Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 9,6s (óra szerint) (Audi 80 1.6 CC 1985) 9,1s (Audi 80 1.9 CD 1983)
- Max. sebesség
- 225km/h (óra szerint) 225km/h
- Teljesítmény
- 90LE++ 125LE
- Tömeg
- 950Kg- 1025kg
- Nyomaték
- 145Nm+ 185Nm
Motor
- Motor
- 4 hengeres, 1.6-os (1595ccm), karburátoros, DT motorkódú, 8 szelepes VW-Audi motor. 2E Pierburg karburátor, teljesítményre állítva. Fúvókák cserélve, tágítva. Hengerfej síkolás és kompresszió növelés (10,5:1)-re. Nem is megy 95össel, mivel nincs benne kopogás érzékelő :-S
Remélhetőleg hamarosan az Audi 100asok 1.9esének Keihin karbiját kapja meg:))
Hosszában beépített soros 5 hengeres 1.9es (1921ccm) karburátoros 10 szelepes VW-Audi motor.
- Hajtás
- 5sebességes manuális váltó, mely az első kerekeket hajtja. Jó hosszú az ötödike:)
1. 70km/h
2. 110km/h
3. 150km/h
4. 180km/h
5. 225km/h
3 sebességes automata váltó...
- Elektronika
- Brisk sport gyerták
12Vos 55Ah EXIDE akksi
A röppsúlyos előgyújtáson kívül nem sok:-))
NGK 3 pólusú gyertyák
74Ah-ás BOSCH akkumulátor
- Légszűrő
- Bontex sport légszűrő.
gyári
- Kipufogó
- Audi 80 1.8GTEre való kipuff rendszer.
- Gyújtás
- gyári
- Egyéb
- Total Quartz 10W-60 motorolaj;
Shell 80W-90 váltóolaj
Fogyasztás: 100km/h: 6,0l
Város: 7,5-8l
Autópálya: 8-9l
Negatív rekord: 16l
Fogyasztása:100km/h: 6,7l
Város: 7-9l
Autópálya: 9-10l
Csak a vezetés technikai módszerek segítségével 6liter/100km volt az autó fogyasztása. Ha alkalmaztam volna a műszaki változtatásokat még lejjebb mehetett volna a fogyasztásom:
Link
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 175/70R13 Michelin Energy nyáron
175/70R13 Michelin Alpin télen.
185/60R13 Continental nyári (télen-nyáron)
- Felni
- Fekete acélfelni gyári Audi dísztrácsval télen.
Krómozott acélfelni nyáron.
Gyári alufelni 13"
Futómű
- Rugók
- gyári
- Gátlók
- Gázos Monroe elöl.
Hátul gyárinak megfelelő német.
- Fékek
- Elöl tárcsa
hátul dob
- Egyéb
- Erősített silentek a stabilizátorban és az első futóműben:))
Külső Optika
- Karosszéria
- 1985ös évjáratú részlegesen galvanizált B2es Audi 80as karosszéria, CC kivitelben.
1983as évjáratú karosszéria
- Légterelők
- Gyári
- Fénytechnika
- Xenon hatású izzók.
- Dekor
- Audiklub felirat a hátó ablakon!
- Egyéb
- OOOO vagyis Audi embléma a kocsi elején:)))
Belső Optika
- Festés, dekor
- A küszbök is színre lettek fújva.
- Ülések
- Vezető oldali ülésmagasság állítás.
- Kormány
- 4 küllős gyári Audi kormány!
4küllős, szervós kormány
- Kiegészítők
- Mágneses mobil tartó:)))( A jobb 1 előtt az a kék.)
- Fénytechnika
- Kék ledes utas és csomagtér megvilágítás.
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Blaupunk Bermuda
Philips kazettás magnó:-)
- Hangszórók
- elöl 2X20W
hátul 2X40W
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
huhh. Ténlyeg kár érte. Csudi kocsik voltak ezek. HA nem nagy gond előkeresni a képet, akkor szívesen megnézném. Amúgy hoyg fogyaztott a te dízeled? Ha jól tudom 4,5-5 literrel is beérik ezek az 55 lovas vadállatok.
0
jól van na
gondolom már észrevetted hogy ezt akartam:
gondolom már észrevetted hogy ezt akartam:
0
Amúgy képeid alaján úgy látom jrátl oda a felszabadulás térre. De ezzel a 2.3 20Vvel voltál vagy másal? Amúgy remélem nem veszed a szívedre a dolgot. Nekem semmi bajom nincs veled. Sőőt! Akár egyzser egy talin szívesen megmutatom neked a kocsir. És szívesen megnézem a tiédet. Szépnek tűnik és főleg újabb mint az enyém! Meghát mindenki áhotottja egy quattro 20V-s motorral! üdv!
0
Balage: Te jársz audiklubbos talikra? Mert amikor a hősök terénél a homokoránál találkozunk. Álltalában ott szoktam lenni vele. múltkor Pite és Joey is elsőre 2.0 literesnek de minimum 1.8asnak nézte, mikor M3ason oda lépegettünk nekik a tavaszi VW rajzásra. Akkor még Pitének az 1.6 tádéje volt jól megmókolva:))
0
Amúgy még eaz elözőhöz azt írtam hogy a régi gyári adatokat akkori benzin, gumiprofil és olajminőségi szintnek megfelelően adták meg, amik mára pár százalékot javultak. Ezálltal, ha valakinek generálozott a kocsija és nem kopott, elvileg jobban teljesít mint mikor gyártották:))
0
Profilképek
huhh. Ténlyeg kár érte. Csudi kocsik voltak ezek. HA nem nagy gond előkeresni a képet, akkor szívesen megnézném. Amúgy hoyg fogyaztott a te dízeled? Ha jól tudom 4,5-5 literrel is beérik ezek az 55 lovas vadállatok.
köszi
hát igen sajna csak volt, már nincs mert összetörték
megkeresem azt a képet ha érdekel...
hát igen sajna csak volt, már nincs mert összetörték
megkeresem azt a képet ha érdekel...
Ment a + arénahelp!! Én is párbajozok, számítok rád!!
jól van na
gondolom már észrevetted hogy ezt akartam:
gondolom már észrevetted hogy ezt akartam:
Amúgy képeid alaján úgy látom jrátl oda a felszabadulás térre. De ezzel a 2.3 20Vvel voltál vagy másal? Amúgy remélem nem veszed a szívedre a dolgot. Nekem semmi bajom nincs veled. Sőőt! Akár egyzser egy talin szívesen megmutatom neked a kocsir. És szívesen megnézem a tiédet. Szépnek tűnik és főleg újabb mint az enyém! Meghát mindenki áhotottja egy quattro 20V-s motorral! üdv!
Balage: Te jársz audiklubbos talikra? Mert amikor a hősök terénél a homokoránál találkozunk. Álltalában ott szoktam lenni vele. múltkor Pite és Joey is elsőre 2.0 literesnek de minimum 1.8asnak nézte, mikor M3ason oda lépegettünk nekik a tavaszi VW rajzásra. Akkor még Pitének az 1.6 tádéje volt jól megmókolva:))
Amúgy még eaz elözőhöz azt írtam hogy a régi gyári adatokat akkori benzin, gumiprofil és olajminőségi szintnek megfelelően adták meg, amik mára pár százalékot javultak. Ezálltal, ha valakinek generálozott a kocsija és nem kopott, elvileg jobban teljesít mint mikor gyártották:))
Amúgy az idő is fotnos. Egy idejig várni kell míg a végsebessége emelkedik. Elsőre neekm is megállt 175-180 körül (tényleges sebesség). Aztán kúsziott fel szépen. Mondhatni inkább felgyorsult lejtőn és tudta ezt a sebességet tartani.
Amúgy hozze kell tennni azt is hogy ez egy kicsit lejtősebb szakaszán volt az M3asnak, ezt nem tagadom. De akkor is szép egy huszon egynéhány éves kocsitól!
Oké persze. Tankolj bele valami jó benyát aztán meg keress egy nagytestű de gyors kocsit. pl. egx 4.2es Q7 megteszi:) Ez azért fontos mert ha én a Passat mögül kitértem a jobb oldali sávba, írtozatosan elkezdett lassulni a kocsi. Alig tudtam vissaz kormányozni és újból mögé kerülni!
Na ezek után kipróbálom, hogy a 2,3_20V_quattro megy-e még 195-t egyáltalán!
Amúgy gumi profillal, levegő nyomással és szélességgel is sokat lehet javítani vagy ronatni a végsebességen! Mivel én 280Km teszek meg veekl sűrűn, ezért úgy állítok be mindent hoyg sok legyen a végsebessége. Csak nehogy az M3asra is trafikat rakjanak, ahoyg tervezik:S
Hát van benne valami. De mint mondtam én egy kombi Passat mögött mentem ennyit, ami csökkentette jócskán a légellenálást. 4+E váltom volt amiben nagyon hosszú az 5.
1000RPM@46km/h! Mellesleg a mai olajak jobbak mint a régiek, és az én kompresszió növelésemmel csak 98-assal ment a kocsi! Az autópálya melletti kilóméterkövekehez mérve stoperrel, és az óra szerint (225km/h), egyaránt 200 vgay 195km/h jött ki tényelegs sebességnek!
1000RPM@46km/h! Mellesleg a mai olajak jobbak mint a régiek, és az én kompresszió növelésemmel csak 98-assal ment a kocsi! Az autópálya melletti kilóméterkövekehez mérve stoperrel, és az óra szerint (225km/h), egyaránt 200 vgay 195km/h jött ki tényelegs sebességnek!
Jópofa vagy hogy az órára hivatkozol! Ismereteim szerint az 1,6_ ABB-s mocikódú 102LE erős cucc sem tudott 187-nél többet, de lehet hogy kibasz hosszú váltóval ezt még nyújtani lehet... de azért ez maradjon a Te titkod!
Amúgy meg pöpec a kocsi motorja másfél éve lett generálozva.
M3as autópályán, Budapest felé egy VW Passat mögött:)))
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!