Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A Steinmetz az új Astrán is bemutatta, hogy miképpen lehet egy Opelt a lehető legsportosabbá varázsolni. Demóautóként nem is akármilyen alapot választottak: az új csomag a 2.0 literes turbós változaton debütált, ami alapból is 200 pacit teljesít. A neves cég mérnőkei természetesen gondoltak a dízel autók kedvelőire is, és az 1.7 illetve 1.9 cdti motorokhoz is kínálnak tuning lehetőséget - most beszéljünk inkább a legerősebb változatról.

A 2.0 literes turbós motor vezérlőegységét újraprogramozták, a kipufogó oldalt pedig egy saját gyártmányú rendszerrel erősítették meg. A teljesítmény így 30 lóerővel és 40 Nm-el lett több, a végsebesség pedig közel 240 km/h –ra emelkedett.

Az autó kaszniján is meglátszik a Steinmetz munkája, az optikai csomag nagyon dögösre sikeredett. Saját tervezésű hűtőrács, első toldat, küszöbök, tető szárny, aluminium tankbeömlő, hátsó szoknya, valamint elektronikusan állítható és fűthető Steinmetz sport tükrök garantálják a maximálisan sportos összhatást.

További változtatásként kell megemlíteni az új sport futóművet, melynek köszönhetően az autó hasmagassága 30 mm-el került lejjebb, sokat javítva így az autó kezelhetőségén és úttartásán. Ezt hivatott még segíteni a méretes felni-kerék kombináció is. A számos opció közül a legszimpatikusabb a Steinmetz saját tervezésű, ST3-as garnitúrája, 225/35 R19-es abroncsokkal, amelyekkel a bemutató példányt is felszerelték.

Az utastérban a már megszokott alumínium elemek dominálnak: váltógomb, kézifékkar, pedálok, ajtónyitók, és mellettük (természetesen) az elengedhetetlen, Steinmetz logós szőnyegek.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!