Opel Corsa A 1.2GT :D

Népszerűség: 9.98
Demó
Demó autója
Népszerűség:
9.98
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Corsa: kb. 6s , Slickel igen közel a 4 mp-hez

Astra: kb. 8s
1/8 mérföld
Corsa C20XE-vel: 9,165s/125,65km/h Taszár, 2008.05.01
Corsa C20LET-el: 7,83s/148,71km/h Kiskunlacháza, 2010.07.17


Astra: Még nem volt alkalmam kipróbálni
1/4 mérföld
Corsa C20XE-vel: 14,239s/157,2km/h Taszár, 2008.05.01
Corsa C20LET-el: 12,063s/187,5km/h Kiskunlacháza, 2010.07.17


Astra: Még nem tudom :)
Max. sebesség
Corsa: Egyelőre lehet nem fogom még kipróbálni :)

Astra: 200+ Km/h
Teljesítmény
Corsa: 307LE
Súly/LE-alány: 2,87Kg/LE


Astra: 150LE
Tömeg
Corsa: 930Kg
Versenykészen: 880Kg


Astra: 1200Kg
Nyomaték
Corsa: 470Nm

Astra: 198Nm
Motor
Motor
Corsa: C20LET
1998ccm DOHC 16V Turbo


Astra: C20XE 1998ccm DOHC 16V
Hajtás
Corsa: FWD, F28 hatsebességes váltó, felújítva
kevlár kuplungtárcsa
erősített kuplungszerkezet
könnyített lendkerék
saját gyártású féltengelyek, a jobboldali tengely 2-részes
5x110-es kerékfelfogatás


Astra: F16 C355, shortshifter
Elektronika
Corsa: Bosch Motronic 2.7 + EDS Phase3
egyes fokozat felismerés kiiktatva


Astra: Motronic 2.8
Légszűrő
Corsa: Direktszürö, de ez is alig fér el

Astra: gyári
Kipufogó
Corsa: 76mm Downpipe és utána 76mm-es saválló kipufogórendszer 2 dobbal, minden egyedi gyártású

Astra: gyári 4-2-1 leömlő, katalizátor, valami gázgyorsító dob, gyári új GSI Caravan hátsó dob
Gyújtás
Corsa: NGK gyertyák

Astra: NKG gyertyák
Egyéb
Corsa: Gyári K16 turbó
60-as EDS kupak
63-as alu csövezés
nagy cooler (550x230x65), egyik gyűjtő megfordítva a jobb hatásfok érdekében
nagy üzemanyagszivattyú (Porsche)
Forge 004 BOV, a gyári egy visszacsapószeleppel kiiktatva
Állítható benzinnyomásszabályzó a gyári helyén, saját gyártású
630ccm Siemens Deka injektorok, E85 üzem
272° szívó és 262° kipufogó oldali vezérműtengely
Állítható vezérműkerekek
Szelepvezérlés kimérve és beállítva


Astra: régi, Kadett SFI-doboz. :)
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Corsa: 195/45 R16
Dragra Yokohama Slickek


Astra: 215/45R17 nyáron, 185/65R15 télen
Felni
Corsa: Gyári 7x15 ET33 Omega 3000 kovácsolt felnik
Dragra Omega lemezfelnik elöl


Astra: 7,5x17 ET39 gyári Intra nyárra, 7x15 ET33 gyári Ronal B Senator felnik télre
Futómű
Rugók
Corsa: Állítható magasságú H&R elöl-hátul

Astra: Elöl Weitec, hátul Irmscher
Gátlók
Corsa: H&R , elvileg Bilstein lengéscsillapítókat használnak

Astra: Elöl keményített, hátul gázos Kayaba
Fékek
Corsa: B Omega MV6 duplamembrános fékrásegítö, 25/20-as föfékhengerrel és 5/25-ös fékerőszabályzóval
294mm-es Subaru WRX fékek elöl, 4 dugattyús nyergekkel, Suzuki fékcsőcsavarokkal :)
260mm-es Kadett GSI 16V tárcsafék hátul, Ferodo betétekkel


Astra: 4 tárcsa, 288mm elöl, 260mm hátul
Merevítők
Corsa: állítható toronymerevítö elöl
alsó merevítö és bukócső is lesz a B-oszloptól hátrafelé


Astra: Wiechers toronymerevítő
Egyéb
Corsa: Kemény PU szilentek elöl-hátul
Erösített lengökarok, a többi futóműelem is a legerősebb gyárira cserélve, ami létezik
Kadett GSI 16V hátsó keresztstabilizátor a gyári nagy A Corsa GSI stabrudak mellé
Hosszstabilizátorok mélyebbre helyezve a nagy F28-as váltó miatt


Astra: 5-lyukas futómű
Külső Optika
Karosszéria
Corsa: A Corsa GSI
Matt fekete lökhárítókkal és küszöbökkel


Astra: gyári F Astra GSI Caravan
Légterelők
Corsa: A Corsa GSI

Astra: az nincs :D
Fénytechnika
Omega: Gyári Xenon tompított, utólagos Xenon reflektor :)
Dekor
Corsa: "Corsa 1.2 GT" matrica a csomiajtón :D
Egyéb
Corsa: Első lökhárító kicsit átfaragva a cooler miatt :)

Omega: matt fekete GSI motorháztető
Belső Optika
Festés, dekor
Corsa: gyári fekete GSI műszerfal és kárpitok (ritkaság)
Ülések
Corsa: Wiechers kagylók

Astra: Gyári Recarok
Kormány
Corsa: 35-ös Sparco Safari sportkormány

Astra: Gyári lufis
Kiegészítők
Corsa: Gyári Opel Speedster alumíniumpedálok
Fekete Schroth 4-pontos biztonsági övek,
Calibra tubó 6-os váltókulissza és váltógomb


Astra: Gyári Opel Speedster pedálok
Egyéb
Corsa: Kadett E GSI 16V LCD műszeregység
Teljesen egyedi, lézerszinterezett (3D modellezés) tartókonzol 3 db kiegészítő műszernek, Turbónyomásmárő, üzemanyagnyomásmérő, Vems WBO AFR/EGT műszer

Legfrissebb képek

700Nm féltengelyek

700Nm féltengelyek

PU-szilentek (Dingi)

2008 március, elkészült

2008 március, elkészült

2008 március, elkészült

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

i.is
#100
2006. szeptember 15. 10:38
Király verda!

Írtam egy PÜ-t!
0
Roche
#99
2006. szeptember 15. 09:54


Napi zsíros 10p megérkezett



0
thomack
#98
2006. szeptember 15. 00:08


inkább 1.2i kéne a hátuljára! Az nagyobb oltás lenne!
0
Demó
#97
2006. szeptember 15. 00:00
Igen, akinek már volt szerencséje vazetni......
0
warwolf
#96
2006. szeptember 14. 23:27
Üdv Cartárs, innen a 20NE-ről!Ütős kis gép! S, ahogyan megy......
0
vitya79
#95
2006. szeptember 14. 22:48
0
Nikimanta
#94
2006. szeptember 14. 22:41
0
Demó
#93
2006. szeptember 14. 21:36
Igen, 0-ról 100-ra másodikból indulva 2.8 másodperc kell neki. Na akkor az ilyen idökhöz még egy kicsit gyúrnom kell.
0
gab81
#92
2006. szeptember 14. 21:29
viszont nagyon megy, aszem 400m-en 200 km/h fölött megy
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
i.is
#100
2006. szeptember 15. 10:38
Király verda!

Írtam egy PÜ-t!
Roche
#99
2006. szeptember 15. 09:54


Napi zsíros 10p megérkezett



thomack
#98
2006. szeptember 15. 00:08


inkább 1.2i kéne a hátuljára! Az nagyobb oltás lenne!
Demó
#97
2006. szeptember 15. 00:00
Igen, akinek már volt szerencséje vazetni......
warwolf
#96
2006. szeptember 14. 23:27
Üdv Cartárs, innen a 20NE-ről!Ütős kis gép! S, ahogyan megy......
vitya79
#95
2006. szeptember 14. 22:48
Nikimanta
#94
2006. szeptember 14. 22:41
Demó
#93
2006. szeptember 14. 21:36
Igen, 0-ról 100-ra másodikból indulva 2.8 másodperc kell neki. Na akkor az ilyen idökhöz még egy kicsit gyúrnom kell.
gab81
#92
2006. szeptember 14. 21:29
viszont nagyon megy, aszem 400m-en 200 km/h fölött megy
Demó
#91
2006. szeptember 14. 21:26
Igen, de azt olyanok építették, akik föállásban is Opel turbómotorokkal folalkoznak, tehát ott nem gond leemelni a polcról két turbómotort, ami egyenként is 370 LE-s.
gab81
#90
2006. szeptember 14. 21:21
létezik egy olyan, amibe 2db C20LET van
djdanie
#89
2006. szeptember 14. 21:05
aztakurva.. ez aztán nem gyengusz autó... grt hozzá! én is gondolkodtam valami hasonló verdán így mellékképpen,és most jobban győzködik a dolog
Demó
#88
2006. szeptember 14. 20:53
Nem, én Németországban raktam már párat össze, ott éltem egy pár évig.
csaba0228
#87
2006. szeptember 14. 20:50
Hali .Nem semmi menet lehetett ezt igy összehozni. Király a gép. Ment a zsir.
[NvH]
#86
2006. szeptember 14. 20:47
Demó
#85
2006. szeptember 14. 20:44
Köszi!
Egyik féltengely se passzol a nyagyobb opelek közül, ide egy egyedi megoldás kellett. A Turbóshoz is lehet normális féltengelyeket venni, de azok 500 Euróba kerülnek.
Már nem ez az elsö amit csinálok, de az elsö, amit magamnak.
ebben Calibra motor van. Az 1.4i-böl 4 nap alatt lett C20XE.
voszi_
#84
2006. szeptember 14. 20:18
28% saloon muhaha
40% tuned muhaha
voszi_
#83
2006. szeptember 14. 20:17
jó reggelt! osztottam zsírocskát a taligára + extrem + sok sikert a tanyán!!!
pjoey
#82
2006. szeptember 14. 20:14
macisz19
#81
2006. szeptember 14. 20:06
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 9801 találat 491 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.