Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 8,2-8.5 mp.
- 1/8 mérföld
- n.a.
- 1/4 mérföld
- n.a.
- Max. sebesség
- 215km/h
- Teljesítmény
- 137 (6500RPM)
- Tömeg
- 1080kg
- Nyomaték
- 160nm (4200RPM)
Motor
- Motor
- Renault F16.i.e. (F7P 704) 1.8i 16v
Hengerenkénti befecskendező (Bendix-Renix MPI)
Dupla fojtószelep
- Hajtás
- Front.
- Elektronika
- Gyári Bosch-Siemes-Sagem... Olyan franciás...
- Légszűrő
- Direkt a gyári papír... Nem véletlenül...
- Kipufogó
- Gyári Williams leömlők... 4-2-1... HD Racing DTM ovál hátsó dob.
- Gyújtás
- Gyári...
- Egyéb
- Bosch olajszűrő (szigorúan), és Elf Excellium NF 5W-40...
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Bridgestone Potenza RE720 195/50R15
- Felni
- Aluett 15"
Futómű
- Rugók
- Gyári ültetett futómű... Hátul 4 torziós rugóval ellátott .
- Gátlók
- Elöl Sachs gólyalábak, hátul eredeti Renault Carbon keményített lengéscsillapítók.
- Fékek
- Elöl Steinhof fúrt/szellőztetett sportféktárcsa, Textar betét.
Hátul Brembo teli tárcsa, Textar betét.
Fém fékcsöves, elektromos szivattyús fékrendszer, jóféle Bendix-Siemens Franciaország...
Mechanikus fékerőelosztó.
A fékrendszer átalakítva elektromosról vákuumosra... Önszorgalomból, mert ez biztonságosabb!!
- Merevítők
- Gyári toronymerevítő. Az alap R19-hez képest vastagabb bölcső, és stabilizátorok, erősített lengőkarkiképzés. Gyári.
- Egyéb
- Lemförder és SIDEM gömbfejek, szilentek...
Külső Optika
- Karosszéria
- Gyári 16v Chamade. Mocitetőn légbeömlő, első lökösön légbeömlők a fékek hűtésére. Gyári körbespoiler, koptató, hátsó színrefújt gyári szárny.
Az első díszléc ezüstre kicserélve...
- Légterelők
- Gyári...
- Kiegészítők
- nincs rá szükség...
- Fénytechnika
- Dupla foncsoros fényszórók elöl. Sárga ködlámpa. Oldalanként +1 index... 16v spec...
GE Sportlight izzók!
- Dekor
- nincs.
Belső Optika
- Festés, dekor
- Gyári. Szarul 80-as évek...
- Ülések
- Gyári Renault Sport...
- Kormány
- Gyári Renault sportkormány...
- Kiegészítők
- Kockás fülű nyuszi lóg a tükrömön
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Blaupunkt Düsseldorf C51
- Erősítő
- Blaupunkt GTA 460 690Watt...
- Hangszórók
- Mnc 300-as láda, (erősítőről) 2x 150-es Pioneer hangszóró a kalaptartón (erősítőről), elöl 2 db 100-as Pioneer...
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
asszem volt benne 15ezer mikor vettem
0
Újonnan vetted, vagy volt előző tulaj is?? Mert ez nem minegy...
Egy havernak meg nemes egyszerűséggel kigyulladt a 4 hónapos Polo-ja... Kivételek is vannak... Minden gyár hibázhat... Sőtt, hibázik is...
Egy havernak meg nemes egyszerűséggel kigyulladt a 4 hónapos Polo-ja... Kivételek is vannak... Minden gyár hibázhat... Sőtt, hibázik is...
0
Hát igen... De azért egy olyan kocsihoz, amiböl úgy 25db van Magyarországon forgalomban, ahhoz többnyire nehéz az alkatrészbeszerzés...
De ha 20-ért te tényleg tudsz olyat szerezni, akkor még úgy is jól jársz, ha egyböl a mélybe adod le... :) Bár Bömös mocival ilyet nem illik elkövetni...
De ha 20-ért te tényleg tudsz olyat szerezni, akkor még úgy is jól jársz, ha egyböl a mélybe adod le... :) Bár Bömös mocival ilyet nem illik elkövetni...
0
nekem meg 2 és fél évig pözsóm... és nem minősítem:D pedig aki ismer tudhatja, hogy figyeltem rá:)
0
Profilképek
asszem volt benne 15ezer mikor vettem
Újonnan vetted, vagy volt előző tulaj is?? Mert ez nem minegy...
Egy havernak meg nemes egyszerűséggel kigyulladt a 4 hónapos Polo-ja... Kivételek is vannak... Minden gyár hibázhat... Sőtt, hibázik is...
Egy havernak meg nemes egyszerűséggel kigyulladt a 4 hónapos Polo-ja... Kivételek is vannak... Minden gyár hibázhat... Sőtt, hibázik is...
Hát igen... De azért egy olyan kocsihoz, amiböl úgy 25db van Magyarországon forgalomban, ahhoz többnyire nehéz az alkatrészbeszerzés...
De ha 20-ért te tényleg tudsz olyat szerezni, akkor még úgy is jól jársz, ha egyböl a mélybe adod le... :) Bár Bömös mocival ilyet nem illik elkövetni...
De ha 20-ért te tényleg tudsz olyat szerezni, akkor még úgy is jól jársz, ha egyböl a mélybe adod le... :) Bár Bömös mocival ilyet nem illik elkövetni...
nekem meg 2 és fél évig pözsóm... és nem minősítem:D pedig aki ismer tudhatja, hogy figyeltem rá:)
Nekem is volt fél évig Renóm amíg az astrám tk-s volt..Igaz az Scenic volt de hibátlanul működött..habár tankolni abba is kellett :(
de csak azért, mert a bmw 105 LE-s motorját a kutya sem keresi
a honda 1.4-es motorját is lehetetlen eladni, mert el nem romlik, és 1.4-est senki nem akar rakni a kocsijába
a honda 1.4-es motorját is lehetetlen eladni, mert el nem romlik, és 1.4-est senki nem akar rakni a kocsijába
Ez így van.
Én BMW-be komplett 105 LE-s motort tudok váltóstól 20-ért. :D
Hát nekem a lista nem nagyon férne ki... Szinte az egész kocsit kicseréltettem már... Tény, hogy aki nem szeret foglalkozni a kocsijával, vagy arra van neki, hogy A-ból B-be elvigye, annak egyszerüen nem való egy ilyen...
csak sokszor hosszútávon az olcsóbb a drágább
nekem is Rönóm volt a 3 Honda előtt
mégpedig egy Clio I
jó kis autó volt, szerettem!
a szervoóán kívül nem volt baja
azt viszont 3 havonta csináltattam
nekem is Rönóm volt a 3 Honda előtt
mégpedig egy Clio I
jó kis autó volt, szerettem!
a szervoóán kívül nem volt baja
azt viszont 3 havonta csináltattam
Renault club?? Bocs, de nem vágom...
Nyilván.
Csak furcsállom, hogy "japán-párti" vagy, és Ranultban ülsz, de van ráció abban amit mondasz:)
Csak furcsállom, hogy "japán-párti" vagy, és Ranultban ülsz, de van ráció abban amit mondasz:)
Az elvem az, hogy eredendően rossz autó nem sok van... Hanyag tulaj, vagy előző tulaj/tulajok már inkább. És ha meg vannak a kapcsolatok, akkor nagyon olcsó hozzá az alkatrész. (váltó 30ért, hűtő ventivel 10ért)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!