljesen gyári.
- Merevítők
- A vasoxid is annak számít? Mert akkor ez egy igen merev karosszéria...
Külső Optika
- Karosszéria
- Gyönyörű, fenomenális!
- Légterelők
- A Szovjetunióban 1980-ban?
- Kiegészítők
- Valeo ablaktörlő lapátok, amik nem voltak éppenséggel olcsóak, de hidegben nem keményednek meg, kitűnően teszik a dolgukat.
- Fénytechnika
- Osram Night Breaker +90% H4 55/60W
ÉSSSS IGEN!! Ismét van tolató lámpám, köszönhetően a "hibrid" ötös váltónak
- Egyéb
-
SzSz nem SzuperSzport mint a jobbfajta Chevy-k, hanem Szegfű Szállító, mert ugye ezért vettük, csak hát a fiatalos lélek, tuningol mindent.
pffffffffff
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- .
- Erősítő
- ..
- Hangszórók
- ...
- Egyéb
- Répa örök szerelem. Ha nem is az ország leggyorsabb virágszállítója, de a legalacsonyabb, az tuti. :)
Mivel munkára kellett fogni, így bizonytalan időre elmarad a további tuning, bár szerintem így sem kell szégyenkeznie.
Némi előrelépés gyanánt vettem meg ezt a Honda CRX i-VT-t, ebbe tutira nem lesz virág pakolva, be is baszna...
Tehát a Cerka:
- B16A1 DOHC VTEC 16V full alu motor
- 152 BHP @ 7600 1/min
- 144Nm @ 7100 1/min
- 1025 Kg önsúly
- 0-100 Km/h ~ 7.5s
- Cw=0.3
Átlagfogyasztás: 7literke a 95-ös oktánszámú nyálból 100km-en, ami azért ilyen teljesítmény mellett nem rossz. Főleg hogy nincs tojás a gázpedál alatt, így számomra kiváló.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Cső Bosch...öö bocsi Boss:D
Esetleg,ha fuvarozni kell olyasmit ami egy Hondában vagy Ladában nem férni el...esetleg költöztetni jóbáratot vagy csak olyat akitől szabadulni akarsz akkor jussak,jussunk eszedbe....Balázs venni Ford Transit aztán próbál cselekedni...plusz így van szervízkocsi:D...
De tényleg,ha vkinek ilyesmire van szüksége akkor állunk rendelkezésére.
Köszönöm szépen!
Amúgy mi a helyzet?
Esetleg,ha fuvarozni kell olyasmit ami egy Hondában vagy Ladában nem férni el...esetleg költöztetni jóbáratot vagy csak olyat akitől szabadulni akarsz akkor jussak,jussunk eszedbe....Balázs venni Ford Transit aztán próbál cselekedni...plusz így van szervízkocsi:D...
De tényleg,ha vkinek ilyesmire van szüksége akkor állunk rendelkezésére.
Köszönöm szépen!
Amúgy mi a helyzet?
0
Profilképek
Hello Dönci, mi újság veled? Rég beszéltünk. :)
Én eladtam a zsigulit, elment pik-pak 100-ért. :)
Opel meg lejárt műszakival várja a lakatolást...
Én eladtam a zsigulit, elment pik-pak 100-ért. :)
Opel meg lejárt műszakival várja a lakatolást...
Cső Bosch...öö bocsi Boss:D
Esetleg,ha fuvarozni kell olyasmit ami egy Hondában vagy Ladában nem férni el...esetleg költöztetni jóbáratot vagy csak olyat akitől szabadulni akarsz akkor jussak,jussunk eszedbe....Balázs venni Ford Transit aztán próbál cselekedni...plusz így van szervízkocsi:D...
De tényleg,ha vkinek ilyesmire van szüksége akkor állunk rendelkezésére.
Köszönöm szépen!
Amúgy mi a helyzet?
Esetleg,ha fuvarozni kell olyasmit ami egy Hondában vagy Ladában nem férni el...esetleg költöztetni jóbáratot vagy csak olyat akitől szabadulni akarsz akkor jussak,jussunk eszedbe....Balázs venni Ford Transit aztán próbál cselekedni...plusz így van szervízkocsi:D...
De tényleg,ha vkinek ilyesmire van szüksége akkor állunk rendelkezésére.
Köszönöm szépen!
Amúgy mi a helyzet?
Sikeres Baleset és Tűzvédelmi vizsga után jelentkezek!!!
Megvannak az összekötők és a gömbfejek!!!
Most megyek és kicserélem őket!!!
Most megyek és kicserélem őket!!!
Lecserélem az elejét egy Mantáéra, és nem fog kilógni a sörből... :P
Pár nap kimaradás után újra itt!!!
Köszönöm a támogatást!!!
Köszönöm a támogatást!!!
Honda1127
#10776
2011. október 07. 20:09
Ez egy állat!
Jó halkra sikerült a zene megint
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!