Autó adatai
Teljesítmény
- Max. sebesség
- 230~240 (óra szerint ami csal kb 100-at :D )
- Teljesítmény
- 116 Le
Motor
- Motor
- C20NE
- Hajtás
- Első
- Légszűrő
- Sport
- Kipufogó
- Egy hátsó sebring dupla ovál véggel.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Elől 195/40 R16,hátul 215/40 R16
- Felni
- Keskin KT1 Elől 7.5 hátul 9J
Futómű
- Rugók
- 60/40
- Gátlók
- Gyári gázos
- Fékek
- Gyári 4 tárcsa
Külső Optika
- Karosszéria
- Elől hátul a sárvédők üvegszállal szélesítve,üvegszálas küszöbök,egyedileg gyártott első lökös és kicsit módosított astra gsi hátsó lökös. Minden felesleges csík,beömlők eltüntetve.
- Fénytechnika
- Egyedi első lámpa nappali menetfénnyel,swf irmscher hátsó lámpák ledes izzókkal.
Belső Optika
- Festés, dekor
- Astra F műszerfal,astra G ajtókárpitok.
- Ülések
- Simota Racing kék fekete dönthető kagyló.
- Kormány
- Momo
- Fénytechnika
- Minden megvilágítás kék és ledes.
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Sony Mex R1 dvd-s fejegység.
- Erősítő
- Jbl 1200
- Hangszórók
- Mb-Quart első hátsó szettek,magnat szub cső.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Akkor mikor megvettem és próbáltam a gyári órája volt benne. Azóta változott itt is ott is...de nem akarok vitatkozni mert vannak itt tőlem okosabbak is. Csak irritál a sok "bojlereskedő",sértő módon véleményt nyilvánító egyén (persze akinek nem inge ne vegye magára). Ilyet szerettem volna és ilyet építettem,bármilyen is lett mások véleménye szerint. Biztos fog még változni lehet még rondább lesz de akkor is az enyém
0
sőt ha benne ülök, akkor a az egész külsejét nem látom, szóval, akár szarral is be lehetne tapasztva....
ha már épít az ember valamit, akkor az egy stílusban legyen. a fara olyan clean-es, az eleje meg.... meg nem. és ha nem is akarja találkozókra hordani, akkor egy ilyen oldalon meg is fogja érte kapni a dolgokat. én pl. direkt nem vettem körbe M-pack-ot. ha az első lököst nézem, annak vonalait, oldalról is, a gyári köszöbbel és hátsó lökössel jobban összhangban van. ettől még nem lett gnóm az autó. de most a részemről nem fikázás megy, csupán én így látom, és valahogy nem tud meggyőzni az ellenkezőjéről. lehete gy 10 évvel ezelőtt még nekem is bejött volna. viszont ez alatt a 10 év alatt az ember izlése jócskán tud finomodni. értem én, hogy szegény ember vízzel főz, de ha valami tákolt, akkor viselje el a negatív kritikát is. ( a lancsás gyreeknek is azt kellene, de az meg pláne hülye)
én sosem azt mondom, hogy meg kell feleljen az én vagy mások izlésének, csak legalább gondolkozzon el rajta, ne legyen elfogult, ne utasítsa vissza ridegen más véleményét. ezt a 240 óra szerint is anynira szajkózza, hogy oda van írva. az, hogy kommentbe leírja, nem fogja vissza olvasni sok ember. írja oda az adatlapra akkor. vagy ott már nem válallja fel? senkit nem kell hülyének nézni ez a lényeg. nem kisgyreekek vagyunk már, hogy a végsebességet az óra skálázásából nézzük. a kadettba nekünk is 220-as óra volt (1.4 60 ló) de talán ha jól emlékszem a 180-at vitte óra szerint, igaz mellé nem is volt csak 900kg. hiába mondjuk ez dupla lóerő, nem fog dupla annyit menni. ugyanis exponenciális a görbe....
ha már épít az ember valamit, akkor az egy stílusban legyen. a fara olyan clean-es, az eleje meg.... meg nem. és ha nem is akarja találkozókra hordani, akkor egy ilyen oldalon meg is fogja érte kapni a dolgokat. én pl. direkt nem vettem körbe M-pack-ot. ha az első lököst nézem, annak vonalait, oldalról is, a gyári köszöbbel és hátsó lökössel jobban összhangban van. ettől még nem lett gnóm az autó. de most a részemről nem fikázás megy, csupán én így látom, és valahogy nem tud meggyőzni az ellenkezőjéről. lehete gy 10 évvel ezelőtt még nekem is bejött volna. viszont ez alatt a 10 év alatt az ember izlése jócskán tud finomodni. értem én, hogy szegény ember vízzel főz, de ha valami tákolt, akkor viselje el a negatív kritikát is. ( a lancsás gyreeknek is azt kellene, de az meg pláne hülye)
én sosem azt mondom, hogy meg kell feleljen az én vagy mások izlésének, csak legalább gondolkozzon el rajta, ne legyen elfogult, ne utasítsa vissza ridegen más véleményét. ezt a 240 óra szerint is anynira szajkózza, hogy oda van írva. az, hogy kommentbe leírja, nem fogja vissza olvasni sok ember. írja oda az adatlapra akkor. vagy ott már nem válallja fel? senkit nem kell hülyének nézni ez a lényeg. nem kisgyreekek vagyunk már, hogy a végsebességet az óra skálázásából nézzük. a kadettba nekünk is 220-as óra volt (1.4 60 ló) de talán ha jól emlékszem a 180-at vitte óra szerint, igaz mellé nem is volt csak 900kg. hiába mondjuk ez dupla lóerő, nem fog dupla annyit menni. ugyanis exponenciális a görbe....
0
Ez lehet a baj
0
Profilképek
Akkor mikor megvettem és próbáltam a gyári órája volt benne. Azóta változott itt is ott is...de nem akarok vitatkozni mert vannak itt tőlem okosabbak is. Csak irritál a sok "bojlereskedő",sértő módon véleményt nyilvánító egyén (persze akinek nem inge ne vegye magára). Ilyet szerettem volna és ilyet építettem,bármilyen is lett mások véleménye szerint. Biztos fog még változni lehet még rondább lesz de akkor is az enyém
sőt ha benne ülök, akkor a az egész külsejét nem látom, szóval, akár szarral is be lehetne tapasztva....
ha már épít az ember valamit, akkor az egy stílusban legyen. a fara olyan clean-es, az eleje meg.... meg nem. és ha nem is akarja találkozókra hordani, akkor egy ilyen oldalon meg is fogja érte kapni a dolgokat. én pl. direkt nem vettem körbe M-pack-ot. ha az első lököst nézem, annak vonalait, oldalról is, a gyári köszöbbel és hátsó lökössel jobban összhangban van. ettől még nem lett gnóm az autó. de most a részemről nem fikázás megy, csupán én így látom, és valahogy nem tud meggyőzni az ellenkezőjéről. lehete gy 10 évvel ezelőtt még nekem is bejött volna. viszont ez alatt a 10 év alatt az ember izlése jócskán tud finomodni. értem én, hogy szegény ember vízzel főz, de ha valami tákolt, akkor viselje el a negatív kritikát is. ( a lancsás gyreeknek is azt kellene, de az meg pláne hülye)
én sosem azt mondom, hogy meg kell feleljen az én vagy mások izlésének, csak legalább gondolkozzon el rajta, ne legyen elfogult, ne utasítsa vissza ridegen más véleményét. ezt a 240 óra szerint is anynira szajkózza, hogy oda van írva. az, hogy kommentbe leírja, nem fogja vissza olvasni sok ember. írja oda az adatlapra akkor. vagy ott már nem válallja fel? senkit nem kell hülyének nézni ez a lényeg. nem kisgyreekek vagyunk már, hogy a végsebességet az óra skálázásából nézzük. a kadettba nekünk is 220-as óra volt (1.4 60 ló) de talán ha jól emlékszem a 180-at vitte óra szerint, igaz mellé nem is volt csak 900kg. hiába mondjuk ez dupla lóerő, nem fog dupla annyit menni. ugyanis exponenciális a görbe....
ha már épít az ember valamit, akkor az egy stílusban legyen. a fara olyan clean-es, az eleje meg.... meg nem. és ha nem is akarja találkozókra hordani, akkor egy ilyen oldalon meg is fogja érte kapni a dolgokat. én pl. direkt nem vettem körbe M-pack-ot. ha az első lököst nézem, annak vonalait, oldalról is, a gyári köszöbbel és hátsó lökössel jobban összhangban van. ettől még nem lett gnóm az autó. de most a részemről nem fikázás megy, csupán én így látom, és valahogy nem tud meggyőzni az ellenkezőjéről. lehete gy 10 évvel ezelőtt még nekem is bejött volna. viszont ez alatt a 10 év alatt az ember izlése jócskán tud finomodni. értem én, hogy szegény ember vízzel főz, de ha valami tákolt, akkor viselje el a negatív kritikát is. ( a lancsás gyreeknek is azt kellene, de az meg pláne hülye)
én sosem azt mondom, hogy meg kell feleljen az én vagy mások izlésének, csak legalább gondolkozzon el rajta, ne legyen elfogult, ne utasítsa vissza ridegen más véleményét. ezt a 240 óra szerint is anynira szajkózza, hogy oda van írva. az, hogy kommentbe leírja, nem fogja vissza olvasni sok ember. írja oda az adatlapra akkor. vagy ott már nem válallja fel? senkit nem kell hülyének nézni ez a lényeg. nem kisgyreekek vagyunk már, hogy a végsebességet az óra skálázásából nézzük. a kadettba nekünk is 220-as óra volt (1.4 60 ló) de talán ha jól emlékszem a 180-at vitte óra szerint, igaz mellé nem is volt csak 900kg. hiába mondjuk ez dupla lóerő, nem fog dupla annyit menni. ugyanis exponenciális a görbe....
Ez lehet a baj
Úgy se látod egyszerre az elejét meg a hátulját, és annyira nem is vészes, nekem tetszik, magamnak nem csinálnám meg, de ez megint más dolog és legalább nem egy igénytelen szar mint az a srác aki késtapasszal rakja vissza a lökösét
Még ment volna....csak már nem merte nyomni....
még a farkamat is
C20NE Nekem az eleje már túl sok, viszont a letisztult hátulja tetszik!
Csak ő nem merne kiállni ellened, hisz tudjuk hogy a racsing M318i-d mindent ver a környéken
inkább az eleje túl sok. nincs összhangba az eleje és a hátulja. előre nem kellene az a nagy kivágás. audi óta mindenki ezt nyomatja, de senki nem érti meg, hogy ami jól áll az audinak, az másnak nem biztos, hogy jól fog. láttam előző szériás audit is megcsinálva, de már azon sem állt jól.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!