Cikk: Nagyon atom Sparco felni

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Nagyon atom Sparco felni

A Sparco bemutatta a 2014-es választékát, amelyben több új tehetség is szerepel. Például a Sparco RTT. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
vik011
#62
2014. február 13. 07:06
Jah, nem 11, hanem 14... elnyomtam egy számmal lejjebb - viszont ez majdnem telifelni! És igen, lemértem!
doxam
#61
2014. február 12. 21:06
Na az viszont lehet és az már elég jó súly is, de gondolom nem annyiba kerül...
TaaT
#60
2014. február 12. 12:30
A Style95 egy sima oem öntvény felni amit nagy autókhoz terveztek (made by borbet) teljesen normális hogy 16kg, a Style343 viszont kovácsolt felni (és tényleg 12kg/20" gondolom a sportosabb autókra nem rakhatnak olyan "kőnehéz" kereket mint egy luxuscirkálóra.
alex89
#59
2014. február 12. 11:01
A ráadás poén az lenne a hjjoin lenne a könnyebb
doxam
#58
2014. február 12. 10:50
Ja csak azok az értékek nem igazak, mert a 11kg-s gyári 7-es felni is 16 kg..de mindegy is.a hart az lehet 10,5 de azt sem feltétlen annyi.Utána lehet nézni neten azt kész.
Piet_
#57
2014. február 12. 08:19
főleg ha valaki nagyobb fékkel is operál, nagyobb tárcsa hozzá nagyobb nyereg, akkor az mind plusz súly amit valahol érdemes kompenzálni
lasi
#56
2014. február 12. 07:42
Ezek nem rossz értékek szerintem, főleg ha a 17" es 10kg os Sparcobol indulunk ki
lasi
#55
2014. február 12. 07:36
Remus leírta a lényeget.
Felninként - 3-4kg súlycsökkenést megérzi a futómű minden alkatrésze , sokaktól hallom hogy 2 évente cserél szilenteket, összekötőket vagy csapágyat... " mert hogy a peres gumi megeszi" a nagy lófszt az eszi meg. A gyáritól eltérő malomkerekek eszik meg, rövidítik meg az életét. Kisebb rugózatlan tömegnek köszönhetően még az úthibákat is könnyebben veszi a gátló, kevesebb a dolga. Arról nem is beszélve hogy nem kell minden tavasszal görgőzni vinni a kerekeket. Persze sok gyártó úgy készít "tartós" felniket hogy ne legyen panasz a minőségre hogy 1,5 szer több anyag van bennük.
TaaT
#54
2014. február 12. 02:32
Bele van ütve hogy kovácsolt, egy pillanatig sem aggódnék

doxam
#53
2014. február 11. 23:54
és ez a style95 fullos gyári felni?és 10x19-es 11kg?ezt lemérted amúgy?mert én 36lbs-t (16kg) látok a 10x19-re a bmwfans-on.Persze lehet, h hazudnak
doxam
#52
2014. február 11. 23:49
tényleg..pfff mégjobb, bár nem sokkal drágább.Az assetto garát mondtam, hogy inkább azt kellett volna már, ha sparco.
*remus*
#51
2014. február 11. 23:20
Amúgy ott van a Sparco Assetto Gara. Made By OZ. 18" 900 Euro/szett. Jó minőség jó áron
*remus*
#50
2014. február 11. 23:14
doxam
#48
2014. február 11. 23:08
elég zorall, most csak 3784 juró
doxam
#47
2014. február 11. 23:01
*remus*
#46
2014. február 11. 22:58
A 18" 240.000-től indul. Ennyiért azért már elég sok mindent meg lehet venni
doxam
#45
2014. február 11. 22:56
Ahhoz azért csak drága kitesztelni meg vszínű nem tesztelték ki, carbon versenyfelniket már láttam, de nem fullos volt, fele ilyen fele olyan, sztem magnézium meg vmi keményebb nehezebb/flexibilisebb anyag.
Tomci
#44
2014. február 11. 22:51
Valóban:
"kompakt és középkategória"
Tehát akkor a szerző jól lőtte be a kerekeket és ezekhez a súlyokhoz képest pedig jó minőségű jó árú, jó nevű felnit lehet venni.
*remus*
#43
2014. február 11. 22:48
Nem terheli úgy a futóműalkatrészeket mintha nehéz lenne. Fogyasztásban is jobb. Menetdinamikában. Kigyorsításnál nem fogja úgy egy gyengébb autó motorját. Lassításnál nincs ott a plusz tömeg stb. stb.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 62 találat 4 oldalon