Opel Vectra A

cali755
cali755 autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
ki tudja
1/8 mérföld
nem lényeg
1/4 mérföld
ez sem
Max. sebesség
Szabályok és törvények korlátozzák!
Öregember nem gyorsvonat!
Teljesítmény
75 volt gyárilag,azóta biztos fogytak. :(
Tömeg
1020
+zene+szigetelés kb.:70kg
+én kb.:114kg
Nyomaték
még nem néztem utána,de megmozdítja a kasznit
Motor
Motor
C16NZ
Hajtás
front
Elektronika
Csak a legszükségesebbek!
Légszűrő
gyári
Kipufogó
gyári
Gyújtás
gyári
Egyéb
valami karter visszavezetés ledugóza
Futómű
Gátlók
Boge olajos
Fékek
Textar betétek-pofák
Merevítők
merevedik ez
Külső Optika
Karosszéria
Diszlécek eltüntetve.
Légterelők
Nem repzaj!
Kiegészítők
bogár-szar
Fénytechnika
gyári lámpák
Dekor
Évek alatt szerzett apróbb horpadások.1-2 matrica.
Egyéb
Fehér felnik,színre fújt tükör-ház
Belső Optika
Festés, dekor
még csak az hiányzik
Ülések
gyári
Kormány
No comment!!!
Kiegészítők
apróságok
HIFI / Multimédia
Fejegység
Rodek RO500DVD + Philips monitor
Erősítő
Genesis Five Channel
Hangszórók
Rodek RC165 +Carpower 254
Egyéb
Impact RCA, DLD tápkábel,stb. rezgéscsillapítás az ajtókban+csomagtartó nagyobb részén

Ha valaha valakit megbántottam és nem kértem tőle bocsánatot , annak a kurva anyját , nem ok nélkül tettem ! Tedd ki te is, ha bunkó vagy, de leszarod mert van rá okod! XD

Legfrissebb képek

Megvételkor!

Kéri az ültetést!

Nem hiszem hogy kész!

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

G.Bazsi
#81
2008. október 23. 19:47
na jó pár gramm,de nem pár kiló. mint a 15 -17 között.és ha ugy egyensúlyozzák ki hogy már rajta a szelepsapka
0
Pöle Peta
#80
2008. október 23. 19:46
Az annyira nagyon nagyon sokat még nem számít, de tény, hogy jobb, ha azzal van kiegyensúlyozva...
0
grofbandit
#79
2008. október 23. 19:46
Erre nincs gondom, kétszer vettem egy garnitúrát, nem voltak meg egy hétig...
0
q765
#78
2008. október 23. 19:45
0
Dogeba
#77
2008. október 23. 19:45
Ezért vettem rá a gyárinál 3cm-el nagyobb fékeket
És abból is jobbik fajtát
0
q765
#76
2008. október 23. 19:45
énis, csak te irod le a gondolatmeneted, aztán csak neked tudok válaszolni, mindenki hallgat
0
Dogeba
#75
2008. október 23. 19:43
0
bexi1
#74
2008. október 23. 19:43
Értem én,csak ecseteltem hogyan hat visszafelé a nagy keréknehéz belendíteni,nehéz megállítani
0
q765
#73
2008. október 23. 19:43
hameg már ittjárunk.. szelepsapka? fém? hmm.. kiegyensulyozzák a felnisek a kereket.. hazamész rácsavarod a több grammos sapkát.. szerinted ki lesz egyensulyozva?
0
Szólj hozzá Te is!
G.Bazsi
#81
2008. október 23. 19:47
na jó pár gramm,de nem pár kiló. mint a 15 -17 között.és ha ugy egyensúlyozzák ki hogy már rajta a szelepsapka
Pöle Peta
#80
2008. október 23. 19:46
Az annyira nagyon nagyon sokat még nem számít, de tény, hogy jobb, ha azzal van kiegyensúlyozva...
grofbandit
#79
2008. október 23. 19:46
Erre nincs gondom, kétszer vettem egy garnitúrát, nem voltak meg egy hétig...
q765
#78
2008. október 23. 19:45
Dogeba
#77
2008. október 23. 19:45
Ezért vettem rá a gyárinál 3cm-el nagyobb fékeket
És abból is jobbik fajtát
q765
#76
2008. október 23. 19:45
énis, csak te irod le a gondolatmeneted, aztán csak neked tudok válaszolni, mindenki hallgat
Dogeba
#75
2008. október 23. 19:43
bexi1
#74
2008. október 23. 19:43
Értem én,csak ecseteltem hogyan hat visszafelé a nagy keréknehéz belendíteni,nehéz megállítani
q765
#73
2008. október 23. 19:43
hameg már ittjárunk.. szelepsapka? fém? hmm.. kiegyensulyozzák a felnisek a kereket.. hazamész rácsavarod a több grammos sapkát.. szerinted ki lesz egyensulyozva?
edwer6
#71
2008. október 23. 19:40
q765
#70
2008. október 23. 19:39
féknél csak az üzemi hő számit. minél nagyobb a lendtömeg, annál jobban nyomod a féket, nagyobb a surlődás, melegszik a fék. minden betétnek megvan az üzemi hőre eső surlódási diagrammja. aztán ha azon belül dolgozik, akkor maxon teljesit, ha kivül akkor van a pofára esés.. ha magasat választassz, ( mint az olajnál) akkor mész ótópályán, kivág eléd valaki, hirtelen beletaposol, és még fel nem melegszik addig nincs fék.. ha alacsonyat választassz, akkor városban gyorsan fog, ha bemelegedett, utána már elfogy a fékerő.. köztes ut, nehéz választani, mint az olajnál
bexi1
#69
2008. október 23. 19:38
biztos sok direktszűrőd van
G.Bazsi
#68
2008. október 23. 19:38
pl.súly..... és a 15" -17" nem egyforma széles sem..
CRX_Cortez
#67
2008. október 23. 19:37
szépo autó
Agent T
#66
2008. október 23. 19:36
értelek. Köszi hogy elmagyaráztad!
grofbandit
#65
2008. október 23. 19:36
Bocs, akkor én erről mindig lemaradtam...
bexi1
#64
2008. október 23. 19:35
Utána meg legyen féked ami lelassítja
ICSES-01
#63
2008. október 23. 19:35
nem tom én is 7.5-ös időt mértem magamnak.és mégis a dyno 9.3-at írt,pedig nem is 9.3 a gyári 0-100 hanem olyan 8-9 között:(de lesz ennél jobb is.
q765
#62
2008. október 23. 19:34
mondjuk, biztos volt már veled kiskorodban, hogy unatkoztál egyedül otthon, és nyitogtattad az ajtot hátonfekve.. mikor egyre benntebb probáltad huzni a kilincstől nehezebb volt.. ugyanez a téma ennél is.. minél kinntebb van a tengelytől nagyobb tömeg, annál nehezebb átforditani.. mint egy kisauton, aminek lendkereke van.. ugyanez a szisztéma
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 19061 találat 954 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.