Nem ez az első alkalom, hogy a Hamann a Mercedes legendás, G-osztályos terepjáróját. A Genfben bemutatott új csomag főként a teljesítményre fókuszál, de persze a külcsín sem marad érintetlen.

Ennek legfeltűnőbb elemét a különleges, aranyszínű fényezés adja, mellyel jó pár elemet - felniket, tükröket, pótkeréktakarót, kipufogóvégeket, díszléceket - feldíszítettek. A többrétegű festés egyediségét azon tulajdonsága adja, hogy gyenge áram átvezetésével fluoreszkáló fényt ad ki magából, így - főként éjjel - biztosan feltűnő jelenség válik az autóból.

Ha pedig már a világításnál tartunk, szintén újítás az indexként is működő ledes nappali fény és a küszöbök alatt elrejtett ledsor, az optikát továbbá szolid spoilerszettel, oldalanként 40 mm-t szélesítő sárvédőkkel és 24 colos könnyűfém felnikkel dobták fel, 305/35/24 colos abroncsokkal szerelve.

Motorilag kétféle opciót kínál a Hamann: a gyárilag is tekintélyes, 612 lóerőt teljesítő 12-hengeres erőmű tudását 100 egységgel növelték meg, a maximális nyomaték pedig 1.000-ről 1110 Nm-re nőtt. Az 5.5 literes biturbó V8 sem maradt parlagon, itt 544-ből 610 lóerő, 700-ból pedig 875 Nm született, mindez a jól bevált chiptuning / kipufogó párosnak köszönhetően. A növekményhez - számos karbon kiegészítő felhasználásával - némi súlycsökkentés is párosul, így például a motorháztető, mely mindössze 3.5 Kg-ot nyom a mérlegen.

Az utastér a külső design mintájára folytatódik odabent, királyi aranyszín-fekete bőrözéssel, 24 darabos karbon csomaggal és alumínium kiegészítőkkel.