Audi 80 CC

Népszerűség: 9.72
Billy80
Billy80 autója
Népszerűség:
9.72
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
9,6s (óra szerint) (Audi 80 1.6 CC 1985) 9,1s (Audi 80 1.9 CD 1983)
Max. sebesség
225km/h (óra szerint) 225km/h
Teljesítmény
90LE++ 125LE
Tömeg
950Kg- 1025kg
Nyomaték
145Nm+ 185Nm
Motor
Motor
4 hengeres, 1.6-os (1595ccm), karburátoros, DT motorkódú, 8 szelepes VW-Audi motor. 2E Pierburg karburátor, teljesítményre állítva. Fúvókák cserélve, tágítva. Hengerfej síkolás és kompresszió növelés (10,5:1)-re. Nem is megy 95össel, mivel nincs benne kopogás érzékelő :-S
Remélhetőleg hamarosan az Audi 100asok 1.9esének Keihin karbiját kapja meg:))
Hosszában beépített soros 5 hengeres 1.9es (1921ccm) karburátoros 10 szelepes VW-Audi motor.
Hajtás
5sebességes manuális váltó, mely az első kerekeket hajtja. Jó hosszú az ötödike:)
1. 70km/h
2. 110km/h
3. 150km/h
4. 180km/h
5. 225km/h

3 sebességes automata váltó...
Elektronika
Brisk sport gyerták
12Vos 55Ah EXIDE akksi

A röppsúlyos előgyújtáson kívül nem sok:-))
NGK 3 pólusú gyertyák
74Ah-ás BOSCH akkumulátor
Légszűrő
Bontex sport légszűrő.
gyári
Kipufogó
Audi 80 1.8GTEre való kipuff rendszer.
Gyújtás
gyári
Egyéb
Total Quartz 10W-60 motorolaj;
Shell 80W-90 váltóolaj
Fogyasztás: 100km/h: 6,0l
Város: 7,5-8l
Autópálya: 8-9l
Negatív rekord: 16l
Fogyasztása:100km/h: 6,7l
Város: 7-9l
Autópálya: 9-10l


Csak a vezetés technikai módszerek segítségével 6liter/100km volt az autó fogyasztása. Ha alkalmaztam volna a műszaki változtatásokat még lejjebb mehetett volna a fogyasztásom:
Link
Nyári felni konfiguráció
Gumi
175/70R13 Michelin Energy nyáron
175/70R13 Michelin Alpin télen.
185/60R13 Continental nyári (télen-nyáron)
Felni
Fekete acélfelni gyári Audi dísztrácsval télen.
Krómozott acélfelni nyáron.
Gyári alufelni 13"
Futómű
Rugók
gyári
Gátlók
Gázos Monroe elöl.
Hátul gyárinak megfelelő német.
Fékek
Elöl tárcsa
hátul dob
Egyéb
Erősített silentek a stabilizátorban és az első futóműben:))
Külső Optika
Karosszéria
1985ös évjáratú részlegesen galvanizált B2es Audi 80as karosszéria, CC kivitelben.
1983as évjáratú karosszéria
Légterelők
Gyári
Fénytechnika
Xenon hatású izzók.
Dekor
Audiklub felirat a hátó ablakon!
Egyéb
OOOO vagyis Audi embléma a kocsi elején:)))
Belső Optika
Festés, dekor
A küszbök is színre lettek fújva.
Ülések
Vezető oldali ülésmagasság állítás.
Kormány
4 küllős gyári Audi kormány!
4küllős, szervós kormány
Kiegészítők
Mágneses mobil tartó:)))( A jobb 1 előtt az a kék.)
Fénytechnika
Kék ledes utas és csomagtér megvilágítás.
HIFI / Multimédia
Fejegység
Blaupunk Bermuda
Philips kazettás magnó:-)
Hangszórók
elöl 2X20W
hátul 2X40W

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Billz
#190
2007. szeptember 09. 20:23
Holnap arénázok! Ha tudsz segíts. üdv!
0
Billy80
#189
2007. szeptember 09. 20:01
huhh. Ténlyeg kár érte. Csudi kocsik voltak ezek. HA nem nagy gond előkeresni a képet, akkor szívesen megnézném. Amúgy hoyg fogyaztott a te dízeled? Ha jól tudom 4,5-5 literrel is beérik ezek az 55 lovas vadállatok.
0
tomka-vw
#188
2007. szeptember 09. 13:51
köszi
hát igen sajna csak volt, már nincs mert összetörték
megkeresem azt a képet ha érdekel...
0
vlaczo
#187
2007. szeptember 08. 17:24
0
newcomer
#186
2007. szeptember 08. 07:31
Ment a + arénahelp!! Én is párbajozok, számítok rád!!
0
tomka-vw
#185
2007. szeptember 07. 12:11
jól van na
gondolom már észrevetted hogy ezt akartam:
0
Billy80
#184
2007. szeptember 07. 11:38
Amúgy képeid alaján úgy látom jrátl oda a felszabadulás térre. De ezzel a 2.3 20Vvel voltál vagy másal? Amúgy remélem nem veszed a szívedre a dolgot. Nekem semmi bajom nincs veled. Sőőt! Akár egyzser egy talin szívesen megmutatom neked a kocsir. És szívesen megnézem a tiédet. Szépnek tűnik és főleg újabb mint az enyém! Meghát mindenki áhotottja egy quattro 20V-s motorral! üdv!
0
Billy80
#183
2007. szeptember 07. 11:34
Balage: Te jársz audiklubbos talikra? Mert amikor a hősök terénél a homokoránál találkozunk. Álltalában ott szoktam lenni vele. múltkor Pite és Joey is elsőre 2.0 literesnek de minimum 1.8asnak nézte, mikor M3ason oda lépegettünk nekik a tavaszi VW rajzásra. Akkor még Pitének az 1.6 tádéje volt jól megmókolva:))
0
Billy80
#182
2007. szeptember 07. 11:28
Amúgy még eaz elözőhöz azt írtam hogy a régi gyári adatokat akkori benzin, gumiprofil és olajminőségi szintnek megfelelően adták meg, amik mára pár százalékot javultak. Ezálltal, ha valakinek generálozott a kocsija és nem kopott, elvileg jobban teljesít mint mikor gyártották:))
0
Szólj hozzá Te is!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Billz
#190
2007. szeptember 09. 20:23
Holnap arénázok! Ha tudsz segíts. üdv!
Billy80
#189
2007. szeptember 09. 20:01
huhh. Ténlyeg kár érte. Csudi kocsik voltak ezek. HA nem nagy gond előkeresni a képet, akkor szívesen megnézném. Amúgy hoyg fogyaztott a te dízeled? Ha jól tudom 4,5-5 literrel is beérik ezek az 55 lovas vadállatok.
tomka-vw
#188
2007. szeptember 09. 13:51
köszi
hát igen sajna csak volt, már nincs mert összetörték
megkeresem azt a képet ha érdekel...
vlaczo
#187
2007. szeptember 08. 17:24
newcomer
#186
2007. szeptember 08. 07:31
Ment a + arénahelp!! Én is párbajozok, számítok rád!!
tomka-vw
#185
2007. szeptember 07. 12:11
jól van na
gondolom már észrevetted hogy ezt akartam:
Billy80
#184
2007. szeptember 07. 11:38
Amúgy képeid alaján úgy látom jrátl oda a felszabadulás térre. De ezzel a 2.3 20Vvel voltál vagy másal? Amúgy remélem nem veszed a szívedre a dolgot. Nekem semmi bajom nincs veled. Sőőt! Akár egyzser egy talin szívesen megmutatom neked a kocsir. És szívesen megnézem a tiédet. Szépnek tűnik és főleg újabb mint az enyém! Meghát mindenki áhotottja egy quattro 20V-s motorral! üdv!
Billy80
#183
2007. szeptember 07. 11:34
Balage: Te jársz audiklubbos talikra? Mert amikor a hősök terénél a homokoránál találkozunk. Álltalában ott szoktam lenni vele. múltkor Pite és Joey is elsőre 2.0 literesnek de minimum 1.8asnak nézte, mikor M3ason oda lépegettünk nekik a tavaszi VW rajzásra. Akkor még Pitének az 1.6 tádéje volt jól megmókolva:))
Billy80
#182
2007. szeptember 07. 11:28
Amúgy még eaz elözőhöz azt írtam hogy a régi gyári adatokat akkori benzin, gumiprofil és olajminőségi szintnek megfelelően adták meg, amik mára pár százalékot javultak. Ezálltal, ha valakinek generálozott a kocsija és nem kopott, elvileg jobban teljesít mint mikor gyártották:))
Billy80
#181
2007. szeptember 07. 11:25
Amúgy az idő is fotnos. Egy idejig várni kell míg a végsebessége emelkedik. Elsőre neekm is megállt 175-180 körül (tényleges sebesség). Aztán kúsziott fel szépen. Mondhatni inkább felgyorsult lejtőn és tudta ezt a sebességet tartani.
Billy80
#180
2007. szeptember 07. 11:23
Amúgy hozze kell tennni azt is hogy ez egy kicsit lejtősebb szakaszán volt az M3asnak, ezt nem tagadom. De akkor is szép egy huszon egynéhány éves kocsitól!
Billy80
#179
2007. szeptember 07. 11:22
Oké persze. Tankolj bele valami jó benyát aztán meg keress egy nagytestű de gyors kocsit. pl. egx 4.2es Q7 megteszi:) Ez azért fontos mert ha én a Passat mögül kitértem a jobb oldali sávba, írtozatosan elkezdett lassulni a kocsi. Alig tudtam vissaz kormányozni és újból mögé kerülni!
Balage_C
#178
2007. szeptember 07. 01:49
Na ezek után kipróbálom, hogy a 2,3_20V_quattro megy-e még 195-t egyáltalán!
Billy80
#177
2007. szeptember 06. 22:45
Amúgy gumi profillal, levegő nyomással és szélességgel is sokat lehet javítani vagy ronatni a végsebességen! Mivel én 280Km teszek meg veekl sűrűn, ezért úgy állítok be mindent hoyg sok legyen a végsebessége. Csak nehogy az M3asra is trafikat rakjanak, ahoyg tervezik:S
Billy80
#176
2007. szeptember 06. 22:42
Hát van benne valami. De mint mondtam én egy kombi Passat mögött mentem ennyit, ami csökkentette jócskán a légellenálást. 4+E váltom volt amiben nagyon hosszú az 5.
1000RPM@46km/h! Mellesleg a mai olajak jobbak mint a régiek, és az én kompresszió növelésemmel csak 98-assal ment a kocsi! Az autópálya melletti kilóméterkövekehez mérve stoperrel, és az óra szerint (225km/h), egyaránt 200 vgay 195km/h jött ki tényelegs sebességnek!
Balage_C
#175
2007. szeptember 05. 14:52
Jópofa vagy hogy az órára hivatkozol! Ismereteim szerint az 1,6_ ABB-s mocikódú 102LE erős cucc sem tudott 187-nél többet, de lehet hogy kibasz hosszú váltóval ezt még nyújtani lehet... de azért ez maradjon a Te titkod!
ZoZo-
#174
2007. szeptember 05. 00:58
10p

tomka-vw
#173
2007. szeptember 05. 00:40
jött is vissza
Billy80
#172
2007. szeptember 05. 00:39
Amúgy meg pöpec a kocsi motorja másfél éve lett generálozva.
Billy80
#171
2007. szeptember 05. 00:38
M3as autópályán, Budapest felé egy VW Passat mögött:)))
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 330 találat 17 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.