Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Miközben joggal dicsérjük vég nélkül a legnagyobb európai Porsche tunereket, így példál a 9ff-et, vagy a Gemballá-t, azért vétek lenne megfeledkezzünk a tengerentúlról, ahol a márka tuningja legalább ilyen szinten folyik. A nem kisebb névként operáló, arizonai Vivid Racing nyár végére tökéletesítette a 997-eshez gyártott programját, mely kereken 800 lóerőt hoz ki a fenevadból!

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A Vivid Racing nevét egy ízben már említettük, akkor a tavalyi SEMA Show –ra készített zöld Mishubishi EVO X-esük kapcsán. Mint ez jelenleg jól látszik, a cég nem csak japán autók tuningjára szakosodott. Az ikerturbós Porsche 109-es oktánszámú benzinnel, 1.4 baros töltőnyomáson futva érte el a brutális eredményt, mely 25%-os hajtáslánci veszteséggel 642 keréken mért lóerőt, és 834 Nm-nyi nyomatékot tesz le az aszfaltra.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A kőkemény teljesítményért a Garrett GT3076rs turbói, a gyárinál 40%-kal nagyobb, Agency Power közteshűtők, valamint a Tial lefújó szelepei a felelősek. Természetesen ez még nem minden: egyedileg gyártott leömlők, módosított légbevitel, valamint JIC kipufogórendszere került felszerelésre, a töltőnyomás pontos beállításáért pedig a Greddy Profec B szabályzója a felelős. Ez utóbbira szükség is van, hiszen normál 93-as, vagy 91-es üzemanyaggal illik 1.2-re, vagy 1.0-ra visszavenni az értéket. A megszaladt lóerők úton tartásához pedig, a cég szintén a JIC állítható futóművét ajánlja.