Bár a Halálos Iramban filmekből az átlagember arra következtethet, hogy hogy a legendás Skyline R34 GT-R sorozatból még a roncstelepen is találni egy megunt példányt, a valóságban igen kevés szaladgál belőlük az Államokban. Pláne egy ilyen szinten felmérgelt verzió, ami az SP Engineering kéznyomával büszkélkedhet.

A saját hazájában rendkívül népszerű alapnak számító sportautó, leginkább japán, sok száz, vagy akár ezer lóerős példányairól híresült el. Ritka, hogy egy amerikai tuning cég készítsen hasonlót, a kaliforniai csapat azonban nem ismer lehetetlent. Az ő példányuk 984 lóerős, melyhez szintén kellemesnek mondható, 893 Nm-es nyomaték párosul.

A módosítások lelkét két Garret GT35 turbóval operáló rendszer alkotja, melyhez a HKS leömlőivel, Hypertune szyívócsonkjával, a Greddy Type R intercoolerével, és lefújószelepeivel párosítottak. Mindez nem kerülhetett fel komolyabb átalakítás nélkül: a blokkban HKS Step 3 stroker kit, módosított vezérműtengelyek és szelepek, valamint a Denso 1,000 cc-es injektorai váltották a gyári elemeket.

Lecserélték továbbá a komplett üzemanyag-ellátó rendszert, a pumpát a TITEK Innovations szolgáltatta. A légszűrő-légbevezető rendszer az SP Engineering, a hűtő pedig az ARC terméke.

A brutális teljesítmény a Hollinger szekvenciális váltóján, valamint az OS Giken triplatárcsás kuplungján keresztül jut a 19 colos Volk Racing TE37 felnikre. A stabil útfekvésről és kanyarodásról a HKS Hipermax II futóműve, a Cusco első és hátsó stabilizátora gondoskodik, a szilentek a Nismo-tól valók. Ha fékezni kell, a Brembo GT, lyuggatott tárcsákkal szerelt rendszere lép működésbe.

Külsőleg a Nismo első lökhárítója, karbon koptató, FRP motorháztető, és küszöbök kerültek fel, a hátsó fertályt pedig az ARC diffúzora, valamint méretes hátsó szárny egészíti ki. További apró optikai elemként, az A oszlopokat a Nismo karbon takaróelemeivel burkolták. Odabent a Nismo műszerei, sportkormány, valamint az SP Engineering karbon panelei kaptak helyet.

Hogy miként gyorsul a masina, kiderül az alábbi videóból. Enjoy!