A kiváló tuning programjairól ismert Német Hamann tuning cég egy igazán kemény fába vágta azt a bizonyos fejszéjét. Pontosabban egy alaphelyzetben is tökéletes autót, egy Porsche 911 GT2-t kellett optikailag és motorilag is tovább tökéletesíteniük. A képeket és az adatokat nézve kipipálhatják ezt a feladatot is.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Az autó teljesítményét egy 3.6 literes bi-turbós motor biztosítja, amely békénhagyott állapotban is 462 lóerőt és 620 Nm nyomatékot teljesít. Ezzel a teljesítménnyel 4 másodperces 0-100 km/h-ás sprintre és 316 km/h-ás végsebességre képes a kis 911-es, amivel valószinűleg sokunk nagyon meg is lenne elégedve, de mint tudjuk a Hamann bármiből ki tud még hozni egy kicsit többet. Az autó teljesítményét egy röpke program keretében sikerült 620 lóerőre feltornázni. Ezt a jelentős többletet átfogó motortuninggal érték el: nagyobb turbók, nagyobb teljesítményű gyújtás és befecskendező rendszer, egyedi kipufogó rendszer, módosított vezérműtengelyek valamint verseny kuplung beszerelése volt a recept. Az eredmény elég meggyőző: 0-100 km/h-ra 3.6 másodperc, 22.5 másodperc után pedig már akár egy 355km/h-ás fotó miatt is magyarázkodhatunk a rendőrőknek.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A megfelelő biztonság kedvéért ehhez az igen extrém teljesítményhez az aerodinamikát is átalakították. A Hamann mérnökei természetesen a dízájnra is gondoltak, így nem csak a légellenállás javult, hanem az autó megjelenése is szebb lett egy fokkal. Az első spoiler lecserélése a fékrendszer jobb levegő ellátása mellett az autó leszorító erejét is javítja. Mindezek mellett még állíthatjuk a front alján lévő szárnyat is a jobb stabilitásért nagyobb sebesség esetén. Az autó elejére egy bónusz lámpa maszk is került, ami viszont szerintem kár volt.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Felkerült két egyedi küszöb is, melyek az optika mellett a fékek hűtését is segítik. Hátul pedig egy Hamann tető spoiler, egy állítható hátsó szárny és egy teljesen új hátsó lökhárító figyel, két dupla kipufogóval.

A sportos látvány elengedhetetlen része a megfelelő méretű felnik megválasztása. Jelen esetben a választás a Hamann PG3 19”-os alukerekekre esett. Elöl 9x19” hátul pedig 11-12x19” méretben, 235/35 és 315/25 abroncsokkal. Természetesen az autó futóművét is átdolgozták, a Hamann saját fejlesztésű állítható magasságú szettjét igazította az autó alá.

A külső mellett a belső is megváltozott. Minden négyzetcentiméteren karbon elemekkel találkozhatunk, na és persze igényes bőrborítással. Bekerült egy Hamann logóval ellátott sportkormány, emellett alu pedálok és lábtartók is.

Az összhatás minden szempontból igazán jóra sikeredett, a lámpamaszkokat leszámítva azt mondhatjuk, tökéletes. Persze, azokat meg le lehet szedni :)