Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- ~5,9 sec
(Gyári adat : 8 sec)
- 1/8 mérföld
- 9,198 sec / 132.88 km/h (Kiskunlacháza 2010.03.27)
(Gyári adat : 10,4 sec)
- 1/4 mérföld
- 13,949 sec / 167.13 km/h (Kiskunlacháza 2010.03.27)
(Gyári adat : 15,9 sec / 2008: 15.0 sec / 2009: 14,6 sec )
- Max. sebesség
- 250 km/h felett
(Gyári adat : 245 km/h)
- Teljesítmény
- 332,6 LE / 100% E85 /
(Gyári adat : 192 LE / 2008: 255 LE / 2009: 284 LE )
- Tömeg
- 1430 kg
(Gyári adat : 1415 kg)
- Nyomaték
- 458,7 NM / 100% E85 /
(Gyári adat : 250 NM / 2008: 363 NM / 2009: 444NM )
Motor
- Motor
- Z20LET 1998ccm Ecotec turbo
- Arias Alu dugók
- ARP motor csavarok
- LEH turbo (KKK K04 024)
- 470 ccm injektorok
575 ccm 4,5 bar
470 ccm 3,0 bar
- GEMA Motorsport állítható benzinnyomás szabályzó
- 80 mm Bosch Légtömegmérő
- Fém csövezés
- Fekvő cooler
- HKS Black Limited lefújó szelep
- Rubena szilikon csövek
- Bosch Platinum gyertyák
- Hajtás
- Front
- F23 SRT 5 sebességes váltó
- GEMA Motorsport short shifter
- Sachs Race Performance 4 ágú szinter
- Sachs Race Performance szerkezet
- Havassy 7,3 kg lendkerék
- Elektronika
- - Bosch Motronic ME 1.5.5
MTB Fázis 3,5 szoftver
Max töltő nyomás : 1,5 Bar
Max kitartott nyomás : 1,15 Bar
Üzemanyag nyomás : 4,4 Bar
- Kipufogó
- - 70mm saváló - katalizátor nélkül By Jano
- Gyújtás
- - Bosch
- Egyéb
- - Walbro benzinpumpa 255 l/h
100% E85
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Dunlop Sport Maxx 215/40 R 17
- Felni
- Dotz Hanso 8X17 ET 35
Futómű
- Rugók
- Gyári
- Gátlók
- Irmscher
- Fékek
- Elöl : 308 mm Hűtött tárcsa
Hátul : 268 mm Tárcsa
Külső Optika
- Karosszéria
- by BERTONE Designe
- Díszlécek és jelek eltüntetve
- Légterelők
- - OPC első front
- Irmscher Hátsó szárny
- Kiegészítők
- - Irmscher hűtőrács
- Irmscher szemöldök
- Sötétített hátsólámpa
- Fénytechnika
- - Xenon projektoros fekete lámpa
- Dekor
- - BlackPearl Dekor (THX Agresszor)
- Egyéb
- - Motorháztető teleszkóp
Belső Optika
- Festés, dekor
- - Teljesen újrafényezve fehérre
- Ülések
- - Bézs bőr Recaro
- Kormány
- - Bézs és fekete bőr
- Kiegészítők
- - Közép konzol Bézs bőr
- A Oszlopon 3 óratartó Bézs bőr
- Egyéb
- - Sri torbonyomás mérő
- Sri olaj mérő
- Sri olaj hőmérséklet mérő
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Pioneer DEH 5900 MP DVD
Pioneer AVX-7600 7" TFT kijelző
Pioneer Járműdinamikai processzor
- Erősítő
- Fusion Powerplant FP-1402 4 csatornas
14.4 Volt Power Output Specifications
175 WRMS per Channel @ 4 Ohms and 1% THD+N
290 WRMS per Channel @ 2 Ohms and 1% THD+N
600 WRMS Bridged Channels @ 4 Ohms and 1% THD+N
- Hangszórók
- Komponens :
Fusion Encounter EN-CM650 16cm 120/240w max
Subwoofer :
Fusion PPSW12H 12" Powerplant WOOFER 400/1200w max
Kondenzátor :
DLD 1 F
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
nah, én meg villogtam, meg intettem is, sztem utána mögötted betartották a sebességhatárokat pár km-en át...
0
Hát igen, ezt csak úgy lehet.....
Viszont akkor már csak a gyári GSi optikásakat nézd meg, aztán ha nem tudsz választani, még mindig itt az enyém........
Viszont akkor már csak a gyári GSi optikásakat nézd meg, aztán ha nem tudsz választani, még mindig itt az enyém........
0
Hát, nagy kérdés hogy mennyit akarsz költeni rá.
Nekem azért volt szimpi a 2. mert ahogy néztem, nem kell lakatolni, fényezni.
De tény, nem gyári GSi felszereltség.
Ha ráér lakatolni az autó meg fényezni, akkor a Gupszi autója se rossz, ami nem gyári azt eladod(pl nekem az első lámpákat), veszel helyette gyárit.
Nekem azért volt szimpi a 2. mert ahogy néztem, nem kell lakatolni, fényezni.
De tény, nem gyári GSi felszereltség.
Ha ráér lakatolni az autó meg fényezni, akkor a Gupszi autója se rossz, ami nem gyári azt eladod(pl nekem az első lámpákat), veszel helyette gyárit.
0
Én ha vennék tuti már akkor 2.0 xe
viszont ha lakatolni fényezni kell számolj mellé párszáz ezret
mondjuk állapot függő,meg kell e telifény...
a bordó itt fent van Gupszi néven ha esetleg érdekel valami róla!
viszont ha lakatolni fényezni kell számolj mellé párszáz ezret
mondjuk állapot függő,meg kell e telifény...
a bordó itt fent van Gupszi néven ha esetleg érdekel valami róla!
0
0
Profilképek
láttam milyen kocsikat nézel és az egyiknél írtad h GSI lökösök meg még nemtom mi kell hozzá... egy tanács... első GSI lököst b@szott nehéz lesz találni
Am sok sikert a választáshoz
Am sok sikert a választáshoz
nah, én meg villogtam, meg intettem is, sztem utána mögötted betartották a sebességhatárokat pár km-en át...
Hát igen, ezt csak úgy lehet.....
Viszont akkor már csak a gyári GSi optikásakat nézd meg, aztán ha nem tudsz választani, még mindig itt az enyém........
Viszont akkor már csak a gyári GSi optikásakat nézd meg, aztán ha nem tudsz választani, még mindig itt az enyém........
Hát, nagy kérdés hogy mennyit akarsz költeni rá.
Nekem azért volt szimpi a 2. mert ahogy néztem, nem kell lakatolni, fényezni.
De tény, nem gyári GSi felszereltség.
Ha ráér lakatolni az autó meg fényezni, akkor a Gupszi autója se rossz, ami nem gyári azt eladod(pl nekem az első lámpákat), veszel helyette gyárit.
Nekem azért volt szimpi a 2. mert ahogy néztem, nem kell lakatolni, fényezni.
De tény, nem gyári GSi felszereltség.
Ha ráér lakatolni az autó meg fényezni, akkor a Gupszi autója se rossz, ami nem gyári azt eladod(pl nekem az első lámpákat), veszel helyette gyárit.
Én ha vennék tuti már akkor 2.0 xe
viszont ha lakatolni fényezni kell számolj mellé párszáz ezret
mondjuk állapot függő,meg kell e telifény...
a bordó itt fent van Gupszi néven ha esetleg érdekel valami róla!
viszont ha lakatolni fényezni kell számolj mellé párszáz ezret
mondjuk állapot függő,meg kell e telifény...
a bordó itt fent van Gupszi néven ha esetleg érdekel valami róla!
A linkek közül nekem a 2. a legszimpibb.
Bár a 4. se rossz, de azt lakatolni is kellene......
Bár a 4. se rossz, de azt lakatolni is kellene......
Én meg azt hittem már el is hoztad.....
Az enyém turbos motor nélkül nem érdekel???
Az enyém turbos motor nélkül nem érdekel???
na akkor majd villogj hevesen,ha megint látsz. csak,ha a lagunával csinálod azt fogom hinni,h trafi van
jaja, pestről járok ki vácra dolgozni minden nap, úgyhogy sanszos
nagyon durván szép a astit
ezzel szoktál látni v más autóval?
nagyon durván szép a astit
ezzel szoktál látni v más autóval?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Am sok sikert a választáshoz