Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 8sec
- Max. sebesség
- 220 km/óra
- Teljesítmény
- 175 Le
- Tömeg
- 1540 Kg
- Nyomaték
- ~380
Motor
- Motor
- 2,4 JTD 20V MultiJet
sor 5 :))
- Hajtás
- elöl
6 gangos valto
- Elektronika
- Bosch
- Kipufogó
- Gyári
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: 235/40 ZR18 Continental SportContact 5
Téli: 225/40 R18 Semperit SpeedGrip
- Felni
- Nyári: Borbet LS 8x18
Futómű
- Rugók
- gyári sportfutómű -2cm
- Gátlók
- gyári sportfutómű -2cm
- Fékek
- Elöl: 310mm 4 dugattyús Brembo nyereggel
Hátul: 270mm
- Merevítők
- ide nem kell :)
Külső Optika
- Karosszéria
- Full gyári,és az is marad
- Fénytechnika
- Gyári BiXenon
Kilepofenyek stb.
Belső Optika
- Ülések
- fekete Momo bőr
- Egyéb
- -ABS
-ASR
-ESP
-BiXenon+xenon ködlámpa
-fényszórómosó
-tempomat
-fél elektromos bőrülések
-ülésfűtés
-eső és pára érzékelő
-"Follow me home"
-6 légzsák
-elektromos csomagtérnyitás
-ICS
-Tolatóradar
stb...
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Gyári Blau ICS
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
nekem a nagyrésze olasz autó tetszik. bár pl a 156-os mősrerésze nem jön be, de nekem bejön ez a körbe ölelő utaskabin. viszont ez a billiárd golyó méretű váltógomb nem jön be. vagy sokban idétlen a kormány. de külsőre pl az alfák bejönnek. anno nézegettem 156-ot én is. viszont most azt tudom mondani, hogy RWD-n kívül más nem kell, max 4x4-es. és RWD-ben németen kívül mást nem nagyon tudnék elképzelni. nekem pl ezért nem kellene olasz. de tetszenek külsőleg főleg. jah az ilyen 30-40 millás autókra nem vonatkozik, mert oylanom sosem lesz.
0
Nem tudom mit esznek a lambón kívül az emberek az olaszba Jó még a ferka elmegy, de alfa meg fiat ..csak azért, mert nem a szokásos (adott trendi) sablonokat használja még nem szép . Nekem olyanok, mint az érdekes arcú lányok , de nyilván, van akinek tetszhet, mivel mindenkinek más az izlése.Viszont a 159-es az bejön (kombiba meg az a legjobb kombi szvsz), de az meg nem az az izzadtság szagú íves míves érdekes design.Olyan ez mint a hunyadi féle "folyékon szobrászat" jópofa, de inkább érdekes (meg too much). Na de ezen fölös vitázni, csak egy vélemény volt, a motorhoz meg annyit, hogy igazán már mindegy, hogy olasz,német,jappán, ha mindegyiknek meg adod, ami jár és gondoskodsz róla, nem hagy ott
0
hát a tigra után meg tudlak érteni
0
én is novemberben vettem egy olaszból származó 156-ost 1.9 jtd jelezném hogy előtte nagy német párti voltam és egy opel tigrát használtam 5 évig na megfogadtam hogy többet nem ragaszkodok a németekhez mert lehet bármilyen gyártmány ha előtted valaki szétcseszte akkor már szinte menthetetlen tudom mert elég sokat szívtam vele arról nem beszélve hogy ki is lett karosszériázva és telibe fényezve kb 2 év és elkezdett rohadni ismét nem mellesleg most lesz vezérlés cserélve az alfán és milyen meglepő olcsóbban kijövök mint anno a tigrával
0
Pontosan erre írtam, hogy olyan az autó mint a gazdája volt/van
0
én azt mondom, bassza meg, szép tágas megy is mint a disznó, ültem is benne, nem is akartam kiszállni
várjuk a boxot és a fejlesztést, sok kilométert kívánok !
várjuk a boxot és a fejlesztést, sok kilométert kívánok !
nekem a nagyrésze olasz autó tetszik. bár pl a 156-os mősrerésze nem jön be, de nekem bejön ez a körbe ölelő utaskabin. viszont ez a billiárd golyó méretű váltógomb nem jön be. vagy sokban idétlen a kormány. de külsőre pl az alfák bejönnek. anno nézegettem 156-ot én is. viszont most azt tudom mondani, hogy RWD-n kívül más nem kell, max 4x4-es. és RWD-ben németen kívül mást nem nagyon tudnék elképzelni. nekem pl ezért nem kellene olasz. de tetszenek külsőleg főleg. jah az ilyen 30-40 millás autókra nem vonatkozik, mert oylanom sosem lesz.
Nem tudom mit esznek a lambón kívül az emberek az olaszba Jó még a ferka elmegy, de alfa meg fiat ..csak azért, mert nem a szokásos (adott trendi) sablonokat használja még nem szép . Nekem olyanok, mint az érdekes arcú lányok , de nyilván, van akinek tetszhet, mivel mindenkinek más az izlése.Viszont a 159-es az bejön (kombiba meg az a legjobb kombi szvsz), de az meg nem az az izzadtság szagú íves míves érdekes design.Olyan ez mint a hunyadi féle "folyékon szobrászat" jópofa, de inkább érdekes (meg too much). Na de ezen fölös vitázni, csak egy vélemény volt, a motorhoz meg annyit, hogy igazán már mindegy, hogy olasz,német,jappán, ha mindegyiknek meg adod, ami jár és gondoskodsz róla, nem hagy ott
hát a tigra után meg tudlak érteni
én is novemberben vettem egy olaszból származó 156-ost 1.9 jtd jelezném hogy előtte nagy német párti voltam és egy opel tigrát használtam 5 évig na megfogadtam hogy többet nem ragaszkodok a németekhez mert lehet bármilyen gyártmány ha előtted valaki szétcseszte akkor már szinte menthetetlen tudom mert elég sokat szívtam vele arról nem beszélve hogy ki is lett karosszériázva és telibe fényezve kb 2 év és elkezdett rohadni ismét nem mellesleg most lesz vezérlés cserélve az alfán és milyen meglepő olcsóbban kijövök mint anno a tigrával
Pontosan erre írtam, hogy olyan az autó mint a gazdája volt/van
gyári alkatrészekből a 4 lengőkar legyen 100, és ha gyári, akkor tartósnak is mondható. Az más kérdés, hogy a hazai példányok futóművét 50-ből akarják megoldani hulladék alkatrészekkel, és valóban széthullik akár 20-30 ezer után...
mind2 istenkirály márka
a telefon tényleg okos, de Te.... nem kérdezted meg tőle mi a kód?
igen,papíron közös fejlesztés :-D inkabb finomhangolasnak hívnám ezt,mert kopp ugyanaz a motor,nehany szenzorral varialtak,meg a turboval. semmi érdemi dolgot nem tett le a gm az asztalra.
én nem de a telefon megjegyzi :-D
amúgy 2000 elottiekre volt jellemző a rozsda,ha nem foglalkoztak vele.
nekem pl a marea alján sincs egy rozsdafolt sem,pedig gyári a felulet
amúgy 2000 elottiekre volt jellemző a rozsda,ha nem foglalkoztak vele.
nekem pl a marea alján sincs egy rozsdafolt sem,pedig gyári a felulet
150 ből a komplett elso futómű gatyaba van razva.stabruddal, stabpalcakkal,kormanyosszekotokkel.... gyári beszállítói alkatreszbol.
semmivel nem drágább a futomuve sem a kategória tarsainal...
semmivel nem drágább a futomuve sem a kategória tarsainal...
Ez így nem teljesen igaz. Az 1.3 és 1.9 dízelek a GM-Fiat közös fejlesztés eredményei, így akár amerikainak is mondhatnánk. Ma viszont már csak a GM/Opel viszi tovább a korábbi közös fejlesztő központot.
A 4 lengőkar meg kb. 150 ezer, és akkor még mást nem is cseréltél az első futóműben. Szóval oda kell figyelni,mert futómű tekintetében drágább a hasonló társainál. Viszont tényleg jó a futómű, csak drága mulatság, a magyar utak meg jó gyorsan hazavágják.
A 4 lengőkar meg kb. 150 ezer, és akkor még mást nem is cseréltél az első futóműben. Szóval oda kell figyelni,mert futómű tekintetében drágább a hasonló társainál. Viszont tényleg jó a futómű, csak drága mulatság, a magyar utak meg jó gyorsan hazavágják.
csak tudod a jelszavad
nem rég regiszett ide egy arc 156-os alfával, olyan 2001-es lehetett de az egész alja szarrá volt rohadva. én nagyon megvoltam ezen lepődve, mert az olaszok is rohadósak azééé, na de ennyire.
elég sok gyártó használja ezeket a motorokat,meg ugye az ős Jtd alapjaira épül szinte az összes mai dízel,
Hát igen nem csak az Opel de a suzuki is olasz motort vesz
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
várjuk a boxot és a fejlesztést, sok kilométert kívánok !