Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Az Egyesült Királyság méltán neves tuningcégeként ismert Project Kahn háza táján év végén sem állt meg az élet: azt már eddig is megszokhattuk, hogy az összes létező Range Rover kiadáshoz fejlesztenek valami pluszt, ezúttal pedig a 2011-es verziószámú dízel SUV került terítékre.

A motorikus átalakításokért a szintén a szigetországban megtalálható partner, a Cosworth felelős. Elsősorban elektronikai módosításokkal 500 lóerőt és 700 Nm nyomatékot sikerült kihozni a 4.4 literes, gyárilag 313 pacis V8-as blokkból. Ugyanez a csapat egyébként a kompresszoros, 5.0 literes verzióba is belemászott már, az eredmény itt 600 lóerőben csúcsosodott.

Kívülről az RS500 újragondolt lökhárítókat, mélyebbre húzott küszöböket, valamint négykéményes kipufogó végződést kapott, az utólagos elemek pedig részben ezüstszínű fényezést kaptak. Felnik terén maradt a már jól bevált sokküllős RSX dizájn, 22 hüvelykes méretben.

Odabent ezüst varrásokkal tarkított fekete bőrözést találunk, mely az üléseket, a kesztyűtartót és a műszerfalat foglalja magában. Mindezen túl számos belső elem alumínium borítást kapott, továbbá a – hazai szemmel – rossz oldalon található kormánykereket is egy sportosabbra cserélték. A Kahn kínálatában mindezen túl számos megoldást találhatunk az utasteret illetően, mind színek, mind anyagok tekintetében.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!