Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A Hyundai Genesis remek alapanyagnak bizonyul a tunerek körében, mutatja ezt az a tény is, hogy a nemrégiben lezárult SEMA Show 2009 felhozatalában is számos, komolyabbnál-komolyabban átszabott példány volt fellelhető. Az egyik különlegességét a RIDES csapata mutatta be a nagyérdeműnek. A tavaly megjelent Genesis már a 2008-as Shown is nagy népszerűségnek örvendett a cégek körében, idén mindez pedig csak pozitív irányban változott. A tengerentúlon igencsak ismert tuning magazinnak számító RIDES persze inkább csak megálmodta, és szponzorálta az autó épülését, a munka oroszlánrészét egy New Jersey-ben honos műhely, a Lux Motorwerks végezte. Az autóra a Sarona Design komplett aerodinamikai szettje került, felnik terén pedig a Vossen görgőire esett a választás, elől 20x8.5, hátul 20x9.5 hüvelykes méretben. A kasztnit az Apexi, kifejezetten ehhez az autóhoz gyártott futóművével ültették meg, a felnik mögül pedig a Stoptech fékei villannak elő. Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A nagyobb fékerő indokolt is, hiszen a fiúk a motortérben sem az erdőszéli barna mackóval gurigáznak. A 2.0 literes négyhengeres aggregát a Turbonetics kerámia csapágyas turbóját kapta, a Spearco töltőlevegő-hűtőjével megtámogatva, kipufogó terén pedig a Greddy komplett rendszerét szerelték fel, leömlőktől egészen a végekig. Odabent, az első üléseket a Cobra Misano fekete bőrbe bújtatott kagylói váltottak fel, a hátsó helyeket pedig ugyanezzel az anyaggal húzták át. A műszerfal és a műanyag borítások jó részét az autó színére fújták, ami egyébként teljesen megegyezik a Porsche gyári GT3 RS festésével. Az installációt a Memphis Car Audió készítette üvegszálból, a hangszórókat pedig természetesen saját kínálatukból válogatták össze az autóba.


Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!