Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Újabb nap, újabb Cayenne. A Mansory brutálisra sikerült átalakítása után egy sokkal szolidabb versenyző bukkant fel a tuning égboltján, a svéd Sportec gondozásában.

A Cayenne II Turbo szimpla ECU átprogramozással rögvest 580 lovat produkál a gyári 500 helyett és a Nm-ek száma is 100-al, 700-ra ugrik. A gyorsulás ennek köszönhetően 0,3 mp-el rövidebb ideig, azaz 4,4 másodpercig tart 100-ra, a végsebesség pedig 7-el, 285 km/h-ra nő.

A Sportec sikere talán abban rejlik, hogy az autók külsejét nem akarják olyan veszettül megváltoztatni, kisebb módosításokkal is beérik. Ebben az esetben például csak a külső tuningolás 3 alappillérét alkalmazták: felni, kipufogó és ültetés.

A 22-es Mono/7 saját gyártmányuk, 295/30-as Michelinekkel remekül mutat az autó alatt, az 90 milis kipufogóvégek és a 30 milis elektormosan álligatható ültetés pedig felteszik a pontot az i-re.

A megállásról sem feledkeztek el, elől 6 dugattyús, hátul 4 dugattyús fékek harapnak a hűtött tárcsákba.