Cikk: Leleplezték az Új TriStart

aktuális téma
 Leleplezték az Új TriStart

Hannoverben lerántották a leplet a Volkswagen A.G. legújabb fenegyerekéről Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
Robert9
#29
2014. szeptember 26. 13:20
Így van, hanem mondjuk Multivan-t.
tomitam
#28
2014. szeptember 26. 09:24
Nekem nagyon bejön, de valóban meghatározhatatlan a célja.
Akinek iroda kell az nem egy teherautót fog venni. stb stb.
Ettől függetlenül bejövős eléggé.
jettamk2
#27
2014. szeptember 26. 08:59
no igen, ha hobbiflottám lehetne nem hiányozna belőle ez ezer százalék.....amúgy meg nem gondolnám, hogy Magyarország lenne a célközönsége ennek az autónak, ha sorozatgyártásba is kerülne, amit amúgy erősen kétlek
BornSlippy
#26
2014. szeptember 25. 23:20
Az tuti, hogy nem bírnak ki annyit. Túl sok a kompúter.
Sajnos a mai autók nagyrésze tökéletes mechanikával fog bontóba vonulni, világító csekkendzsinnel

Azért mondtam a Logant, az elsőt, mert az a korhoz képest tényleg baltaegyszerű technika még. Kb az első Swift bonyolultsága, de annál azért masszívabb egy valami.

Amúgy amekkora áresése van most néhány gyártónak, még a páréves Saabok is gyorsan lehetnek melósautók, 1-2 év
PapaMaci
#25
2014. szeptember 25. 23:13
Ugyan már! Az eurósokas környezetvédelmi osztályú motorok miatt egyik autó sem fog annyit kibírni, mint egy jó t3, vagy t4, vagy akár egy b3. Széthullanak, mielőtt beülnének a kőművesek meló után, és nem kerül festékes vödör a csomiba.
De hogy ON is legyek...
Nézegettem a képeket, és rájöttem, ha lenne annyi pénzem, hogy csak úgy vehetnék egy olyan autót, ami semmire sem jó, tuti megvennék egy ilyet.
...csak úgy...
g mk3
#23
2014. szeptember 25. 22:00
"azt suttogják, az új Transporterek formavilágát vetíti előre"
Ebben lehet valami. A full extrás beltér meg majd a full extrás Transporterben lesz. Ez csak ilyen villantós tanulmány szerintem.
PapaMaci
#21
2014. szeptember 25. 20:46
Együtt fognak kikopni a b3-asokkal...
A t3 talán túléli őket. Tán még a t4 is. De az újabbak megvehetetlenül drágák. Meg széthullanak, mielőtt olyan árba kerülnének, hogy melósnak befoghatóak legyenek.
PapaMaci
#19
2014. szeptember 25. 20:39
Nincs is most igénytelen autó, ami melós kocsinak jó. Ha kikopnak a b3-as passatok, akkor mit fognak hajtani?
Robert9
#18
2014. szeptember 25. 20:20
Ez az autó amúgy megint a semmirenemjó kategória... Legalábbis nálunk semmi értelme... Munkások a 20 éves szakadt szarral járnak, főnök meg úgyis X5-X6-tal és társaival, mert meg kell mutatni, ki a vezér.
Robert9
#17
2014. szeptember 25. 20:08
Pedig sokszor megvenni még a könnyebbik dolog, mint fenntartani...
jettamk2
#16
2014. szeptember 25. 17:01
hát ez is egy komoly baj, igen...megaztán, a szervízköltség....stb
TaaT
#15
2014. szeptember 25. 16:53
Nekem csak egy bajom van az új autókkal, hogy nem tudom őket megvenni...
Kymo
#13
2014. szeptember 24. 22:35
Értem én meg minden...de a régi vasaknak volt egy fajta személyessége....ezek meg olyan ridegek
jettamk2
#12
2014. szeptember 24. 22:33
más világ, más igények.....
Kymo
#11
2014. szeptember 24. 22:17
Ezt már sose fogom megérteni... Készitenek egy csúcs gépet.... Ha ránézek azt mondom a nagy építési vállalkozókat célozták meg.... Aki ha úgy van kimegy a terepre megnézni hogy halad a meló..... De az nem fog ve,emtes zsákot vinni .... Hanem beül a Tuaregbe, Land Cruser be stb.... Vagy a nem rég kihozott Amarok ba..... Régen más volt a helyzet ..ezt a tipust ha jol tudom kifejezetten platós melós autónak szánták.... Mi a következő??? Már lassan zuhanyzó is lesz??? Kávéfőző.....
jettamk2
#10
2014. szeptember 24. 22:11
kb így nézett ki a "régi" Tristar...ez nem pont az, hanem egy spéci gép...de mindjárt kerítek képet original Tristarrol ha érdekel
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 29 találat 2 oldalon