Még két hét, és itt van Máriapócs, ahol garantáltan nem fog elaludni senki, főként azért mert már tavaly is híre ment szerte a világon az esti King of Europe Drift EB versenyének. Ausztrál fórumokon, Európai és amerikai videó megosztókon, portálokon is hírt adtak az eseményről! Idén pedig még nagyobb dobással készülnek a rendezők! Infók itt!
hát igen "arcokból" se volt hiány.. mi rögtön a megérkezés után egy kicsit barnább bőrű társaság mögé keveredtünk a lelátó alatti büfénél,aztán nem győztem fogni a fejemet a "szilvapájinka" fogyasztás közbeni megjegyzéseken
Én jókat virultam rajta... Egyébként az is érdekes volt ahogy a helyiek okfejtettek az alsóbb sorokban :D "Némmá apa ez szánt is!" amikor vki kicsit letette a hátsó kereket a földre... Hiába, azért messze van a főváros na :D
Kisköbcentis az relatív, meg nagy szívómotor mindenütt nyomatékos lényegében... A turbosat forgatni kell 5ezer felett és akkor már nem lehet olyan nagy gond... Mondjuk vicces volt Martinák meg a fütyülős cápa :D
a mi társaságunkba egyértelműen DM volt a favorit egyébként.. a bömbiknél amúgy talán még lehet azis előny hogy alulról nyomatékosabbak mint a kisebb köbcentis turbós japók?!
Magyarok nem fognak azt venni, mert drágább, körülményesebb, és a BMW klasszisokkal olcsóbb... Állítom, ha lenne valami bikább zsiguli, akkor az is lenne jópár... Sajnos nem állt össze Wuki gépe a versenyre, ő nem tudott eljönni... Cziffer jól muzsikált szerintem... Én Gézát néha szenvedni látom már az SX-ben, nem megy neki csak néha, de akkor nagyon... DM-t nagyon becsülöm, hogy a jóval erősebb autók közt, a mezőny szerintem leggyengébb autójával is ütőképes... : )
Kicsi volt a pálya neki szerintem, nem ehhez van szokva... Ez egy picike technikás pálya teli a kifékezős magyarokkal, nem pedig megyünk ahogy tudunk verseny nagy pályán...
Kok-ék kifejezetten szarok voltak, mondjuk meg őszintén, de én majdnem megsz@rtam attól a V8-astól :D Aminek azért volt kinyitva a mocitető, mert nem fért el a hűtő :D A külföldieknek vagy még szokni kell a pályát, vagy nem tudom, de a turbos hachitól többet vártam... És nagyon megrökönyödtem, mikor nem csak hallottam, hanem láttam is, hogy Nissan motor van benne : (
A tököli pálya egyébként rém egyszerű volt, kb. 4 kanyar, ebből egy nagy, szűkülő ívvel a többi tempós, a végén meg egy pici technikai és kész...
az mondjuk tény hogy a máriapócsi pálya kibaszott technikás, baromi nehéz kombináciok és szögváltozások vannak kanyaronként. idegenként nem csoda hogy nem mennek jól a külföldiek.
hát.. annyiból nem szerencse hogy a verseny hétvégére elvagyok zárva kicsit a külvilágtól mert közlekedni napközbe képtelenség.. tökölön sajnos még csak gyorsulási versenyre jutottam el
mellesleg visszatérve a Magyar dobogósokra hétvégén,szerintem teljesen jogos volt most,a külföldi "nagyobb nevek" nem hozták azt amire számítottam tőlük
KOE és Drift OB4 összefoglaló VIDEO