Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
lenne egy kérdésem. Kollegámnak úgyan olyan vasa van mint neked még a szine is ugyan az. Tehát az autó 1999 végi 2.0 hdi 110 lovas. Nem hallom gyújtás ráadásakor az üzemanyagszivattyú hangját. Tankban lévő szivattyú gyújtás ráadásakor nem működik. 4 kábel megy oda, kimérve 8,3; 7,2; 1,1Voltokat találtam. Kérdés, hogy ezek normális volt értékek, vagy nem? Szivattyú a ludas, vagy nem kap elég feszkót?
Bevizsgálták a kuplungot. azt mondták hogy semmi baja! nekem akkor is furcsa volt. 2 hétig használtam és nem tudtam megszokni. most van egy kuplungszettem amibe van 1000 km. meghirdetem és eladom féláron. mást nem tudok csinálni. szerintem gyenge ez a szerkezet az 1.6os mocihoz.
akkor tavaszra kész lesz a nagy vas? vagy hamarabb?
Beszivtam az új kuplunggal és mivel én vittem ezért újra ki kell fizetnem a szerelést és valószínű az új kuplungot is. kicsit szívás. A szerviz azt mondja, hogy a kuplung gyártási hibás. A bolt meg azt hogy rosszul szerelték be! szuper jó. ez 2x 70e-be kerül. "Öröm és boldogság!"
lenne egy kérdésem. Kollegámnak úgyan olyan vasa van mint neked még a szine is ugyan az. Tehát az autó 1999 végi 2.0 hdi 110 lovas. Nem hallom gyújtás ráadásakor az üzemanyagszivattyú hangját. Tankban lévő szivattyú gyújtás ráadásakor nem működik. 4 kábel megy oda, kimérve 8,3; 7,2; 1,1Voltokat találtam. Kérdés, hogy ezek normális volt értékek, vagy nem? Szivattyú a ludas, vagy nem kap elég feszkót?
Bevizsgálták a kuplungot. azt mondták hogy semmi baja! nekem akkor is furcsa volt. 2 hétig használtam és nem tudtam megszokni. most van egy kuplungszettem amibe van 1000 km. meghirdetem és eladom féláron. mást nem tudok csinálni. szerintem gyenge ez a szerkezet az 1.6os mocihoz.
akkor tavaszra kész lesz a nagy vas? vagy hamarabb?
Beszivtam az új kuplunggal és mivel én vittem ezért újra ki kell fizetnem a szerelést és valószínű az új kuplungot is. kicsit szívás. A szerviz azt mondja, hogy a kuplung gyártási hibás. A bolt meg azt hogy rosszul szerelték be! szuper jó. ez 2x 70e-be kerül. "Öröm és boldogság!"
Szia! Köszi az infót. Sikerült venniük egy 407 SW-t, nagyon jó felszereltséggel, bár van még pár apróság, ami bosszantó rajta, de találtak egy profi szerelőt, aki mindenhez ért és csak Peugeot-t, meg Citroent javít.
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.
lenne egy kérdésem. Kollegámnak úgyan olyan vasa van mint neked még a szine is ugyan az.
Tehát az autó 1999 végi 2.0 hdi 110 lovas.
Nem hallom gyújtás ráadásakor az üzemanyagszivattyú hangját.
Tankban lévő szivattyú gyújtás ráadásakor nem működik. 4 kábel megy oda, kimérve 8,3; 7,2; 1,1Voltokat találtam. Kérdés, hogy ezek normális volt értékek, vagy nem? Szivattyú a ludas, vagy nem kap elég feszkót?