Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2008
- Tulajdonában
- 2015 óta
- Karosszéria színe
- fekete
- Utastér színe
- piros-fekete
- Kivitel
- sport
- Üzemanyag
- Benzin
- Beceneve
- TypeR
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 6.7 mp
- Max. sebesség
- 235 km/óra
- Teljesítmény
- 201 Le
Motor
- Motor
- K20Z4
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Good Year Eagle F1
- Gumi méret
- 225/40 R18
- Felni
- Stock
- Felni méret
- 18"
Külső Optika
- Fénytechnika
- Xenon
HIFI / Multimédia
- Egyéb
-
A CULT németországból indult. Egy kis pénzből élő embernek volt egy régi vw -je, aminek lepolírozta a dísztárcsáját hogy vagány legyen, aztán haza felé eltört az egyik rugója... Mivel nem volt pénze újra, a másik hármat is elfűrészelte. Ekkor úgy leült, hogy felakadt minden levélen és ugy nézett ki mintha 20méter magasról ledobták volna és berogyott az egész. Erre leszedte a diszleceket is, hogy még "sallangmentesebb" legyen a járgány, de a rozsda eltávolítására már nem volt ideje. Mikor az asszony meglátta: azt kellett neki mondani ez a CULT stílus.
Meglátta ezt egy gazdag apuci kedvence gyerek és ő is elkezdte faragni az autóját.
Így ment tovább, mindenki elkezdte követni ezt a stílust mert a gazdag gyereknek is ilyen van......
Évről-évre elkezdett a minőség javulni drágább alkatrészekből, de végülis kinézetre maradt ugyan olyan mint a szegény ember talicskája....
Japán legszebb ajándéka a világ autógyártásának a megszállott őrültség vezérfilozófiává emelése. Európában a mániákusság a szupersportautók birodalmában kezdődik és végződik. Az európai őrülteknek ráadásul nevük van: Ferruccio Lamborghini, Enzo Ferrari, Gordon Murray, Colin Chapman, Bernd Pischetsrieder.
Az Aston-Martin, a Rolls-Royce és az AMG (mind személynevek vagy monogram) még a motort összerakó mesterember nevét is ráírja az autóra. A japánok máshogy őrültek, itt a megszállottság nem egyedi furcsaság, hanem kollektív tudatállapot. Ezért van az, hogy az európai sportautót egyének készítik kiválasztott keveseknek. A japánt pedig névtelen dolgozók névtelen vevőknek.
Nínó Karotta
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
0
ja! még annyi hogy a honda tali az kilőve mert ki sem látszok a munkából de az ismerősös dolog az jöhet!
0
ahogy írtad..az úgy teljesen fasza.
0
0
JAh, hát én nem is akartam ezért levenni!
Bassza csak a csőrüket!
Bassza csak a csőrüket!
0
jah!
leszarom őket, ha valaki ezen akad fenn, akkor mennyen a picsába:D
csak úgy levettem de majd visszakerül ha találok valami frappánsat!
ezért ne vedd le!
ezcsak egy vicc ne aggódj ezen
leszarom őket, ha valaki ezen akad fenn, akkor mennyen a picsába:D
csak úgy levettem de majd visszakerül ha találok valami frappánsat!
ezért ne vedd le!
ezcsak egy vicc ne aggódj ezen
0
Profilképek
ja! még annyi hogy a honda tali az kilőve mert ki sem látszok a munkából de az ismerősös dolog az jöhet!
ahogy írtad..az úgy teljesen fasza.
jaja de nem írt a fószer... meg h mennyire lehet gömbölyűbb dolgokat buborékmentesen lefóliázni? mennyire hajlik? nem tudod véletlenül?
Grat a 15,240 s-hoz...na ez az amiről én csak álmodhatok.
JAh, hát én nem is akartam ezért levenni!
Bassza csak a csőrüket!
Bassza csak a csőrüket!
jah!
leszarom őket, ha valaki ezen akad fenn, akkor mennyen a picsába:D
csak úgy levettem de majd visszakerül ha találok valami frappánsat!
ezért ne vedd le!
ezcsak egy vicc ne aggódj ezen
leszarom őket, ha valaki ezen akad fenn, akkor mennyen a picsába:D
csak úgy levettem de majd visszakerül ha találok valami frappánsat!
ezért ne vedd le!
ezcsak egy vicc ne aggódj ezen
Csak nem igaz, hogy minden alkatrészt Japánból hoznak, szinte csak a motor és elektronika Japan, ami terjedelmesebb műanyag, stb az Európából jön(tehát magyar is van közte).
Végülis ugyanazt mondtuk el!
Mire jó az, hogy idejösz, irkálsz hülyeségeket és égeted saját magad?
Audiba itt készül a motor IS, (Suzukiba legalább az még mindig Japan), akkor az Audi magyar autó?
Nincs JDM style autóm, mert én másra használom az enyémet, de ha lenne egy 6-os Golfom se "Cult-osítanám el", úgy törjön le a kezem ... Be lehet kapni a brém, én se írok sehol, ahol utálják a dízelesek a sárga suzukit!
Audiba itt készül a motor IS, (Suzukiba legalább az még mindig Japan), akkor az Audi magyar autó?
Nincs JDM style autóm, mert én másra használom az enyémet, de ha lenne egy 6-os Golfom se "Cult-osítanám el", úgy törjön le a kezem ... Be lehet kapni a brém, én se írok sehol, ahol utálják a dízelesek a sárga suzukit!
A Suzuki alapvetően japán autó. Csupán Magyarországon van az egyik összeszerelőműhely, de minden alkatrészt Japánban gyártanak hozzá, csak itt rakják össze a kocsit, kb. úgyanúgy, mint az Audi TT -t Győrben. A Suzuki nem magyar autó csak a magyarok fújták fel ennyire, mert itt szerelik össze, de igazából japán kocsi.
És remélem, hogy ezért, mert ezt elmondtam nem fog senki sem retkezni, vagy ha igen akkor legyen szíves leírni a véleményét az adatlapomra. Köszönöm.
És remélem, hogy ezért, mert ezt elmondtam nem fog senki sem retkezni, vagy ha igen akkor legyen szíves leírni a véleményét az adatlapomra. Köszönöm.
mi köze japánnak a te suzukidhoz?neked nem az van írva a tűzfalra,h corporation of hungary?vagy még szét sem szedted és nem tudod?
Ez a csúfolás mire jó?És a JDM-nek mi köze a te mutyukidhoz?
elég gáz ember lehetsz
Ez a csúfolás mire jó?És a JDM-nek mi köze a te mutyukidhoz?
elég gáz ember lehetsz
Gratula a tegnap elért eredményhez!!! Nagyon brutkó a vas!!
Én szerintem ehhez nem is kell hozzáfűznöm semmit, lényeg az, hogy 1-2 hasznosítható területen kivül a szériaautókban már egyik sincs én erre gondoltam.
Versenysportba sok mindent lehet említeni, de most itt nem erről volt szó, ott kicsit másak a körülmények.....
Azért 1.4T motoron van turbó és kompressszor, csak menjen már, a lényeg mindig lemarad...
Bár azt kell fényezni ami van, nem a 360.000 HUF 2 PD elem csere számlát, amibe ez még csak a anyagköltség volt ...
Versenysportba sok mindent lehet említeni, de most itt nem erről volt szó, ott kicsit másak a körülmények.....
Azért 1.4T motoron van turbó és kompressszor, csak menjen már, a lényeg mindig lemarad...
Bár azt kell fényezni ami van, nem a 360.000 HUF 2 PD elem csere számlát, amibe ez még csak a anyagköltség volt ...
Tényleg szar a K-jetronic. Azért az S1, S2, RS2 audik egész szépen muzsikáltak vele úgy 25 éve. A pd is olyan szar, hogy csak pár túraautó meg hegyiversenyt nyertek vele. Meg a dakaron nem tudták befogni a 2,5-ös pd-t a négy literes micuk. Meg ott a szar V10 TDI 750 Nm-rel.
A G-feltöltő ötlete is olyan szar, hogy azóta is használják az űrtechnikában.
az 1,2T valóba van 86 le-vel , viszont az 1,4T is van 160 és 210 le-vel is.
Tudod nem szokott zavarni ha valaki szereti az autóját, bármilyen is legyen az, de utálom ha valaki tudás hiányában, pusztán rosszindulatból fikázgat.
Azért egy valamiben egyetértünk. Én is utálom ha valaki piásan vezet.
A G-feltöltő ötlete is olyan szar, hogy azóta is használják az űrtechnikában.
az 1,2T valóba van 86 le-vel , viszont az 1,4T is van 160 és 210 le-vel is.
Tudod nem szokott zavarni ha valaki szereti az autóját, bármilyen is legyen az, de utálom ha valaki tudás hiányában, pusztán rosszindulatból fikázgat.
Azért egy valamiben egyetértünk. Én is utálom ha valaki piásan vezet.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!