Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
azt hiszem marad így. Tervezgettem átalakítást, de ha annyi pénzem lesz lecserélem egy másik fajtára.
Légterelők
Szatuna ablaklégterelő. Gyári hátsó "tető légterelő" beépített féklámpával, marad is!
Kiegészítők
Szemöldök, jel nélküli hűtőrács. M3-as tükör.
Fénytechnika
Első lámpákban 100/100 Wattos jég kék Xenon hatású H4-es izzók (Made in USA), ledes extra magasfényű helyzet jelzők. Egyedi hátsólámpák: Króm Lexus kristálylámpák "In.Pro" Germany. pirosra lakkozva Ledes izzók minden foglalatban!
Dekor
Szolid sötétítés az első ablakokon, hátsó és hátsó-oldalsó ablakokon 35-ös M3-as fólia!
Egyéb
Felíratok, jelek és hátsóablaktörlő mindenestől eltüntetve közkívánatra!!! :))
Belső Optika
Festés, dekor
Krómozott fejtámlarugók 4 db (Pilot). -Krómozott sebváltó box keret (Pilot)
Ülések
Gyári, nagyon kényelmes.
Kiegészítők
Egy jó testű 25 körüli éves lánnyal egész jól kiegészíteném az anyósülést!:)))
HIFI / Multimédia
Fejegység
Gyári Seat rádiós magnó. A computer kijelző miatt marad is. DENSION Ice Link ONE (FM Modulátor) + iPod Nano I + dokkoló ami egyben töltő is. Közvetlen a rádió erősítőjére és antenna bemenetére kötve. Szebben szól mint egy középkategóriás CD lejátszó.
Hangszórók
Első kárpitban gyári közép, az "A" oszlopban gyári magas. Hátsó: két ovális Magnat 3 utas. Az összhatás egész jó!
Kicsit elkiabáltam a dolgot, mert három napja otthagyott a nyavajás :). Az AGIP kúton álltam meg és amikor végeztem és beakartam indítani nem indult. Hívtam egy villamossági szerelőt, kimért mindent és vennem kellett bele egy új aksit. Gyors kiszállás, mentés, munkadíj 5000Ft új aksi 55 Ah 18000Ft. Viszi a pénzt rendesen :))
Nem sűrűn pörgök az oldalon, így sorry a megkésett válasz miatt! Meg van az Ibiza már több mint 3,5 éve és szerintem mostanában nem is cserélem le. Nagyon jó kis autó, a kötelező olajcseréken kívül nem kell költeni rá.
Kicsit elkiabáltam a dolgot, mert három napja otthagyott a nyavajás :). Az AGIP kúton álltam meg és amikor végeztem és beakartam indítani nem indult. Hívtam egy villamossági szerelőt, kimért mindent és vennem kellett bele egy új aksit. Gyors kiszállás, mentés, munkadíj 5000Ft új aksi 55 Ah 18000Ft. Viszi a pénzt rendesen :))
Nem sűrűn pörgök az oldalon, így sorry a megkésett válasz miatt! Meg van az Ibiza már több mint 3,5 éve és szerintem mostanában nem is cserélem le. Nagyon jó kis autó, a kötelező olajcseréken kívül nem kell költeni rá.
Szia Kalandor! Nem maradt meg veletlenul a muszerfal oracsoport, vagy abbol az uzemanyag visszajelzo? az enyem bekrepalt, nem mutat semmit. Mar ketszer fogyott ki a nafta, tartalek nelkul el sem merek indulni.
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.