A dán Kleemann tuningcég ismét kezelésbe vette a Mercedes Benz CLK 500-at. Az autóba nem kevesebb, mint 600 lóerőt és 760 Nm-t varázsoltak a legújabb, stage 8-as tuningprogramjukkal. A Kleemann CLK ezzel az új csomaggal vált igazán teljessé motorilag, és nem utolsósorban optikailag is.

Az autó szíve egy 8 hengeres, 5 literes kompresszoros erőmű, amely alapból is tekintélyes teljesítménnyel rendelkezik: 506 lóerő és 675 Nm nyomaték. A Kleemann mérnökeinek hála ez a teljesítmény tovább gyarapodott 94 lóerővel és 85 Nm-el. Ehhez természetesen számos dolgon változtatniuk kellett: a recept a vezérlés átprogramozása, sport vezérműtengelyek, a hozzájuk tartózó erősebb szeleprugók és egy teljesen új kipufogó rendszer volt. A plusz teljesítménynek hála a hangzatos nevű Kleemann CLK 50K S8 kiváló menetteljesítménnyel rendelkezik: 0-100-ra 4.3, 0-200-ra 13.9 másodperc alatt gyorsul fel, végsebessége pedig eléri a 300km/h-át (menne még, csak hát tilt az a fránya elektronika).

Az autó - amellett, hogy sportos és elegáns - az aerodinamikája is kiváló. A Kleemann aerodinamikai csomagja sokat javított az autó kezelhetőségén: az első és hátsó spoilert is átalakították, szigorúan a megfelelő légáramlás érdekében. Azért hagyjuk meg, a látvány is önmagáért beszél, pláne, hogy megtoldották még két pár 20”-os Kleemann felnivel is, elől 245/30-as, hátul 285/25-ös abroncsokkal.

A megfelelő kezelhetőség és stabilitás kedvéért a CLK 50K S8-ba sebességhez alkalmazkodó futómű (0-30mm-ig), valamint nagyobb tárcsafékek is kerültek.

A Kleemann-nál a belsőtér kialakítására is nagy hangsúlyt fektettek. A szokásosnak mondható Kleeman sport kormány, sport váltó-kézifékkar és egyéb kiegészítők mellett bőkezűen bántak a karbon- és a bőrburkolatokkall is. Így igazi kényelemben, de mégis sportosan érezhetjük magunkat belülről is, miközben akár 300-al száguldozunk az Autobahn-on.