A saját neve által fémjelzett cégből történt kilépése után, a Steve Saleen által alapított SMS Supercars továbbra is ontja az újabbnál-újabb tuning koncepciókat a jelenkor amerikai izomautóihoz. A 2010-es év a Camaro 620-al indult.

A 6.2 literes, V8-as Camaro SS modellre épülő pakett részben ugyanazokat a design elemeket kamatoztatja, mint a korábbi Challenger átépítések: oldalsó légnyílásokkal ellátott – „Red Butterfly”, azaz Vörös Pillangó – motorháztető, ötküllős krómfelni garnitúra, odabent pedig Alcantara és bőr. Persze az optika még számos meglepetést tartalmaz, így az egyedi lökhárítókat, küszöböket, hátsó szárnyat, valamint SMS-logós, krómozott hűtőmaszkot is – többek között.

Az igazi csemege azonban a motorháztető alatt található: a nyolchengeres LS3 aggregát teljesítményét az SMS kompresszor-rendszere segítségével 575 lóerőre húzták fel, melyhez bődületes, 812 Nm-es nyomaték párosul. Ez azonban nem minden. Ahogyan a Camaro esetén is létezett egy „X”-es verzió, úgy ez esetben is megalkották a durvábbik nagytestvért: a mélyrehatóbb motortuninggal ellátott 620X már 715 lóerő és 950 Nm nyomaték felett uralkodik, mindehhez pedig már izmosabb fékek, futómű és diffi is jár, valamint felnikből is 21 hüvelykeset kap hátulra.

Az előzetes számítások szerint az SMS 620 Camaro 4.3 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára, míg a 620X-nek ehhez mindössze 4 másodpercre lesz majd szüksége. Hasonlóan a korábbi SMS 460-as Mustanghoz, egyelőre a Camaro is csak grafikai tervek formájában létezik, a gyártásra kerülésére várhatóan 2010 közepén kerül majd sor.