Cikk: Az új MTM Audi RS6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Az új MTM Audi RS6

A Volkswagen-konszern tuningjára szakosodott MTM az Audi S6 és S8 után a a legújabb RS6-ost is kezelésbe vette. Az alapjáraton sem gyenge kombit 700 lóerő főlé gyúrták. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
doxam
#47
2015. január 28. 17:23
fasza ez a kis púpos, én biztos nem dobnám vissza
Nevemsincs
#46
2015. január 28. 14:10
mikor megláttam, ez ugrott be... lehet ferka tervezői is ezt találták elsőnek gógléval és kicsit átfaragták PS-el...
GTS
#45
2015. január 28. 14:06
Olyan csak nem lesz! Ennél a modellnél is hangsúlyozták, hogy ez az a gép, ami a legmesszebb van a szokásos Ferraritól, és ettől messzebb nem is szeretnének menni.
Nevemsincs
#44
2015. január 28. 13:53
de csúnya ferka... mikor rukkolnak elő ők is SUV-al?
Kiemelt hozzászólás
videoTOM
#43
2015. január 28. 12:23
Ezt tudja az Ferrari FF ellen. De vajon tényleg megvan a 700 lóerő?
_tRebroN_
#42
2013. november 23. 07:38
OFF Végsebesség egy dolog, lehet, hogy tudna menni 340-nél gyorsabban sőt biztosan vannak olyanok amik ezt tudják, de az sem mindegy mennyi idő alatt éri ám el komolyabban húzott gtr-ek 12-13 sec alatt elérik a 300-at utcai körülmények között.
Ahogy így nézegettem gyorsulásokat ebbe a kategóriában talán a RS6 nem a legfürgébb kb a 450 lovas RS6-al megy egyet egy 400 lovas M5 valszeg a hajtáson sok megy el powerba. Viszont azt is meg kell hagyni hogy kínézetre kategóriában pedig az egyik ha nem a legszebb az új 6-os széria nekem nagyon bejön
doxam
#41
2013. november 21. 18:57
"meg ami ellenfél, azzal nem kekeckedünk "

Az alapszabály
AttilaM
#40
2013. november 21. 13:08
Én meg 35 millát szánnék ilyen marhaságra, akkor inkább versenyeznék valami szériában, nem autópályán bohóckodnék.
Golf6
#39
2013. november 21. 13:01
35 millás(és ha már ilyenem lenne, tuti tartanék cifrábbakat is) autóm lenne hol érdekelne 1-1 kósza 300ezres csekk
Nevemsincs
#38
2013. november 21. 12:41
itthon pedig nem is szabad többet menni autópályán, mint 130-140
Golf6
#37
2013. november 21. 12:39
azzal itthon még nem találkoztam, dzsudzsi meg talán azt az 1 et is összetőrte, ami itthon járt.
nyilván nem a leg leg legre gondoltam semelyik márkánál, de a mezei, pl f430, 911 gallardo sokkal többet látni. meg ami ellenfél, azzal nem kekeckedünk
Golf6
#36
2013. november 21. 12:34
nemrég pont nézegettem ezeket w B7 Rs4 eket, már elég baráti áruk van, 15ezer dodóért kompresszor kit van rá 6-700 le lesz. aztán mikor írják, hogy 5ezer km alatt ledarálható 1 fékszett(nem versenypályán használva...) és a gyári (igaz lambo) 7-800ezer ft... de dukálna már 380as is akkora teljesítménynél...
Nevemsincs
#35
2013. november 21. 12:32
ha le nem is tol le egy lambo murci lp640-et de lépést talán tud vele tartani

mert azért min 2-300kg-al nehezebb egy ódi
Adam Vito
#34
2013. november 21. 12:27
Nem azt mondtam, hogy nem kéne :) ... amikor 1.6osom volt azzal is bohóckodtam :D
Golf6
#33
2013. november 21. 12:25
nekem kéne. azért akárhány le, egy kombival letolni a belső sávból egy lambot, m5öt, porkét ferkát stb nagy feeling.
Adam Vito
#32
2013. november 21. 12:07
Alapvetően már azt nem értem, hogy minek kell egy gyárilag 500 valahány lovas bálnát izmosítani........
Ok, értem én, de mégse...
Nevemsincs
#31
2013. november 21. 12:06
németeknél még divat a jobbra tartás, ott lehet tartósan 200-al "utazni"


egyébként ezen ódi árából egy élményautót fenn lehet tartani egy családi oktávia kombi mellett
Adam Vito
#29
2013. november 21. 12:03
Háát igen... és azért annyival sokkal többet nem tudsz hozni már időben, mint amennyivel sokkal több nyűggel jár két kiló felett rongyolás...
AttilaM
#28
2013. november 21. 12:01
Én 160-170 felett nem szeretek utazóban menni, állandóan fékezgetni kell, fárasztó hosszú távon. 160-170-el simán letolok 1500 km-t, annál messzebb meg már nem nagyon mennék autóval.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 47 találat 3 oldalon