Több más céghez hasonlóan, a JE Design sem találta tökéletesnek a legújabb kiadású Porsche Cayenne karakterét. A probléma orvoslására, a német tuner Progressor néven dobta piacra a saját receptjét.

Ahogy megszokhattuk, a JE Design elsősorban optikai-aerodinamikai szett formájában nyúlt a hobbiterepjáróhoz. Az erőt sugárzó új első lökhárítót ledes nappali fénnyel, valamint egy-egy pár ködlámpával, és szúrófénnyel is felszerelték, a motorháztetőt pedig a hatékonyabb hűtés érdekében három extra szellőzővel látták el. Minderre szükség is lehet, hiszen a motor sem maradt változatlan: a vezérlés optimalizálásával 610 lóerőig húzták fel a teljesítményt.

A szolid küszöbök, valamint a szélesítések észrevétlenül simulnak az autó karakterébe, a hátsó traktus pedig négy db 100-as kipufogóvéggel, valamint diffűzoros lökőssel von párhuzamot az elől látottakkal. Utóbbi eltávolítható panelt is tartalmaz, arra az esetre, ha valaki egyszer a jetskijét is maga után akarja még húzni. A szett továbbá egy speciális szárnyat is tartalmaz, mely opcióként a hátsó ablakot is keretbe foglalja. Ez nem csak jól néz ki, de az üveget is védi a víz- és sárfelverődéstől.

A levegős futómű ültetését szintén chptuninggal oldották meg. A JE Design moduljával tetszés szerint állítható a menetmagasság, mindez pedig akár egy iPhone applikáció segítségével is véghezvihető.

Felnik terén hatalmas,10x22 hüvelykes görgőket kínálnak a szetthez, kétféle designban, 295/30R22-es abroncsokkal. Az öt duplaküllős Scorpio-t polírozott élekkel díszített, matt fekete színben, a klasszikus ötküllős SUV Select garnitúrát pedig háromféle kivitelben gyártják.

A komplett csomagot 28,038 Euro (kb. 8 millió HUF) ellenében vesztegetik.