Ha már itt a nyár, a Senner tuning a kupéhoz készített két csomag után az Audi S5 kabriót is kezelésbe vette. A koncepció nem változott: a cél az RS5-ösítés.

Mindehhez az erősebbik testvér számos alkatrészét vetette be a német cég, első körben az optika frontján. Az autó az RS5-ös hűtőmaszkját és ködlámpa-betéteit kapta, a hátsó szoknya továbbá egy díszléccel, a sárvédők pedig egy-egy "supercharged" felirattal lettek gazdagabbak. Optikailag tehát egy fokkal szolidabbra vették a figurát a kupéhoz képest.

Felnik terén maradtak a kupénál már bevált Work VS-XX garnitúránál, elöl 9x20, hátul 10.5x20 colos méretben. A felniket 255/30 és 295/25-ös Continental Sport Contact abroncsokba csomagolták, minderre a kasznit pedig a Bilstein B16 ültetőszettjével húzták rá.

A motorikus kúra szintén megegyezik a korábban látottakkal. Az S5 alaphelyzetben 328 lóerős kompresszoros V6-osát 429 lóerőig húzták fel, a 3.0 literes blokk nyomatéka pedig 440-ről 501 Nm-re növekedett, mellyel igen közel járnak az RS5 V8-asához, mely 444 lóerőt és 430 Nm-t teljesít.

Az autó négykéményes sportkipufogót is kapott, odabent pedig még egy kis RS5-témaként a típus pedálszettje, valamint műszeregysége került beszerelésre.

Vitathatatlanul impozánsra sikerült ez a példány is, a kérdés már csak az, hogy az anyagi oldalt hasonlóan borsosra lőtték-e be, mint a kupé esetén - ott bőven az RS5 ára felett kellett fizetni egy példányért.