Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
Közben készül a felni festő állványom is. Ez az állapot még elég nyers. Még meg lesz erősítve az oszlop rész a 4 oldalról
Készül a tetejére egy csapágyház, hogy könnyen lehessen őket forgatni. Aztán a felnik meg lesznek vékonyan homokszórva, hogy homogén legyen a felületük és jobban tapadjon az alapozó és vihetem az egészet a fényezőhöz
Kivül egy 13-as villáskulcs kel hozzá asszem. Belül a burkolatot kell lebontani. Ahol megfogod a lehajtáshoz ott van csavar és körbe parentos a burkolat. Le kell tépni. A motor mechanikát pedig 3db csavar fogja
Közben készül a felni festő állványom is. Ez az állapot még elég nyers. Még meg lesz erősítve az oszlop rész a 4 oldalról
Készül a tetejére egy csapágyház, hogy könnyen lehessen őket forgatni. Aztán a felnik meg lesznek vékonyan homokszórva, hogy homogén legyen a felületük és jobban tapadjon az alapozó és vihetem az egészet a fényezőhöz
Kivül egy 13-as villáskulcs kel hozzá asszem. Belül a burkolatot kell lebontani. Ahol megfogod a lehajtáshoz ott van csavar és körbe parentos a burkolat. Le kell tépni. A motor mechanikát pedig 3db csavar fogja
Még éppen el fog férni. A súlytól a belső perem 2-3mm-re szokott lenni. Ezért vettem S3/TT lemezt mert azokon is az a fék van. Könnyen szétjött. Amikor feltettem előtte megtakarítottam a rozsdafoltoktól fémtisztára. De nem akartam lefesteni semmilyen színűre, mert tudtam, hogy fél év múlva műszakizik és szemet szúrna, hogy nem gyári a fék. Így meg észre sem vették Most meg kezdett megint barnulni, mert öntvény. Ezért ment vissza gyári színre
Mostanában nem sok mindent csináltam. Még mindig a hátsó fékkel legózok. Szombaton kapok nagyobb tárcsát mint az R32-é és azt akarom összehozni az R32 nyereggel hátra
A múlt hétvégén kiszedtem az összes ülést és alattuk is kiporszívóztam a szövetet. Majd azokat is porszívóztam és úgy tettem vissza. Találtam is alattuk pár száz Ft-ot
Ma leszedtem elöl az Ibiza Cupra nyerget és a tárcsát és lefestettem a nyerget és a tárcsa élét. Holnapra megszárad normálisan és rakom össze. A héten megjön a lengőkar hátsó nagyszilentem. Így mindenhol Powerflex lesz. Még szeretném lemosni a hétvégéig normálisan. Aztán jövőhéten ha lenne egy hűvösebb szélmentes nap mégegy mosás és lewaxolnám. Aztán jövőhétvégén már Depo
Jaja ez is kadmium + szinter. De előtte homokszórás hogy homogén legyen a felület meg növelje és jobban tapadjanak hozzá
Ma felpróbáltam a hátsó hídra az R32 féket. Hát nem megy fel egy az egyben. Fel kell áldozni a hidat miatta. Szét kell marni itt ott azt is + gyártani kell hozzá pár alkatrészt hogy jó legyen ne kókány. Depora nem is leszek kész. Így ebben az állapotban megyek ahogy most van
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.
Készül a tetejére egy csapágyház, hogy könnyen lehessen őket forgatni. Aztán a felnik meg lesznek vékonyan homokszórva, hogy homogén legyen a felületük és jobban tapadjon az alapozó és vihetem az egészet a fényezőhöz