PBox motortuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
PBox motortuning

Van valakinek tapasztalata a PBox-val kapcsolatban?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
SkylineGTR
#36
2004. december 24. 23:23
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Üdv
ChPh
#35
2004. november 22. 09:01
Köszi :))

Kezdek képben lenni :)
Lordie
#34
2004. november 22. 08:54
Alacsony nyomásemeléssel még nincs gond (bár szvsz ez önmagában levegő nélkül nem sokat ér, csak többet fogyaszt a verda, mint egy normális nagyobb injektor cseréhez igazított chipeléssel). A nagyobb baj, ha vki pl. turbósításnál vagy nagyobb tuningnál akarja használni és megtartja a gyári injektorjait.
Olvastam vmi külföldi lapon egy jó hasonlatot rá: Adott egy focimecss, 50000fő és 4 kicsi bejárati kapu. Eredetileg egyesével engedik be az embereket, de hirtelen kitalálják, hogy mindenki 10perc alatt tóduljon be anélkül, hogy tágítanák a kaput (beeresztő képességet). Széttiporják az emberek egymást a kapunál, nem egyenletes a beeresztési sebesség (egyszer sok, egyszer kevebb) mígnem a végén szét is szakadhat a kapu, nem bírja tovább.
Gyakorlati példával: FMU (Fuel Management Unit, tehát a levegőnyomás függvényében emeli az üzemanyagnyomást, tehát nem is csak egy szimpla FPR). Adott gyári 45psi üa. nyomás, 12:1 FMU disk (tehát 1psi levegőnyomáshoz 12psi üanyomás emelés), mondjuk 7psi (0.47bár) turbónyomás.
Egy üa.rendszer általában 40-60psi között üzemel OEM. 80psi-ig még határeset, 80-110psi már bizonytalan, 110 psi felett pedig abszolút veszélyes.
Ennek alapján számolva 7psi esetén 7x12=84psi + 45psi=129psi! üzemanyagnyomás kell, hogy az adott levegőmennyiséghez megfelelő mennyiségű üa. legyen, ne szegényedjen el... És sem a gyári üzemanyagpumpa, sem az injektorok nem bírják sokáig ezt a terhelést. Ez az, amit nem vesznek figyelembe az emberek, csak ész nélkül emelik a nyomást. Pedig még az FMU vásárlásakor is felhívják erre tájékoztatóban a figyelmet.
Persze 80psi-ig általában nincs gond, csak sokunknak ez nem elég, ezért nem tanácsolom ezt a megoldást, max. kisebb levegőmennyiség hozzáadásakor. Ha minden limitet betartunk, csak akkor okés.
ChPh
#33
2004. november 22. 07:59
norbee3al2
#32
2004. november 22. 07:53
oké én nem értek hozzá csak ezt hallottam hogy van ilyen is!
Lordie
#31
2004. november 22. 07:36
lemaradt a mondat vége Tehát Magnumtuning féle sport lambdaszonda. Értelme nulla, mert pont ott ad hamis jelet (nem padlógáz), ahol kevesebbet kellene fogyasszon, ahol pedig letojja az ECU (padlógáz) ott nem csinál semmit :)
Lordie
#30
2004. november 22. 07:34
Ez azért nem lehetséges, mert az ECU csak closed loop módban figyeli a lambdát, tehát ha nem nyomsz 70%-nál nagyobb gázt, open loopban leszarja azt, a chipben tárolt gyújtás+üa. térkép alapján dolgozik. Az IAT (Intake Air Temperature) csupán 1%-ban vesz részt a hozzáadott üzemanyagmennyiség meghatározásában, tehát akár ki is iktatható. Tehát ez inkább olyan Magnumtuning féle

Akkor már inkább vegyetek (amit egyébként nagyon ellenzek - de alacsony nyomásemeléssel még okés lehet) üzemanyagnyomás szabályzót.
ChPh
#29
2004. november 21. 22:18
Én spec kíváncsi lennék majd a tapasztalatokra :)

Kökkenet :)(
norbee3al
#28
2004. november 21. 21:32
nem biztos de úgy tuom benzinesre is van valami, de az azt csinálja hogy úgy észleli a computer hogy hideg a levegő, és jobban fog menni. asszem, de ez nem biztos.
Rolcsi
#27
2004. november 21. 19:34
Csináljanak már benzinesre is az anyjuk jó istenit!
Sr
#26
2004. november 21. 18:22
Quad
#25
2004. november 20. 14:47
Te Norbe3al
esetleg egy regisztráció a cégkeresőben?
ingyen van...
dobj egy mailt ha érdekel.
Quad
#24
2004. november 20. 14:46
norbee3al
#23
2004. november 20. 14:43
POWERBOX MINDEN TURBO DIESEL AUTÓRA!!!!!!!!

Bármilyen Turbo Diesel autóra a bolti ár alatt 2-3 év teljeskörű garanciával, egyenesen a gyártóktól.

Hangolható egyedien az adott gépjárműhöz a legjobb teljesítmény elérése érdekében, belülről kapcsolható stb.

Kérdéseket, ajánlatkéréseket erre az email címre várjuk: [email protected]
tommy
#22
2004. november 20. 13:25
1 órája lett berakva a koscimba(1.4pdtdi Fabia), elsőre alapjárati fogyasztás 0,5l-ről 0,3l lett, mindenhonnan jobban húz és az eddigi kb.4600-os fordulat helyett kb5000-es fordulatig jobban pörög! Nekem 40e ft-ba került, VW csoporthoz jó csak, gyári csatikkal van,kb.2 perc alatt beszerelhető! Pár nap múlva kicsit több élményem lesz vele, akkor majd leírom a szerintem mit változott!
mattocean
#21
2004. november 13. 18:42
nem valtozott semmi, csak a teljesitmeny de az is csak jo iranyban
Rolcsi
#20
2004. november 13. 16:30
az alapjáratod nem változott ugye? nem rendetlenkedik semmi azóta? Benzines turbóshoz miért nem lehet iélyet venni???
Masterdriv
#19
2004. november 13. 16:05
Előre is THX!!!
Masterdriv
#18
2004. november 13. 16:04
Infókat kérem az oldalamra!!!
Masterdriv
#17
2004. november 13. 16:03
Azt mondják jó jó!!! Én is meg akarom majd idővel csináltatni a Corollába.. mennyibe fájt nketek Srácok??
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2
Összesen 36 találat 2 oldalon