A BMW-k tuningolásában magas fokon jártas német Hartge az ötös széria jelenlegi zászlóshajót, az új M5-öt vetette alá mind optikai, mind motorikus kezelésnek.

A 4.4 literes, V8-as ikerturbós erőforrás már önmagában is tekintélyes teljesítménnyel rendelkezik, amin mindössze ECU átprogramozással és sport kipufogórendszerrel további 82 lóerőt izmosítottak, így 642-re nőtt az érték. A forgatónyomaték sem úszta meg, 130-al több, azaz 810 Nm áll rendelkezésre, amivel a 100-ra gyorsulás 4.2 másodpercet vesz igénybe, a maximális sebesség pedig 305 km/óra, hála a szabályzás kiiktatásának.

A külsőt egy első toldattal dobták fel, valamint karbon tükörház borításokat, 21 colos felni garnitúrát és elöl 25 mm-es, hátul 20 mm-es ültetést is kapott a kocsi.

A beltérnél már csökkent a lendület: alu pedálsorra és velúr lábszőnyegekre futotta, na nem mintha a gyári M5-ös belső bármi kívánnivalót is hagyna maga után.