Az Evoque megkapó külseje remek lehetőség arra, hogy egy cég felhívja vele termékeire az emberek figyelmét. Ezt az olasz gumigyártó, a Marangoni is felismerte és a Bologna Auto Show-n ki is állított a standján egy piros gumikkal felszerelt példányt. Az autón azonban nem ez az egy változtatás történt.

A 2 literes turbós motort nagyobb feltöltővel, új kipufogórendszerrel és karbon légszűrőházzal 240-ről 300 lóerősre pumpálták fel. Ahogy erre az autó neve is utal, a károsanyag-kibocsátás csökkentő hatása miatt külföldön már igen népszerű hidrogén-üzemanyagrendszer is beépítésre került.

A külső optika elkészítésével a TRC Italia dolgozóit bízták meg, akik speciális festékkel, a Titanium Fluid Metallal fújták telibe a kasztnit. Átalakításra került az első és a hátsó spoiler, utóbbi egy diffúzort is kapott. A motorháztetőre került pár beömlő és a kerékíveket, a lökhárító beömlőket és a csomagtér nyitót karbonnal díszítették. A hűtőmaszk, a motorháztető szellőzői és a kilincsek matt fekete fényezéssel törik meg a titán színű testet.

A beltér módosítására egy híres sportszergyártót, a Conte of Florence-t kérték fel, aki telepakolta az általa támogatott golfozókon gyakorta megtalálható Tour Line emblémákkal az utasteret, de emellett szép munkát végzett.

10 dugattyús féknyergek harapnak a 330 milis tárcsákba a 20 colos Oz Racing Dakar felnik mögött és ez utóbbiakon találhatók meg azok az alkatrészek amik miatt ez az egész létrejött: a 20 colos rubinvörös Marangoni M-Power Evored gumik, 255/30-as  méretben.

Minden kiegészítő megvásárolható lesz 2012-től a TRC Italiától.