Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A jelenleg is dübörgő SEMA Show számos gyöngyszemet tartogat már csak a Scion standján belül is. A Tuner Challenge döntős xB koncepciói mellett, a prímet vitathatatlanul egy vérbeli show-autónak megépített tC viszi, melyet a Cartel neve fémjelez.

A bevallottan is színes stílusmixet prezentáló EPIC, külsőleg az eddig legdurvábban átalakított tC, amit valaha is láttunk. Az igazi egyediséget a csaknem 10 cm-rel lejjebb húzott tető biztosítja, mely alól a B-oszlopokat egy az egyben kiflexelték, ugyanígy a kupé üvegteteje is követte a levesbe. Mivel a Top Chop ablakok szempontjából a leghálátlanabb átalakítások közé tartozik, szinte bizonyos, hogy az oldalüvegeket sem kell már túlzottan keresgélni, de kiállítási példányként mindez inkább csak előnyt jelent, mint hátrányt. Az letisztult lökhárítók és küszöbök, valamint a far rész teljesen egyedi kialakítását remekül hozza összhangba a háromszínű fényezés, külön érdekességet jelent a hátsó „ajtó” megoldása, melyet az egykori hátsó ablak íve alá, egészen az ülések mögé húztak vissza.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Az utastér a külső hangulatában került kialakításra: egyedileg gyártott kagylóülések, háromszínű bőrözés és festés található mindenütt, a csomagok helyét pedig teljes egészében a hifi installáció foglalja el. A futómű természetesen air-ride alapokon nyugszik, a maximális ültetés érdekében pedig a gyári felfüggesztési pontokat is újratervezték, sőt áthelyezték. A kasztni – vagy inkább, ami megmaradt belőle – a Cartel saját tervezésű, 22x8 hüvelykes, háromrészes Vellano görgőin pihen, melyre a TOYO abroncsait húzták, 235/30ZR22-es méretben.

Az EPIC tC a piros lámpánál sem szégyenkezne, már ha valaha utcára vinnék: a TRD kompresszor szettjét, valamint a DME sport leömlőjét kapta, a Cartel egyedi gyártmányú, oldalt kivezetett kipufogórendszerével. Hajtás terén mindezen túl sperrdiffi került felszerelésre.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!