A Lexus nem feledkezett meg a tavalyi Tokio Auto Salonon bemutatott, akkor még koncepció módban lévő IS-F Circuit Club Sportról. A Toyota Racing Development által készített csomag már gyártása kész állapotban van és nem titkoltan a rivális márkák sport verzióinak, például a  BMW M3 GTS ellenfelének szánják.

A végső változat átformált első lökhárítója, hátsó diffúzora és beömlőkkel felszerelt motorházteteje karbonból készült. A sportosság jegyében egy méretes szárnyat is csavaroztak a hátuljára, valamint a megszokott könnyűfém felnigarnitúra mellett magnézium felnik is választhatók.

A motor teljesítményén nem változtattak, az 5 literes V8-as már alapból is igen szép 423 lóerővel és 505 Nm nyomatékkal rendelkezik, amivel 4,8 másodperc alatt röpteti 100-ra az autót, a végsebesség pedig 270 km/óra. A hangsúlyt inkább a vezetés technikai részére helyezték: saját fejlesztésű TRD sperrdifi, TRD fékrendszer és 2 keménységben állítható legéscsillapító kit teszi kezelhetőbbé az autót, akár versenykörülmények között is.

Az árakról és az elérhetőségről később szolgáltatnak információt.