Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Az Audi A8 új generációjának első tuningcsomagját a Hofele Design mutatja be a már két nap múlva esedékes Genfi Autószalonon. A német cégről legutóbb az A5-höz készült, a véleményeket igencsak megosztó „R8-look” szettjük kapcsán hallhattunk, az új alkotással azonban szerencsére nem lőttek mellé.

Motorilag a 4.2 literes benzines, valamint a TDi V8-as aggregáthoz is kínálnak opciókat. Az előbbi 372 lóerejéből 400 pacit, a 445-ös nyomatékból pedig 475 Nm-t varázsoltak, mindez pedig 5.7 helyett 5.3 másodperces állórajtos 100 km/órás gyorsulást is eredményezett. A dízel blokk tudása 350-ről 395 lóerőre ugrott fel, a 800 Nm-es nyomaték pedig 80 plusz egységgel gyarapodott, 5.2 másodperces 100-as sprint mellett, ami három tizedet ver rá a gyári felállásra.

A siker titka mindkét esetben elsősorban az elektronika módosítása volt, mindezt pedig tették úgy, hogy a fogyasztási adatok egyáltalán nem változtak az eredetiekhez képest. A technikai módosítások mindezen túl egy -40 és -80 mm között operáló elektronikus ültető modul, egy komplett kipufogórendszerben, valamint hatdugattyús, nagyteljesítményű fékrendszerben merülnek ki. Felnik terén a jövendőbeli ügyfelek 20 és 22 hüvelykes garnitúrák közül válogathatnak, 265/40 ZR20, vagy 265/30 ZR22-es abroncsokkal szerelve.

Természetesen a külcsín sem maradt változatlan, impozáns körbespoiler, új hűtőrács, valamint egy diszkrét hátsó szárny gondoskodik a sportosságról. Az utasteret is számos extrával dobták fel, köztük egy R8-stílusú sportkormánnyal, valamint karbon betétekkel.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!