A meglehetősen egyedi ízlésvilággal és stílussal rendelkező ASMA tovább folytatta ámokfutását. A Mercedes G55 AMG után egy Porsche Cayenne Turbo-val bánt el. Ha a Mercire azt mondtam, hogy nehézlégzést okozhat, akkor ez minimum fulladást.

Az "alig észrevehető" átalakítások az egész autót érintik. A hátsó spoiler a legszolidabb, mindössze egy szappantartó kinézetű masszív diffúzor került felszerelése, továbbá az erős szélesítéseket továbbvivő kiszögelléseket találjuk még itt. A kerékívekre - amik akkorák, hogy a 22 colos felnik aprónak tűnnek - ahova fér, bőséggel vágták a beömlőket és a küszöb hátsó része is így járt.

Viszont azt, amit első lökhárító név alatt műveltek, tulajdonképp nem lehet szavakba önteni. Annyi biztos, hogy rendkívül agresszív, de bőven a jóízlés határain túl. A karbon elemeknek köszönhetően az autó közel 2 méter széles. A daylight neoncső mellett már szinte elmegy az ember, a többi rész láttán.

Nem hivatalos forrás szerint az erejét is sikerült 550 lóra tornászni, a hátul középen kivezetett, sport kipufogórendszernek köszönhetően.