Volkswagen Gryllotalpa

Népszerűség: 9.77
Deev
Deev autója
Helyezés:
60
Kategória:
Veterán
Párbajok
Nyert:
0
Vesztett:
0
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
-
1/8 mérföld
-
1/4 mérföld
-
Max. sebesség
-200 km/óra
Teljesítmény
-148,1KW
Tömeg
-
Nyomaték
-388,7Nm
Motor
Légszűrő
-
Kipufogó
-
Egyéb
https://www.youtube.com/watch?v=NFMsFPcpEIY
Nyári felni konfiguráció
Gumi
235/40/18
Felni
Keskin KT4 9.5"x18
Futómű
Merevítők
van
Külső Optika
Karosszéria
1976 VW Bogár átszabva.
Légterelők
-
Kiegészítők
-
Fénytechnika
-
Dekor
-
Egyéb
-
Belső Optika
Kiegészítők
-
Fénytechnika
-
Egyéb
-
HIFI / Multimédia
Fejegység
-
Erősítő
-
Hangszórók
-
Egyéb
-

Legfrissebb képek

2010 12.

kabát

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Deev
#287
2011. november 09. 17:21
0
Bogara_ZO
#286
2011. november 09. 16:02
ha tudod használni a 4x100-as osztót, akkor csak egy gyári tárcsa kell, mert abba elfér a 4x100 a 130 alá. gyári nyereggel, fékcsövekkel összerakod és mehetsz. (ha összejön nekem az új fék, akkor eladom a gyári tárcsát+nyerget, tengelycsonkot kéne csak találnod, mert az enyém 1302/03.)

Ebayen is szoktak árulni 5x130-ra fúrt gyári tárcsával megegyező tárcsát, ezt könnyen módosítózhatod 5x120-ra, utoljára én is ilyennel jártam 5x112 felnivel. Vagy van ilyen újban is persze, de akkor már van furatlan is, az a legjobb, nem kell faragni semmit. Beszerzésben tudok segíteni, de nézz körül a csp (custom speed parts) és a hoffmann-speedster honlapján.

Ha a nyomtávod elbír osztókörmódosítót, akkor a 944 fékkel is mókolhatsz, ott az agyba kell egy szűkítőt esztergáltatni a bogár csapágy méretére, és marad a nyeregtartó konzol is, amit meg kell oldani. Ezzel együtt egy jó esztergályos megcsinálja sztem, nem kell cnc..ennek előnye, hogy már az úszónyerges is hűtött tárcsával van, a 4dugós Bremboról nem is beszélve
0
Deev
#285
2011. november 08. 20:54
Jobb lenne lemaratni a dobot valóban, majd beszűkíteni az osztókört 4x100-ra és feltenni egy normális féket csak a cnc elvéreznék, mert 3 éve mondtak egy ékszíjtárcsára ami a kompresszorra kellett 1k-ot maj egy másik helyen meg azt mondták megcsinálják csak vigyek anyagot, majd a 3. helyen csinálták meg 10. árból de az meg ette a szijjat mert a fogprofilt nem sikerült eltalálni áhh, tehát körülményes. ezért kellene egy szett inkább.
0
Deev
#284
2011. november 08. 20:39
Üdv. Semmi gond irsz amikor ráérsz én csak megköszönni tudom.
a hátulja 5x110 de átalakítóval a BMW-m felnije van rajta. Agyaltam a maratós cnc-s megoldáson én is de az körülményes és ebben az életben nem gyártaná le nekem senki, vagy hónapokat kellene várnom rá azt meg gyűlölöm mikor tologatnak hétről hétre (tapasztalat sajnos). Inkább választanám az egyszerűbbik de viszonylag "hurkább" féket, nekem megfelelne a sima nem hűtott tárcsa is amit ezen az oldalon láttam: http://www.mofoco.com/item/Vw_Front_Disc_Brake_Conversion_Kit_Complete_Fits_1966_And_Newer_Bug/621 ugye a fékerőt majd el tudom osztani igy lehet vele variálni. A legegyszerűbbik verzió érdekel egyenlőre nem bonyolítom túl egyenlőre majd ha használom kiderül merre fogok módosítani majd, de azzal a dobfékkel egy métert sem szeretnék megtenni nincs kedvem egy leszakadó fékpofa végett elszállni még ha nem is száguldozok. Az osztókör mindegy mert úgyis 5x120ra módositom.
0
Bogara_ZO
#283
2011. november 08. 19:13
4x100 lesz az osztókör? Gondolom ,ha opel a hátulja, akkor igen..az nagyban egyszerűsítené a dolgot, egy ideig nekem is úgy volt a 4 tárcsafék...
0
Bogara_ZO
#282
2011. november 08. 19:08
hello, bocs, csak nem voltam gépnél. kérdés, hogy mekkora tárcsát akarsz felrakni rá? Ha bogár tengelycsonkot használsz, akkor 3 verzió van:
- gyári tárcsa
- egyedileg gyártott tárcsa bogár csapággyal
- dobfék -> lemarni agynak -> erre rárrakni egy bármekkora brutál tárcsát -> tengelycsonkra ezstergályossal /cnc-vel gyártatni nyeregtartó konzolt. A nagyféknél az utóbbit akartam, csak kicsit nehéz lenne a sok vas a vason. de a Tiéd úgysem napi autó lesz, úh nem szempont sztem. Még itt annyit tudsz variálni, hogy gyári dobot raksz fel (eredetileg csak a 4x130 pontokban van megerősítve, ami 4x100-hoz passzol ha aláfúrod), más osztókörnél viszont vagy ezt tőcsavarozod, vagy speckó dobot kell szerezned, ami végig erősített oldalfalú. mindegyikben tudok segíteni.
0
tbiro
#281
2011. november 07. 11:12
csá!
rég hallottam felőletek.
elég komoly a vas.. nem láttam még ilyen részleteibe

kitartást hozzá
0
Deev
#280
2011. november 05. 04:35
szia. Köszi hogy válaszoltál, tárcsaféket kellene szereznem az elejére ebben kellene egy kis segítség hogy itthon hol tudnám korrekt áron beszerezni? Vagy rendeljek külföldről? Neked hogy van megoldva?
Köszönet.
Üdv.
0
Bogara_ZO
#279
2011. november 04. 19:11
hello, segítek szívesen, ha tudok..
állat ez a projekt, kíváncsi vagyok, mi lesz belőle
mi a kérdés?
0
Szólj hozzá Te is!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Deev
#287
2011. november 09. 17:21
Bogara_ZO
#286
2011. november 09. 16:02
ha tudod használni a 4x100-as osztót, akkor csak egy gyári tárcsa kell, mert abba elfér a 4x100 a 130 alá. gyári nyereggel, fékcsövekkel összerakod és mehetsz. (ha összejön nekem az új fék, akkor eladom a gyári tárcsát+nyerget, tengelycsonkot kéne csak találnod, mert az enyém 1302/03.)

Ebayen is szoktak árulni 5x130-ra fúrt gyári tárcsával megegyező tárcsát, ezt könnyen módosítózhatod 5x120-ra, utoljára én is ilyennel jártam 5x112 felnivel. Vagy van ilyen újban is persze, de akkor már van furatlan is, az a legjobb, nem kell faragni semmit. Beszerzésben tudok segíteni, de nézz körül a csp (custom speed parts) és a hoffmann-speedster honlapján.

Ha a nyomtávod elbír osztókörmódosítót, akkor a 944 fékkel is mókolhatsz, ott az agyba kell egy szűkítőt esztergáltatni a bogár csapágy méretére, és marad a nyeregtartó konzol is, amit meg kell oldani. Ezzel együtt egy jó esztergályos megcsinálja sztem, nem kell cnc..ennek előnye, hogy már az úszónyerges is hűtött tárcsával van, a 4dugós Bremboról nem is beszélve
Deev
#285
2011. november 08. 20:54
Jobb lenne lemaratni a dobot valóban, majd beszűkíteni az osztókört 4x100-ra és feltenni egy normális féket csak a cnc elvéreznék, mert 3 éve mondtak egy ékszíjtárcsára ami a kompresszorra kellett 1k-ot maj egy másik helyen meg azt mondták megcsinálják csak vigyek anyagot, majd a 3. helyen csinálták meg 10. árból de az meg ette a szijjat mert a fogprofilt nem sikerült eltalálni áhh, tehát körülményes. ezért kellene egy szett inkább.
Deev
#284
2011. november 08. 20:39
Üdv. Semmi gond irsz amikor ráérsz én csak megköszönni tudom.
a hátulja 5x110 de átalakítóval a BMW-m felnije van rajta. Agyaltam a maratós cnc-s megoldáson én is de az körülményes és ebben az életben nem gyártaná le nekem senki, vagy hónapokat kellene várnom rá azt meg gyűlölöm mikor tologatnak hétről hétre (tapasztalat sajnos). Inkább választanám az egyszerűbbik de viszonylag "hurkább" féket, nekem megfelelne a sima nem hűtott tárcsa is amit ezen az oldalon láttam: http://www.mofoco.com/item/Vw_Front_Disc_Brake_Conversion_Kit_Complete_Fits_1966_And_Newer_Bug/621 ugye a fékerőt majd el tudom osztani igy lehet vele variálni. A legegyszerűbbik verzió érdekel egyenlőre nem bonyolítom túl egyenlőre majd ha használom kiderül merre fogok módosítani majd, de azzal a dobfékkel egy métert sem szeretnék megtenni nincs kedvem egy leszakadó fékpofa végett elszállni még ha nem is száguldozok. Az osztókör mindegy mert úgyis 5x120ra módositom.
Bogara_ZO
#283
2011. november 08. 19:13
4x100 lesz az osztókör? Gondolom ,ha opel a hátulja, akkor igen..az nagyban egyszerűsítené a dolgot, egy ideig nekem is úgy volt a 4 tárcsafék...
Bogara_ZO
#282
2011. november 08. 19:08
hello, bocs, csak nem voltam gépnél. kérdés, hogy mekkora tárcsát akarsz felrakni rá? Ha bogár tengelycsonkot használsz, akkor 3 verzió van:
- gyári tárcsa
- egyedileg gyártott tárcsa bogár csapággyal
- dobfék -> lemarni agynak -> erre rárrakni egy bármekkora brutál tárcsát -> tengelycsonkra ezstergályossal /cnc-vel gyártatni nyeregtartó konzolt. A nagyféknél az utóbbit akartam, csak kicsit nehéz lenne a sok vas a vason. de a Tiéd úgysem napi autó lesz, úh nem szempont sztem. Még itt annyit tudsz variálni, hogy gyári dobot raksz fel (eredetileg csak a 4x130 pontokban van megerősítve, ami 4x100-hoz passzol ha aláfúrod), más osztókörnél viszont vagy ezt tőcsavarozod, vagy speckó dobot kell szerezned, ami végig erősített oldalfalú. mindegyikben tudok segíteni.
tbiro
#281
2011. november 07. 11:12
csá!
rég hallottam felőletek.
elég komoly a vas.. nem láttam még ilyen részleteibe

kitartást hozzá
Deev
#280
2011. november 05. 04:35
szia. Köszi hogy válaszoltál, tárcsaféket kellene szereznem az elejére ebben kellene egy kis segítség hogy itthon hol tudnám korrekt áron beszerezni? Vagy rendeljek külföldről? Neked hogy van megoldva?
Köszönet.
Üdv.
Bogara_ZO
#279
2011. november 04. 19:11
hello, segítek szívesen, ha tudok..
állat ez a projekt, kíváncsi vagyok, mi lesz belőle
mi a kérdés?
SanyiTD
#278
2011. november 03. 21:05
Sok sikert hozzá
LJ80
#277
2011. november 03. 19:17


szép!

FLATZER0
#276
2011. november 02. 23:05
Midweek
Petya18
#275
2011. november 01. 10:26
nyerpeti2
#274
2011. november 01. 00:00
cemy
#273
2011. október 30. 20:17
StainLey
#272
2011. október 30. 01:03
cemy
#271
2011. október 29. 14:57
Deev
#270
2011. október 29. 12:30
T-Boy01
#269
2011. október 29. 06:13
szombati
StainLey
#268
2011. október 28. 23:15
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 447 találat 23 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.