Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A nemrégiben bemutatott MTM A1 átirat után, megérkezett a jól ismert fehér-narancssárgába bújtatott Audi RS3 is. Ez pedig nem jelent mást, mint hogy a VW konszernben utazó német cég ismét alkotott – szokásukhoz híven, nem középiskolás fokon.

A legkisebb RS 2.5 literes turbómotorjához három lépcsős programot készítettek. Miheztartás végett, lássuk először a gyári adatokat: 340 paci, 450 Nm nyomaték, 4.6 másodperces állórajtos 100-as sprint, és elektronikusan limitált, 250 km/órás végsebesség.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A Stage 1 mindössze egy laza ECU tuningot tartalmaz, mellyel 70 plusz lóerő és 100 Nm nyomaték érkezik a motorháztető alá.

A Stage 2 már sport leömlőt és kipufogórendszert, valamint egy izmosabb intercoolert is hoz a meglévő elektronika mellé, a növekmény itt már 84 lóerő és 110 Nm formájában mérhető.

Az extrém opcióként emlegetett Stage 3 esetén már a feltöltőt is egy komolyabb csigára cserélik, a végeredmény így 472 lóerő, és kereken 600 Nm, további opcióként pedig kiiktatják a végsebességet korlátozó elektronikát is.

Optikailag néhány apróság változott kívül, valamint az utastérben is, továbbá a felniket is saját gyártású könnyűfém garnitúrára cserélték.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!